Fitness Seller

AFCA Ajax topic

De transfer van Suarez naar Liverpool schijnt echt bijna rond te zijn. Sommige bronnen melden dat Liverpool morgen het nieuws naar buiten gaat brengen dat het rond is.

Dan ben ik reuze benieuwd hoeveel er betaald is.

Dan ben ik reuze benieuwd hoeveel er betaald is.

In de Engelse pers spreken ze over 25 miljoen pond, maar dat geloof ik niet, aangezien het openingsbod 15 miljoen euro was. De eigenaar van Liverpool heeft inmiddels al wel gesproken met Suarez en hem verteld wat hij kan gaan verdienen.

Hier gaan de geruchten over 24 miljoen!

Zu goeie aankoop zijn van liverpool, ze hebben nu bijna niemand die goals kan scoren. Zelfs torres niet met de vorm waarin hij nu zit.

Ik hoop echt zwaar op die Kadlec, heb ik toch iets meer vertrouwen in dan Bas Dost.

'PSV en Ajax denken aan Gudjohnsen'

Eidur Gudjohnsen kan terugkeren naar Nederland. De spits van Stoke City staat in de belangstelling van zowel Ajax als PSV. Beide clubs willen de aanvaller uit IJsland nog deze transferperiode aan de selectie toevoegen, zo meldt De Telegraaf.
De 32-jarige Gudjohnsen heeft in Engeland nog een contract tot het einde van de zomer, Stoke City laat hem deze winter dan ook niet transfervrij vertrekken. Zijn manager is met de club uit de Premier League in onderhandeling over de 'exitclausule'. PSV heeft wel een voordeel op Ajax, de international speelde in het verleden al voor de club uit Eindhoven. Phillip Cocu, assistent-trainer van trainer Fred Rutten, speelde nog met hem samen.

Na drie seizoenen PSV vertrok Gudjohnsen naar Engeland, waar hij naast Stoke City ook actief was voor Bolton Wanderers, Chelsea en Tottenham Hotspur. Ook was hij nog actief voor FC Barcelona en AS Monaco. Bij Stoke City is de spits, die in zijn loopbaan ook als aanvallende middenvelder acteerde, niet tevreden. Verder dan vier invalbeurten in de competitie kwam Gudjohnsen dit seizoen nog niet.

Met het binnenhalen van de 63-voudig international, weet een Nederlandse club zich mogelijk ook direct te verzekeren van twee talenten. Andri en Sveinn Gudjohnsen, zonen van Eidur, komen mogelijk mee met de profvoetballer naar zijn volgende club. De afgelopen jaren speelde de twee broers in de jeugdopleiding van FC Barcelona.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/155203/PSV_en_Ajax_denken_aan_Gudjohnsen.html

'Ajax neemt spits Adi opnieuw op proef'

Fanendo Adi komt opnieuw op proef bij Ajax. De lange spits van AS Trencin werd in 2010 getest door Frank de Boer bij de A1, nu is hij in beeld als extra aanvaller voor het eerste team.
Ajax is op zoek naar een kopsterke spits en de 1.93 meter lange aanvaller zou wellicht in dat plaatje passen. De twintigjarige aanvaller van de Slowaakse club van ex-Ajacied Tscheu La Ling is door de Amsterdammers uitgenodigd voor een test, zo meldt De Telegraaf.

In mei 2010 werd Adi ook al getest bij Ajax. Samen met ploeggenoot Jorge Salinas kreeg de spits de kans een contract af te dwingen bij de Amsterdammers. Onder De Boer nam Adi deel aan het internationale toernooi Copa Amsterdam, maar tot een transfer kwam het niet.

De Nigeriaanse voorhoedespeler is naast Ajax ook bij ADO Den Haag op proef geweest. Daar werd hij al 'de nieuwe Kanu' genoemd, maar een contract tekende hij nergens. Ook niet bij Feyenoord en FC Groningen, clubs die hem door zijn proefperiode in Den Haag nauwlettend in de gaten hielden.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/155202/Ajax_neemt_spits_Adi_opnieuw_op_proef.html

Gudjohnson WTF ???, weer een nieuwe Mido? Die kerel is ook al jaren afgeschreven.. Alleen die 2 zonen vanuit de jeugdopleiding van Barcelona zijn misschien een leuke extra.

Een nieuwe Kanu zou wel mooi zijn trouwens ;)

Laatst bewerkt:
Nog mensen die volgende week naar Ajax-Nac gaan? 10 jaar 410!

Ja ik ben erbij, zit zelf ook in 410.

Nice, wordt die corteo nog wat? Of alleen jochies die een rondje stadion doen?

Geen idee, zit wel in het vak maar doe niet met alles mee.
Zoals je zelf al zegt is het merendeel jochies die zich in een groep ineens mannen voelen.

Maar ik hou van sfeer en zangkoren in het stadion dus zit wel
In het vak.

Gelijk heb je, ik heb precies hetzelfde. (niet dat ik daar een seizoenskaart heb helaas) Maar als ik ga probeer ik zoveel mogelijk in 425 te zitten, want ik kom naar Ajax om ze aan te moedigen en niet om 90min te zitten en alleen op te staan en te klappen als ze hebben gescoord.

Trouwens net ook kaartjes gehaald voor Ajax-Anderlecht, vak425. Het is vrije verkoop en je kan maximaal 9 kaartjes halen. Ik zeg doen!
(wel vrij duur)

Bas Dost en van Wolfswinkel zijn de volgende namen.

Maar Suarez gaat volgens Voetbalprimeur toch niet naar Liverpool, omdat die niet meer willen bieden dan 14mln.

Bas Dost en van Wolfswinkel zijn de volgende namen.

Maar Suarez gaat volgens Voetbalprimeur toch niet naar Liverpool, omdat die niet meer willen bieden dan 14mln.

Zijn onderhandelingstactieken van Liverpool, die willen de prijs drukken door dat soort dingen te roepen. Liverpool gaat echt nog wel meer bieden, dat weet ik zeker.

Emanuelson is trouwens naar A.C. Milan, waarschijnlijk per direct. Ik vraag me af wat hij daar moet doen, ik hoop niet dat ze hem voor de linksback positie gehaald hebben. In Italië moet je echt super geconcentreerd verdedigen, en dat kan hij juist niet.

Die antonini kan anders ook niet verdedigen :)

Hoeveel heb je betaald als ik vragen mag?

40euro. Met korting van seizoenskaart was het 33 dacht ik, maar die zijn al uitverkocht. En die prijs is voor dit vak, andere vakken kunnen nog duurder zijn (of misschien goedkoper).

Edit: Er is nog wel wat onduidelijkheid of Urby nou per direct of aan het eind van het seizoen vertrekt. Ik gun het hem wel, en hij zou sowieso al weggaan dus van mij mag hij per direct weg.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven