Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
El-Ghazi is een A-junior en nog niet eens een vaste waarde bij Jong Ajax. Zal dat laatste volgend seizoen eerst mogen bereiken. Andersen speelt wel veel, maar weet nog niet eens uit te blinken in de Jupiler League! Het beste en ook wel waarschijnlijke scenario voor die jongen is verhuur. Jaartje Groningen of zo zal hem goed doen. Met Meleg weet men duidelijk niet wat ze aan moeten. Groot talent als aanvallende middenvelder, maar die positie bestaat niet in het eerste. Speelde de tweede helft van het seizoen voornamelijk in de spits bij JA, maar denk niet dat hij daarvoor een serieuze kandidaat is bij het eerste. Zal wel niet 'dynamisch' genoeg bevonden zijn voor de half positie.

Buitenspeler uit de categorie Robben!
Foto schijnt genomen te zijn in het Golden Tulip hotel in Epe. Prima plek voor contractonderhandelingen!Ik moet het allemaal maar zien.
Alles is tegenwoordig een talent.
Kijk naar Meleg en Anderessen, beide werden bestempelt als super talenten.
Heb er nog vrij weinig van terug gezien.
Ik zie liever een vervangen van Poulssen komen. Het liefst 3
Mooi werk, je hebt gastjes van 17/18 die geen heel seizoen kunnen spelen op rechtsbuiten, daarom moet er een goede rechtsbuiten bij. Wat haal je dan? Juist, gewoon nog een 18 jarige die nog niet eens een wedstrijd in het 1e heeft gespeeld.
Zelfde als met die Milik spits, ik weet niet hoeveel wedstrijden en nog geen 5 doelpunten :') Ik snap best dat Ajax geen geld uit wil geven maar kom op, dit is gewoon triest. Nu nog Moisander, Schone eruit ( Poulsen is al weg ) en je hebt een elftal met een gemiddelde leeftijd van 18. En het mooie is nog, over 3 jaar, als ze allemaal een beetje vastigheid hebben gevonden, gaan ze allemaal weg met nog een 1-jarig contract. Prutsers daar, jammer.
De namen die je noemt zeer eerder onderbouwing van de noodaak van instroomEl-Ghazi is een A-junior en nog niet eens een vaste waarde bij Jong Ajax. Zal dat laatste volgend seizoen eerst mogen bereiken. Andersen speelt wel veel, maar weet nog niet eens uit te blinken in de Jupiler League! Het beste en ook wel waarschijnlijke scenario voor die jongen is verhuur. Jaartje Groningen of zo zal hem goed doen. Met Meleg weet men duidelijk niet wat ze aan moeten. Groot talent als aanvallende middenvelder, maar die positie bestaat niet in het eerste. Speelde de tweede helft van het seizoen voornamelijk in de spits bij JA, maar denk niet dat hij daarvoor een serieuze kandidaat is bij het eerste. Zal wel niet 'dynamisch' genoeg bevonden zijn voor de half positie.