- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enoh is drama. Is 'ie altijd geweest. Ik vind het ook zo dramatisch dat spelers die pass niet in de loop meegeven. Je ziet de Zeeuw en vooral Enoh alleen maar achter de man of direct op een opkomende speler passen. Of dat je gewoon ziet dat spelers de gaten tussen de linies niet vullen voor een kaats. Dat zag je gisteren Eriksen als een van de weinigen doen. Helaas een paar keer vervolgd met wat nonchalante mislukte hakjes, maar dat is niet zo erg.
Suarez en Sulejamani speelden lekker. Als die jongens aan de bal komen, ga ik er toch even voor zitten. Al vind ik Sulejmani toch niet topfit ogen. Het lijkt alsof die jongen maar 60 minuten kan spelen. En dat is erg jammer vind ik. Maar hij komt eraan.
Hij heeft ook al bijna 3 jaar geen 1 hele wedstrijd gespeeld.
Enoh is zeker een nuttige breker op het middenveld. Opbouwend is hij drama. Ben zeker benieuwd hoe het gaat aflopen tegen Vitesse en of ze deze "vorm" kunnen voortzetten.
Heb alleen de tweede helft gezien.
Lindgren en Sulejmani moeten lekker bij FC Almere gaan ballen. Wat een drama was dat zeg![]()
Oke mooi 3 punten erbij. Bij vlagen goed in de 1e helft, veel minder na rust.
Sulejmani en vooral Lindgren waren echt dramatisch. Ebecilio speelde heel verdienstelijk. Durfde gewoon zijn actie te maken en deed goed mee.
Verder speel je natuurlijk zonder spits. Siem liep er voor spek en bonen bij.