MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Ook zo genoten van Enoh jongens?

Enoh is drama. Is 'ie altijd geweest. Ik vind het ook zo dramatisch dat spelers die pass niet in de loop meegeven. Je ziet de Zeeuw en vooral Enoh alleen maar achter de man of direct op een opkomende speler passen. Of dat je gewoon ziet dat spelers de gaten tussen de linies niet vullen voor een kaats. Dat zag je gisteren Eriksen als een van de weinigen doen. Helaas een paar keer vervolgd met wat nonchalante mislukte hakjes, maar dat is niet zo erg.

Suarez en Sulejamani speelden lekker. Als die jongens aan de bal komen, ga ik er toch even voor zitten. Al vind ik Sulejmani toch niet topfit ogen. Het lijkt alsof die jongen maar 60 minuten kan spelen. En dat is erg jammer vind ik. Maar hij komt eraan.

Enoh is drama. Is 'ie altijd geweest. Ik vind het ook zo dramatisch dat spelers die pass niet in de loop meegeven. Je ziet de Zeeuw en vooral Enoh alleen maar achter de man of direct op een opkomende speler passen. Of dat je gewoon ziet dat spelers de gaten tussen de linies niet vullen voor een kaats. Dat zag je gisteren Eriksen als een van de weinigen doen. Helaas een paar keer vervolgd met wat nonchalante mislukte hakjes, maar dat is niet zo erg.

Suarez en Sulejamani speelden lekker. Als die jongens aan de bal komen, ga ik er toch even voor zitten. Al vind ik Sulejmani toch niet topfit ogen. Het lijkt alsof die jongen maar 60 minuten kan spelen. En dat is erg jammer vind ik. Maar hij komt eraan.

Hij heeft ook al bijna 3 jaar geen 1 hele wedstrijd gespeeld.

Hij heeft ook al bijna 3 jaar geen 1 hele wedstrijd gespeeld.

Vast wel met de beloften toch ? En los daarvan, na elke dag trainen mag je na een tijdje toch wel de conditie hebben om een volledige wedstrijd op niveau mee te ballen ?

Hoe dan ook Vite$$e Zondag, ik vermoed dat het een stuk minder sprankelend is. 0-2 Ajax.

Laatst bewerkt:
Zondag knallen. Nulletje of vijf. Makkie.

Enoh is zeker een nuttige breker op het middenveld. Opbouwend is hij drama. Ben zeker benieuwd hoe het gaat aflopen tegen Vitesse en of ze deze "vorm" kunnen voortzetten.

Enoh is zeker een nuttige breker op het middenveld. Opbouwend is hij drama. Ben zeker benieuwd hoe het gaat aflopen tegen Vitesse en of ze deze "vorm" kunnen voortzetten.

Ja, maarja. Wat heb je aan iemand die niet fatsoenlijk tegen een bal kan schoppen op een voetbalveld?

Was beter in de passing dan De Zeeuw tegen AC Milan. Sowieso, als de afspeelopties gewoon dichtbij lopen is er totaal geen probleem bij Enoh. En in de loop, over de grond aanspelen is heel goed trainbaar natuurlijk. In tegenstelling tot Lindgren bijvoorbeeld heeft Enoh wel zijn nut (en lef).

iemand nog streams? ben niet thuis, dus kan niet kijken!

[Link niet meer beschikbaar] , link staat er ook

juist juist :)

Vitesse komt er niet aan :P

bedankt :)

Heb alleen de tweede helft gezien.

Lindgren en Sulejmani moeten lekker bij FC Almere gaan ballen. Wat een drama was dat zeg :roflol:

Heb alleen de tweede helft gezien.

Lindgren en Sulejmani moeten lekker bij FC Almere gaan ballen. Wat een drama was dat zeg :roflol:

Sulejmani moet weer trappen lopen haha! Jammer, hij was net beter bezig, krijg je dit. Maar goed, eens even zien hoe het voorlopig gaat.

Beter 3 punten pakken met een k*t 2e helft..heeft Frank weer wat om mee te werken! In ieder geval weer winst..

Sulej was inderdaad echt drama inderdaad. Siem vond ik ook niet echt tot zijn recht komen, hij vergat ook wel waar hij moest staan...

Oke mooi 3 punten erbij. Bij vlagen goed in de 1e helft, veel minder na rust.

Sulejmani en vooral Lindgren waren echt dramatisch. Ebecilio speelde heel verdienstelijk. Durfde gewoon zijn actie te maken en deed goed mee.

Verder speel je natuurlijk zonder spits. Siem liep er voor spek en bonen bij.

Oke mooi 3 punten erbij. Bij vlagen goed in de 1e helft, veel minder na rust.

Sulejmani en vooral Lindgren waren echt dramatisch. Ebecilio speelde heel verdienstelijk. Durfde gewoon zijn actie te maken en deed goed mee.

Verder speel je natuurlijk zonder spits. Siem liep er voor spek en bonen bij.

Hamdaoui had er mooi ingepast volgens mij. Ebecilio is een leuke speler, die niet alleen maar lange voorzetten voor het doel gooit, maar ook combineert. Als je dan een spits in het midden hebt lopen, maak je veel meer doelpunten.

Eriksen vond ik ook goed spelen trouwens. Emanuelson had ook veel balverlies aan de linkerflank. Hij speelde niet goed. En wel erg typisch dat Anita ineens rechtsback loopt, haha.

Terug
Naar boven