AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Van de vaart niks voor Ajax...
lol...

De namen die je noemt zeer eerder onderbouwing van de noodaak van instroom:rolleyes: El-Ghazi is een A-junior en nog niet eens een vaste waarde bij Jong Ajax. Zal dat laatste volgend seizoen eerst mogen bereiken. Andersen speelt wel veel, maar weet nog niet eens uit te blinken in de Jupiler League! Het beste en ook wel waarschijnlijke scenario voor die jongen is verhuur. Jaartje Groningen of zo zal hem goed doen. Met Meleg weet men duidelijk niet wat ze aan moeten. Groot talent als aanvallende middenvelder, maar die positie bestaat niet in het eerste. Speelde de tweede helft van het seizoen voornamelijk in de spits bij JA, maar denk niet dat hij daarvoor een serieuze kandidaat is bij het eerste. Zal wel niet 'dynamisch' genoeg bevonden zijn voor de half positie.

Verwacht volgend jaar vooral een kans voor Bazoer, achter Blind. Nog veel te jong om constant te kunnen presteren op top niveau, maar minuten maken in het eerste zou hij alleen maar beter van worden.

De bevestiging van de interesse in Arkadiusz Milik, nadat Zivkovic al is aangetrokken, stemt wel hoopvol. Er wordt blijkbaar doorgeselecteerd op Siggy, Siem, Bojan en Hoessen. Dan moet er alleen nog broodnodig een nieuwe vleugelspeler bij. Massimo Bruno van Anderlecht zou prachtig zijn, maar waarschijnlijk niet haalbaar. De volgende aanval zou een aanmerkelijke verbetering zijn:

Kishna Milik Bruno
(Fisher) (Zivkovic) (Kishna)

Zou het wel k*t vinden wanneer De Boer vertrekt

Vroeger ging altijd de topscoorder van de eredivisie naar Ajax toe, als hij al niet bij Ajax speelde. Zijn Finbogasson en Pelle nu al weer te duur?

Met 80 mil op de bank kunnen we ................. kopen.

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Interview met Frankie

Waarom doet N.E.C er geen hol aan ?!
lijkt nou niet alsof dit een degradatie wedstrijd is...

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

LOL wat maakt het ook uit..
wat een wazige wedstrijd zeg.........

2-1.

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

2-2 :roflol:
Roda is pissed :o

Laatst bewerkt:
was ook weer een hoog niveau. Jezus

Hopelijk halen ze nog wat versterking want wat een einde zeg... Kansloos

Scoop van Ajax Netwerk: onderstaande foto is afkomstig van de Instagram pagina van Robert Muric, die al langer aan Ajax wordt gelinkt. Als we hem binnenhalen wordt ik gek!:nut: Buitenspeler uit de categorie Robben!:D Foto schijnt genomen te zijn in het Golden Tulip hotel in Epe. Prima plek voor contractonderhandelingen!

8FxqW.jpg

weet niet of ik daar blij van moet worden

ziet er allemaal goed uit

Suarez wilt ook ooit nog eens terug naar Ajax te komen. Benieuwd of tie dat gaat na komen.

Ik moet het allemaal maar zien.
Alles is tegenwoordig een talent.

Kijk naar Meleg en Anderessen, beide werden bestempelt als super talenten.
Heb er nog vrij weinig van terug gezien.

Ik zie liever een vervangen van Poulssen komen. Het liefst 3

Ik moet het allemaal maar zien.
Alles is tegenwoordig een talent.

Kijk naar Meleg en Anderessen, beide werden bestempelt als super talenten.
Heb er nog vrij weinig van terug gezien.

Ik zie liever een vervangen van Poulssen komen. Het liefst 3

Jij bent ook een talent

Mooi werk, je hebt gastjes van 17/18 die geen heel seizoen kunnen spelen op rechtsbuiten, daarom moet er een goede rechtsbuiten bij. Wat haal je dan? Juist, gewoon nog een 18 jarige die nog niet eens een wedstrijd in het 1e heeft gespeeld.

Zelfde als met die Milik spits, ik weet niet hoeveel wedstrijden en nog geen 5 doelpunten :') Ik snap best dat Ajax geen geld uit wil geven maar kom op, dit is gewoon triest. Nu nog Moisander, Schone eruit ( Poulsen is al weg ) en je hebt een elftal met een gemiddelde leeftijd van 18. En het mooie is nog, over 3 jaar, als ze allemaal een beetje vastigheid hebben gevonden, gaan ze allemaal weg met nog een 1-jarig contract. Prutsers daar, jammer.

Jammer dat Zivkovic niet meer voor mijn cluppie speelt volgend seizoen. Is de laatste maanden en ook in de Play Offs goed op dreef. Veel suc6 bij jullie.:(

Mooi werk, je hebt gastjes van 17/18 die geen heel seizoen kunnen spelen op rechtsbuiten, daarom moet er een goede rechtsbuiten bij. Wat haal je dan? Juist, gewoon nog een 18 jarige die nog niet eens een wedstrijd in het 1e heeft gespeeld.

Zelfde als met die Milik spits, ik weet niet hoeveel wedstrijden en nog geen 5 doelpunten :') Ik snap best dat Ajax geen geld uit wil geven maar kom op, dit is gewoon triest. Nu nog Moisander, Schone eruit ( Poulsen is al weg ) en je hebt een elftal met een gemiddelde leeftijd van 18. En het mooie is nog, over 3 jaar, als ze allemaal een beetje vastigheid hebben gevonden, gaan ze allemaal weg met nog een 1-jarig contract. Prutsers daar, jammer.

schone blijft voorlopig nog een jaar, heeft die al aangegeven.

moisander is wel een flinke klap in het gezicht want dat was toch een beetje de leider achterin

het punt met al die jonge spelers is dat ajax hoopt dat ze zich kunnen ontwikkelen bij ajax en op hun 23ste met maximaal rendement kunnen vertrekken naar sterkere competities. Het is de ''jeugd'' visie, een combinatie van eigen opgeleide spelers en goede scouting. Wat het technisch hart echter vergeet is dat er volgend jaar zeker 1 ervaren speler voorin moet zijn die de aanval in kan leidden, Schone kan dat niet want die is geen aanvaller maar een middenvelder. Met het aantrekken van een rechtsbuiten heb je een dikke kans dat hij ook weer terugzakt naar de rechtshalf en samen met Klaassen gaat concurreren.

De namen die je noemt zeer eerder onderbouwing van de noodaak van instroom:rolleyes: El-Ghazi is een A-junior en nog niet eens een vaste waarde bij Jong Ajax. Zal dat laatste volgend seizoen eerst mogen bereiken. Andersen speelt wel veel, maar weet nog niet eens uit te blinken in de Jupiler League! Het beste en ook wel waarschijnlijke scenario voor die jongen is verhuur. Jaartje Groningen of zo zal hem goed doen. Met Meleg weet men duidelijk niet wat ze aan moeten. Groot talent als aanvallende middenvelder, maar die positie bestaat niet in het eerste. Speelde de tweede helft van het seizoen voornamelijk in de spits bij JA, maar denk niet dat hij daarvoor een serieuze kandidaat is bij het eerste. Zal wel niet 'dynamisch' genoeg bevonden zijn voor de half positie.

klopt maar hij zal naar verwachting volgend jaar bij jong ajax gaan spelen en een beginnend debuut gaan maken bij ajax 1 met een aantal invalbeurten dus dan krijgen we toch een voorproefje van hem. Andersen speelt veel maar heeft het probleem dat op zijn positie als rechtshalf al mensen staan dus het wordt nog maar de vraag wat die gaat doen. Overigens geblesseerd geraakt tijdens de afgelopen oefenwedstrijd. De geruchten dat die een jaar naar Groningen zou gaan heb ik ook gehoord maar daar is via de officiële kanalen nog niks over naar buiten gekomen. Het feit dat die mee mag met Ajax 1 naar Indonesië stemt wel hoopvol. Meleg is een ander verhaal: mag niet mee naar Indonesië en is niet opgeroepen voor een interland dus wat ze met hem gaan doen is een raadsel. Zijn positie als CAM zal het probleem niet zijn want dat was Eriksen ook, plus Meleg rendeert al lekker bij JA.

Terug
Naar boven