- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben er ook bijvak 412
Denk dat het 2-0 wordt. We missen gewoon scorend vermogen. Heb er wel zin in!

Lees net dat Frank de Boer wel geïnteresseerd is in Bas Dost? Ik vind het een goede spits, maar zie toch liever een ouder iemand in de spits staan.
Bas Dost komt tekort voor Heerenveen. Genoeg kansen gehad van Jans in het begin van dit seizoen. Dus wat hij bij Ajax moet is mij een raadsel?
Ik was er ook weer.
Goede sfeer. Mooi dat vuurwerk, was een beetje Champions League sfeertje
Het was goed om te zien dat Enoh en de Zeeuw weer beter beginnen te spelen. Er was duidelijk weer geen nr9. Met een afmaker was de score ongetwijfeld hoger uitgevallen.
Er werd vooraf zo geschreeuwd om Daley Blind. Maar om nou te zeggen dat hij beter dan Anita is? Maar hij zal waarschijnlijk tijd nodig hebben. Al werd ik niet bepaald vrolijk van hem. Hij speelde zo angstig en liep zijn medespelers een paar keer in de weg.
Van der Wiel kwam weer ouderwets veel op, maar hij mag toch echt wel gaan oefenen op zijn voorzetten. Ebecilo bij vlagen weer goed, denk niet dat Swerts meer dan 1 duel van hem gewonnen heeft. Ebecilio zocht naar een nr9 in de punt, maar die was er telkens niet. Dus ik ben ervan overtuigd dat het goed gaat komen met een nr9.
?
. En over De Jong ben ik al helemaal niet te spreken, ik heb hem alleen buiten de spits bezig gezien.Welke wedstrijd heb jij gezien man?
Het middenveld was zwak. Enoh was weer eens super slecht. Veel balverlies en nog altijd geen overzicht voor het spel, dat zag je vooral in dat super zwakke terugspeel balletje. De Zeeuw was ook dramatisch, vreemde passes en veel balverlies. En Eriksen is ook nog lang niet waar hij wezen moet, hij verpest 2 honderd procent kansen en dribbelt veel te lang door.
Van der Wiel hielt constant de snelheid uit het spel door stil te gaan staan en zijn mannetje uit te dagen ipv de bal snel rond te spelen. Het baltempo was sowieso veel te laag. En het is juist Ebecilio die op zijn voorzetten mag gaan oefenen, wat een scheve ballen schoot die gast gister voor. En over De Jong ben ik al helemaal niet te spreken, ik heb hem alleen buiten de spits bezig gezien.
Het was gister echt ongeloofelijk zwak. Ze hadden mazzel dat ze tegen een nog zwakkere tegenstander speelden, maar met dit baltempo en met die rare ballen ga je tegen Anderlecht keihard onderuit. Het enige pluspunt was dat de verdediging eindelijk goed staat, maar opbouwend was het echt bar slecht en niks beter als onder Jol.