- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Ajax heeft volgens mij tot nu toe drie/vier spelers gekocht als ik me niet vergis. Niet direct voor Ajax 1 maar wel met oog op de toekomst. Had inderdaad gehoopt dat er nog een ervaren (leidende) speler bij zou komen.Siem voor 6 jaar naar NCU.
6 jaar is wel erg lang.
Het blijft ook weer rustig met de aankopen. Ik had gehoopt na vorig seizoen, dat er wel wat versterking bij zou komen. Een ala Poulsen in ieder geval.
Met Duarte en Serrero op het midden belooft veel goeds.
Na de verkoop van Siem en de Cl inkomsten, staat er inmiddels iets van 100 miljoen op de bank.
Krijg steeds meer het gevoel, dat AJAX van de beurs af wilt of de Arena kopen.

Geen duarte?Had graag gezien dat Emanuelson terug zou keren. Opstelling volgend seizoen:
Cillessen
van Rhijn - Veltman - Moisander/Viergever - Boilesen
Klaassen - Blind - Serero/Andersen
Muric - Milik - Kishna
van Rhijn mag wel wat beter gaan spelen. Anders zie ik daar liever iemand anders. Slechtste Ajaxspeler van afgelopen seizoen. Vind die voorhoude van Muric, Milik en Kishna wel erg jong, onervaren en roekeloos. Sigthorsson is wat mij betreft gewoon basis. Vleugels zijn erg matig.
Ajax heeft wederom een zwakke selectie. van Rhijn is zeer matig. Veltman heeft wisselvallig gespeeld en is afwachten. Moisander uitstekend. Boilesen vaak geblesseerd. Middenveld is uitstekend. Aanval is gewoon heel matig, maar talentvol.
Lijkt me niet voldoende voor een kampioenschap. PSV is absoluut kandidaat nummer 1. Twente/Ajax zijn 2/3. De rest van de competitie is van een bedroevend niveau. Feyenoord zie ik met het vertrek van BMI, Pelle en hoogstwaarschijnlijk Janmaat en de Vrij echt helemaal instorten tot de middenmoot.

Wij storten nooit in tractor - de nood qua buitenspelers is zeker hoog - wij komen zeker bovendrijven want wij hebben wel eigen jeugd
Ze doen in ieder geval wel aan intense krachttaining:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
van Rhijn mag wel wat beter gaan spelen. Anders zie ik daar liever iemand anders. Slechtste Ajaxspeler van afgelopen seizoen. Vind die voorhoude van Muric, Milik en Kishna wel erg jong, onervaren en roekeloos. Sigthorsson is wat mij betreft gewoon basis. Vleugels zijn erg matig.
Ajax heeft wederom een zwakke selectie. van Rhijn is zeer matig. Veltman heeft wisselvallig gespeeld en is afwachten. Moisander uitstekend. Boilesen vaak geblesseerd. Middenveld is uitstekend. Aanval is gewoon heel matig, maar talentvol.
Lijkt me niet voldoende voor een kampioenschap. PSV is absoluut kandidaat nummer 1. Twente/Ajax zijn 2/3. De rest van de competitie is van een bedroevend niveau. Feyenoord zie ik met het vertrek van BMI, Pelle en hoogstwaarschijnlijk Janmaat en de Vrij echt helemaal instorten tot de middenmoot.

Feyenoord raakt heel wat spelers kwijt, Twente idem dito. PSV op papier misschien de beste selectie, maar dat hadden ze de voorafgaande drie jaren ook en de verdediging is nog steeds ruk. Verwacht dat als Ajax de selectie redelijk intact houd (Blind, Moisander) ze in augustus en september al een gaatje kunnen slaan.
Het elftal bewijst dat er ook ervaring nodig is in een elftal.
Deze hebben we nu niet meer. Vermeer is geloof ik de oudste speler.
Vorig jaar zijn we kampioen geworden, omdat de rest zoveel liet liggen. Ik had gehoopt, dat het vorig seizoen wel een wake up call zou worden voor Overmars.