MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Het beroep van Zagreb tegen het besluit van de Fifa om Muric vrij te geven is echt misselijkmakend!:mad: Laatste wanhoopsdaad van deze mafiaclub die er enkel op is gericht om een jonge speler te weerhouden van meetrainen en -spelen, om hem zo nog verder te beschadigen:(
Muric moet weer toekijken door beroep Dinamo Zagreb

Goed nieuws daarentegen is dat El-Ghazi aansluit bij het eerste elftal, omdat De Sa wordt verhuurd:D
http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/197523/Ajax-verhuurt-De-Sa-aan-Go-Ahead.htm

Daarmee krijgt Bensco gelijk dat hij eerder debuteert dan Becker:
...
klopt maar hij zal naar verwachting volgend jaar bij jong ajax gaan spelen en een beginnend debuut gaan maken bij ajax 1 met een aantal invalbeurten dus dan krijgen we toch een voorproefje van hem.

Kan echt niet wachten tot volgend seizoen. Fischer/Kishna, Milik/Zivkovic, El-Ghazi/Muric, ontzettend talentvolle aanval.

Op naar een volgende titel!

Wel waardeloos dat Fisher er nog lang uit ligt.

Ajax met 0-1 gewonnen en Vermeer in de laatste minuten (weet niet precies) een penalty gestopt, mooi man. Iemand de wedstrijd gezien?

Wel waardeloos dat Fisher er nog lang uit ligt.

Klopt, gerucht gaat dat Atletico een bod gaat doen op hem.

Ben benieuwd wie er gaat spelen. Milik knalt ze van alle kanten erin in de voorbereiding.

Milik is eerste spits. 100%. Zivkovic gaat rustig gebracht worden. Verwacht hem de eerste seizoenshelft bij Jong Ajax en in de beker, met wellicht hier en daar een invalbeurt in Ajax 1. Frank geeft niet voor niets aan dat er nog een spits gehaald gaat worden als ze die IJslander kunnen slijten.

Wat ik schrijf over Zivkovic geldt overigens net zo hard voor Muric. Die heeft al bijna een jaar niet meer op niveau gespeeld of getraind. Wat dat betreft is het prettig dat El Ghazi nu doorbreekt, zodat hij Schone uit de basis kan proberen te spelen. Vanaf volgend seizoen wel een beregeile dubbele bezetting op de vleugels, met Cerny die er ook nog aankomt op links!:D

Milik is eerste spits. 100%. Zivkovic gaat rustig gebracht worden. Verwacht hem de eerste seizoenshelft bij Jong Ajax en in de beker, met wellicht hier en daar een invalbeurt in Ajax 1. Frank geeft niet voor niets aan dat er nog een spits gehaald gaat worden als ze die IJslander kunnen slijten.

Wat ik schrijf over Zivkovic geldt overigens net zo hard voor Muric. Die heeft al bijna een jaar niet meer op niveau gespeeld of getraind. Wat dat betreft is het prettig dat El Ghazi nu doorbreekt, zodat hij Schone uit de basis kan proberen te spelen. Vanaf volgend seizoen wel een beregeile dubbele bezetting op de vleugels, met Cerny die er ook nog aankomt op links!:D

Vergeet Dekker niet. :D

Dekker is te traag voor linksbuiten. Wel een fabelachtige traptechniek. Zal voor Ajax 1 eerder in aanmerking komen voor de half-positie. Wel een talentvolle speler, dat zeker!

Dekker, Vd Beek, Nouri :cheer:

Het beroep van Zagreb tegen het besluit van de Fifa om Muric vrij te geven is echt misselijkmakend!:mad: Laatste wanhoopsdaad van deze mafiaclub die er enkel op is gericht om een jonge speler te weerhouden van meetrainen en -spelen, om hem zo nog verder te beschadigen:(
Muric moet weer toekijken door beroep Dinamo Zagreb

Goed nieuws daarentegen is dat El-Ghazi aansluit bij het eerste elftal, omdat De Sa wordt verhuurd:D
http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax...l/197523/Ajax-verhuurt-De-Sa-aan-Go-Ahead.htm

Daarmee krijgt Bensco gelijk dat hij eerder debuteert dan Becker:

was op ajaxshowtime al een tijdje de verwachting dus ik kan niet alle krediet hiervoor nemen:D

El-ghazi is gewoon een toptalent, hij en Kishna gaan ons probleem op de flanken dit jaar in een klap oplossen... no doubt. Moet er overigens wel bij vertellen dat zelfs ik niet had verwacht dat Ghazi zo snel stappen zou zetten want Frank heeft hem ook meegenomen in de selectie. Hij maakte tijdens de voorbereiding zo'n ijzersterke indruk (was bijvoorbeeld topscoorder) dat ze niet om hem heen kunnen.

Ik kan eigenlijk ook niet wachten

Kan ik me voorstellen, zelfs als Feyenoord die vertrokken verdediging niet vervangt hoeven ze er niet bang voor te zijn.

Wat een niveau weer zeg. Ik blijf erbij, ervaring is gewoon nodig in het veld en spelertjes die mislukt zijn bij Leverkusen/Ausburg moet je niet willen halen als zogenoemde topclub in Nederland, ook al staat er een goede spits voor ze bij die club.

Dit had ik niet verwacht. We gaan gewoon door met waar we het einde van vorig seizoen mee begonnen zijn. Veel meer balbezit en weinig creëren en bij balverlies in de omschakeling afgetroefd worden.. Ik zou het middenveld omgooien en met de punt naar voren spelen. Mokotjo - Klaassen - Blind.

Kan ik me voorstellen, zelfs als Feyenoord die vertrokken verdediging niet vervangt hoeven ze er niet bang voor te zijn.

Wat een niveau weer zeg. Ik blijf erbij, ervaring is gewoon nodig in het veld en spelertjes die mislukt zijn bij Leverkusen/Ausburg moet je niet willen halen als zogenoemde topclub in Nederland, ook al staat er een goede spits voor ze bij die club.

Zoals Pelle?

Terug
Naar boven