AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Dit had ik niet verwacht. We gaan gewoon door met waar we het einde van vorig seizoen mee begonnen zijn. Veel meer balbezit en weinig creëren en bij balverlies in de omschakeling afgetroefd worden.. Ik zou het middenveld omgooien en met de punt naar voren spelen. Mokotjo - Klaassen - Blind.

klaassen speelde echt bagger op die positie, vond totaal geen aansluiting met de aanval. Snapte de wissel van serero ook niet helemaal, Duarte heeft er meer ingeprikt in de voorbereiding en creëerde vorig seizoen behoorlijk wat meer dreiging dan Serero.

Dit had ik niet verwacht. We gaan gewoon door met waar we het einde van vorig seizoen mee begonnen zijn. Veel meer balbezit en weinig creëren en bij balverlies in de omschakeling afgetroefd worden.. Ik zou het middenveld omgooien en met de punt naar voren spelen. Mokotjo - Klaassen - Blind.

moklootje - zou ik doen - oh te laat - ach poen is binnen en bedankt

Nou, van PSV hoeven we ook niet bang te worden zie ik...

hmmmmmm meer kan ik er niet van zeggen.

Zou hem wel sieren.

dan gaat daar die 95 miljoen van ajax naartoe??? (salaris)

Stadion kopen, alle aandelen opkopen etc.

Ze hebben nog net niet genoeg om beide te doen, wat naar mijn verwachting het plan is. Dan gaan de lasten structureel omlaag en zou het salarisplafond omhoog kunnen zonder in de rode cijfers te komen, wat vermoedelijk het doel is. Dat is ook nodig om de uitgesproken ambitie om weer aan te sluiten bij de Europese (sub-)top te behalen. Niet zozeer om spelers aan te trekken, maar om ze langer te kunnen behouden.

Wanneer de shirtsponsordeal met bwin wordt bevestigd zou een en ander mogelijk in een stroomversnelling kunnen raken.

Waarom zouden ze in hemelsnaam Ajax van de beurs halen, dat gaat nergens over. Grootaandeelhouder is de vereniging Ajax, dus voor het stemrecht hoeven ze het niet te doen.

En het positieve is nog dat je publicatieplicht hebt.

Waarom zouden ze in hemelsnaam Ajax van de beurs halen, dat gaat nergens over. Grootaandeelhouder is de vereniging Ajax, dus voor het stemrecht hoeven ze het niet te doen.

En het positieve is nog dat je publicatieplicht hebt.

Geen dividend hoeven uitkeren aan de (overige) aandeelhouders en afkomen van die publicatieplicht zouden bij Ajax intern allebei wel eens als een pré kunnen worden gezien.

Hij heeft een aanbieding gehad en is uitgenodigd voor Ajax - Vitesse. Na dit weekend weten we meer!:D

363C0795-3641-4B4D-B198-E433605B30E4_zps4jiqytnj.jpg

Loop hierdoor al de hele morgen met een harde stuiter in de broek:o
No homo:D

Al witte rook?

Geen dividend hoeven uitkeren aan de (overige) aandeelhouders en afkomen van die publicatieplicht zouden bij Ajax intern allebei wel eens als een pré kunnen worden gezien.

Hij heeft een aanbieding gehad en is uitgenodigd voor Ajax - Vitesse. Na dit weekend weten we meer!:D

Waarschijnlijk weet ie na 20min genoeg :roflol:

Benieuwd wat het vanmiddag wordt, Eto'o is in ieder geval aanwezig. :)

Salariseis van 2m.

Terug
Naar boven