- Waardering
- 909
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inderdaad niet zo zeuren.
ik geloofde al niet echt dat hij ziek was...
meneer zit 1x op de bank en kan zich niet meer opladen om voor Ajax te spelen.. :S
god zet mij maar elke week op de bank bij Ajax, dan speel ik me wedstrijdjes voor jong Ajax. Dan zou ik een gelukkig man zijn.

Dat is iets anders, jij hebt een ajax hart.
Zet mij op de bank bij barca en ik ben ook blij, hmm niet zo'n goed voorbeeld, maar je weet wat ik bedoel![]()
"De van AZ overgenomen aanvaller is 'geestelijk en fysiek niet in staat om te spelen'. "Hij kan het op dit moment niet opbrengen",
Ik heb me vanaf het begin er al aan geërgerd dat hij zo'n vedette mentaliteit heeft. Nu wordt hij er 1 keer naast gezet en meneer wil niet meer spelen? Voor Ajax nog wel! Hij is het Ajax shirt onwaardig en moet oprotten, mafkees.
Zal ook ongetwijfeld gebeuren, deze situatie is onhoudbaar. Het is alleen te hopen dat Ajax minimaal het aankoopbedrag terug kan krijgen.
Het blijft wel een groot sportmoment.
+ 1, En met dat gedrag zet je jezelf niet op de kaart voor een volgende club. We moeten het voorlopig even stellen mét El Hamdaoui én Suarez.Hij is voor 5 miljoen verkocht, 2 miljoen kreeg AZ daar bovenop omdat ajax CL haalden, en bij een doorverkoop voor 2012 van meer dan 5 miljoen deelt AZ met 50% mee in het bedrag boven de aankoopprijs. Totaal heeft hij tot nu toe 7 miljoen euro gekost, dat is exclusief zijn salaris en gloednieuwe mercedes
die 7 miljoen krijgen ze er nooit meer uit
Het blijft wel een groot sportmoment.
Een traditionele topclub die met 10-0 verliest. Iets wat nog nooit is gebeurd en waarschijnlijk ook nooit meer voor zal komen.

Ik vond het een goede aankoop onder Jol. Maar ik dacht dat ze hem hadden gekocht als vervanging van Suarez. Blijkbaar hebben ze hem "zomaar" gekocht.
Nu mag 'ie oprotten ook met z'n vedette kop.Buiten die twee buitenkantjes in de eerste wedstrijden heeft die gast er niks van gebakken.
Frank gaat het regelen.
Eriksen blinkt weer eens uit op 10. Welke dwaas haalde het in z'n hoofd op hem als linksbuiten op te stellen?![]()