XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Cvitanich heeft het gewoon niet. Kan die jongen niets aan doen, maar hij komt gewoon kwaliteit te kort. Hij blinkt nergens in uit. Hij niet niet snel, niet sterk, niet technisch, niet groot et cetera. Het enige wat hij heeft is aardige timing in de lucht en het vermogen om soms op de juiste plek te staan. Maar vaak door zijn beroerde aannames verpest hij het voor zichzelf. Ik weet echt nog steeds niet waar Cvitanich op gescout is. Ik kan het niet vinden in ieder geval.

Geef het een kans. Vind die jongen niet eens zo slecht. En hij had best een klik met Suarez. Verder heeft hij een aardig gemiddelde. Het vermogen om op de juiste plek te staan heeft Huntelaar en V.Nisterlrooij status gegeven. Ik bedoel slechter dan Siem kan toch niet, dus waarom zou je Cvitanich niet een paar wedstrijden de kans geven.

Geef het een kans. Vind die jongen niet eens zo slecht. En hij had best een klik met Suarez. Verder heeft hij een aardig gemiddelde. Het vermogen om op de juiste plek te staan heeft Huntelaar en V.Nisterlrooij status gegeven. Ik bedoel slechter dan Siem kan toch niet, dus waarom zou je Cvitanich niet een paar wedstrijden de kans geven.

Ben het volkomen eensch met dat het niet veel slechter in de spits kan als met Siem maar Cvitanich heeft het ook in moeilijke wedstrijden nog niet bewezen.

Wanneer komt er nou gewoon weer eens een echte Ajax spits!

Suarez zou prima zijn maar die kan je beter vergeten vanaf nu.

in FM11 is Cvitanich gewoon topscorer bij mijn Ajax.

Hij heeft in 2008 24 wedstrijden voor Ajax gespeeld, en niets laten zien. Hij heeft een aardig gemiddelde omdat hij de 3, 4 en 5-0 scoorde tegen de Graafschap en Ado Den Haag nadat Suarez hem 3x voor een bijna leeg doel had gezet. Tegen HSV liet hij ook echt helemaal niets zien. De enige keer dat hij goed vrij liep nam hij de bal zo slecht aan dat de mogelijkheid meteen verdwenen was. Huntelaar en van Nistelrooy hebben inderdaad het vermogen om op het juiste moment op de juiste plek te staan, maar die hebben een echt spitseninstinct en een geweldige afrondtechniek, wat Cvitanich niet heeft.

Nee, ik vind hem echt helemaal niks, en dat we daar 7,5 miljoen euro voor betaald hebben vind ik helemaal verschrikkelijk. Als je de transfersom afzet tegen de kwaliteit heeft Ajax nog een betere deal gemaakt met Heerenveen toen ze Sulejmani kochten, en dat was al een verschrikkelijke deal. Een spits voor 7,5 miljoen kopen van 1.75m, die niet snel en technisch is, en er nooit meer dan 19 in een seizoen heeft gemaakt. Echt, hoe verzin je het? Voor dat bedrag hadden ze een veel betere Ajax spits kunnen halen.

Laatst bewerkt:
Vandaag staat 010 op het programma.:D

Ebecilio: "Ik weet dat ik Swerts kan hebben"

Lorenzo Ebecilio was voor de Klassieker tegen Feyenoord verzekerd van een basisplaats, maar het duel kon eind december geen doorgang vinden. Aan zijn situatie is echter niets veranderd.

Ebecilio staat door de afwezigheid van Mounir El Hamdaoui en Luis Suarez opnieuw op het magneetbord. "Ik baalde enorm dat het duel werd afgekeurd. Ik zou namelijk spelen, maar ik wist ook dat dat een paar weken later anders zou kunnen zijn", zegt hij in het Algemeen Dagblad.

Dat is echter niet het geval. De negentienjarige aanvaller krijgt woensdagavond wel te maken met een nieuwe Feyenoord-speler: Gill Swerts. "Hij zal me nog wel kennen", grinnikt Ebecilio", die onlangs nog met Jong Ajax tegen Jong AZ speelde. "We wonnen met 4-2 en ik scoorde in die wedstrijd twee keer."

"We hadden nog een klein akkefietje", vertelt de linksbuiten over zijn duels met Swerts. "Ik maakte een tackle op de bal, maar kwam eigenlijk te hard in. Dat was zeker geel ja, al gaf de scheidsrechter niks."

De Belg reageerde wel. "Hij trok me naar de grond. Toen we opstonden, bleef hij me intimiderend aankijken. Ik had hem op dat moment wel op kunnen eten, maar ik bleef rustig. Ik zie de duels met vertrouwen tegemoet. Ik weet dat ik'm kan hebben."

Lukoki zit trouwens ook bij de selectie omdat Özbiliz een blessure heeft. Na ongeveer 70 minuten zal de tong van Sulejmani op z'n schoenen hangen, dus hopelijk gaat Lukoki dan z'n debuut maken. Ik zie het al voor me, zo'n snelle, atletische jongen die er net fris in komt tegenover een de Cler die al 70 minuten achter Sulejmani aan heeft moeten rennen. Kan mooie beelden opleveren.

ik heb er zin in :D

Gaat er nog iemand heen vanavond? Ik ben er bij in de Arena.

Ik kijk trouw voor de televisie met een paar bakken kippepoten, heb niet het idee dat het een mega grote uitslag gaat worden. Tenzij Ajax snel op een voorsprong komt en druk blijft zetten.

Ik kijk trouw voor de televisie met een paar bakken kippepoten, heb niet het idee dat het een mega grote uitslag gaat worden. Tenzij Ajax snel op een voorsprong komt en druk blijft zetten.

Ik heb hetzelfde idee. Ajax mist scorend vermogen, al is de Jong meestal wel goed voor een goal tegen Feyenoord. Voetballend zou Ajax heer en meester moeten zijn, alleen hoop ik niet dat het een eindeloos gebrei wordt tot het strafschopgebied.

Ik heb hetzelfde idee. Ajax mist scorend vermogen, al is de Jong meestal wel goed voor een goal tegen Feyenoord. Voetballend zou Ajax heer en meester moeten zijn, alleen hoop ik niet dat het een eindeloos gebrei wordt tot het strafschopgebied.
Dat laatste zit er best in, ben benieuwd hoe Sulejmani het er vanaf zal gaan brengen met z'n acties.

Dat laatste zit er best in, ben benieuwd hoe Sulejmani het er vanaf zal gaan brengen met z'n acties.

Dat ligt er aan hoe de Jong en Eriksen spelen. Als die 2 goed spelen en Sulejmani voorzien van mooie steekpasses, dan gaat het wel goed komen. Als De Jong niet zorgt dat hij continu aanspeelbaar is, zoals hij best vaak doet, dan krijgt Sulejmani het lastig. Toen hij nog bij Heerenveen speelde had hij het vermogen om 1 op 1 een verdediger te passeren met een passeerbeweging. Dat heb ik hem bij Ajax nog zelden zien doen, hij zoekt altijd de kaats met iemand. Maar dan moet er wel iemand aanspeelbaar zijn natuurlijk.

Zit in Rotterdam op school helaas. Haha je hoorde ze allemaal praten, wordt vanavond wel verliezen tegen de joden :roflol::roflol::roflol:

Hhehehe. Heb er wel redelijk zin al heb ik nog geen 'klassieker' gevoel maar dat komt straks wel bij het eerste biertje"of anders bij ArenA.

Wel grappig altijd dat 'men' Ajax zo intens haat en dat wordt dat afgedaan als 'ze zijn arrogant' maar is het niet puur uit jaloezie en schaamte voor alle vernederingen die zijn toegebracht kijkende naar de totale geschiedenis ?

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Gaat er nog iemand heen vanavond? Ik ben er bij in de Arena.

Ja ikke....

Suarez schijnt toch echt weg te gaan voor zon 18 miljoen euro....

Wel grappig altijd dat 'men' Ajax zo intens haat en dat wordt dat afgedaan als 'ze zijn arrogant' maar is het niet puur uit jaloezie en schaamte voor alle vernederingen die zijn toegebracht kijkende naar de totale geschiedenis ?

Word je niet ontzettend moe van deze eeuwenoude, volledig uitgescheten vraag?

Hhehehe. Heb er wel redelijk zin al heb ik nog geen 'klassieker' gevoel maar dat komt straks wel bij het eerste biertje"of anders bij ArenA.

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Ja ikke....

Suarez schijnt toch echt weg te gaan voor zon 18 miljoen euro....

Ajax probeert via de media de prijs omhoog te drijven met quotes als: "We laten hem alleen gaan voor een absurd bedrag.". Liverpool probeert de prijs weer omlaag te brengen door ondertussen net te doen alsof ze geen interesse meer hebben in Suarez en liever Negredo willen, die goedkoper is. Liverpool schiet hier alleen weinig mee op, aangezien Ajax niet hoeft te verkopen en Suarez niet kwijt wil.

Waar zit je trouwens vanavond?

Verdomme unibet ligt er weer uit.

Terug
Naar boven