XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Urby is naar AC, het is nu alleen de vraag of hij nu vertrekt of van de zomer.

Van mij mag ie nu gaan, Urby levert nu nog wat op en een goede vervanger staat al klaar namelijk Blind!

Blind is geen achteruitgang idd. Goeie speler, geef hem een kans.

Tegen feyenoord was blind niet best. Was wel zijn 1e wedstrijd voor ajax.

Urby is soms een geweldige speler, maar soms heeft die ook zo'n wedstrijd dan denkje heeft die avond daar voor flinke lope smoke.

Wel is 1 ding zeker en dat is dat ajax er volgend seizoen er heel anders er uit gaat zien.

Ik vond Blind nog redelijk spelen tegen feyenoord, verdedigend weining fouten zien maken en in de passing was ie ook zuiver, alleen aanvallend kan hij nog beter, maar zoals je zei het was pas zijn 1e echte wedstrijd.

Tegen feyenoord was blind niet best. Was wel zijn 1e wedstrijd voor ajax.

Urby is soms een geweldige speler, maar soms heeft die ook zo'n wedstrijd dan denkje heeft die avond daar voor flinke lope smoke.

Wel is 1 ding zeker en dat is dat ajax er volgend seizoen er heel anders er uit gaat zien.

Waarom vond je Blind tegen Feyenoord niet best? Ik vond hem zeer degelijk spelen eigenlijk. Het was trouwens niet zijn eerste wedstrijd, onder van Basten heeft hij z'n debuut al gemaakt.

Ajax krijgt trouwens een bedrag van 1,7 miljoen euro voor Emanuelson, wat kan oplopen tot 2 miljoen euro. Toch netjes voor iemand met nog een half jaar contract.

Laatst bewerkt:
Waarom vond je Blind tegen Feyenoord niet best? Ik vond hem zeer degelijk spelen eigenlijk. Het was trouwens niet zijn eerste wedstrijd, onder van Basten heeft hij z'n debuut al gemaakt.

Ohw dat was ik vergeten. Ik vond hem niet slecht, maar niet heel best. Vond dat hij wat vaker de kaats moest opzoeken. Vond overigens heel ajax niet zo heel best spelen.

Alderweireld opbouwend heel slecht.

Geen slechte zaak toch. Nu vangen ze tenminste nog wat voor hem.

Zijn onderhandelingstactieken van Liverpool, die willen de prijs drukken door dat soort dingen te roepen. Liverpool gaat echt nog wel meer bieden, dat weet ik zeker.

Emanuelson is trouwens naar A.C. Milan, waarschijnlijk per direct. Ik vraag me af wat hij daar moet doen, ik hoop niet dat ze hem voor de linksback positie gehaald hebben. In Italië moet je echt super geconcentreerd verdedigen, en dat kan hij juist niet.

De meeste ploegen spelen in Italie met 2 spitsen, dus als linksback kan je daar goed tot je recht komen als je balvaardig bent.

Ajax moet wel gewoon gaan zoeken naar een echte links back voor volgend seizoen.

De meeste ploegen spelen in Italie met 2 spitsen, dus als linksback kan je daar goed tot je recht komen als je balvaardig bent.

Ajax moet wel gewoon gaan zoeken naar een echte links back voor volgend seizoen.

Blind zal wel de eerste linksback worden. Lorenzo Burnet, de linksback van Jong Ajax, heeft een contractverlenging aangeboden gekregen, dus die zal wel doorschuiven.

Als Ajax slim is proberen ze van Aanholt van Chelsea te huren met een optie tot koop. Die jongen heeft nog een jeugdcontract en verdient dus nog niet veel en zijn contract loopt volgend jaar af. Is de toekomstige linksback van Oranje, echt een groot talent, maar speelt niet bij Chelsea.

Kom op man, we hebben het over Feijenoord die niet 1 uitgespeelde kans kan creëren omdat er allemaal spelers rondlopen van het niveau Zwolle / Graafschap.

Ik bedoel te zeggen dat Blind ook nog niet uitgetest is. Kijken tegen Twente, PSV, Anderlecht hoe hij zich houd. Echter geloof ik wel dat hij een talent is.

Laatst bewerkt:
Kom op man, we hebben het over Feijenoord die niet 1 uitgespeelde kans kan creëren omdat er allemaal spelers rondlopen van het niveau Zwolle / Graafschap.

Ik bedoel te zeggen dat Blind ook nog niet uitgetest is. Kijken tegen Twente, PSV, Anderlecht hoe hij zich houd. Echter geloof ik wel dat hij een talent is.

Klopt wel, maar dan nog moet je de bal wel goed bij je medespeler krijgen, wat voor een speler als Enoh nog een hele opgave is, zelfs tegen Feyenoord. Ik denk dat hij wel een bepaalde waarde kan hebben voor Ajax. Het zal geen speler zijn uit de categorie van der Vaart en Sneijder die bij de absolute top eindigt denk ik, maar het is zeker geen slechte speler. Hij moet alleen oppassen dat hij niet hetzelfde wordt behandeld als bijvoorbeeld Nigel de Jong en Urby Emanuelson. Die stonden de ene wedstrijd centraal op het middenveld, dan weer in de verdediging, dan weer op het middenveld et cetera. Blind is ook multifunctioneel, en dat kan zeer goed zijn, maar kan ook een valkuil zijn.

Bordeaux heeft zich trouwens gemeld voor El Hamdaoui met een bod van 3,5 miljoen euro. Ik hoop dat Ajax dit bod een beetje op kan rekken, maar het wordt nog lastig om ook maar quitte te draaien op die transfer. AZ kreeg 5 miljoen + 2 miljoen bij het behalen van de Champions League en krijgen ook nog een bepaald percentage van de transfersom als Ajax El Hamdaoui voor meer dan 5 miljoen verkoopt. In deze situatie bijna een onmogelijke opgave dus om winst te maken.

Emanuelson, Hamdaoui, Suarez allemaal weg. En wie gaat er komen? Ik hoop echt op een Nederlandse spits.

die graai Marokkaan zonder loopvermogen mag van mij inderdaad lekker pleituh!

Emanuelson, Hamdaoui, Suarez allemaal weg. En wie gaat er komen? Ik hoop echt op een Nederlandse spits.

Als El Hamdaoui en Suarez deze winter nog vertrekken wordt het wel een heel moeilijk verhaal. Clubs laten spelers in de winterstop niet snel gaan, alleen voor de hoofdprijs. Dan gaat Ajax dus te veel betalen voor een speler, of halen ze voor minder geld weer een of andere idioot die al 1,5 jaar geen minuut gespeeld heeft.

Er was trouwens wel serieuze interesse voor Lacina Traoré van CFR Cluj, maar Traoré wil 2 miljoen euro netto per jaar verdienen. Dat gaat hem dus niet worden.

Niet zo minderwaardig over de superboeren, aangezien ze feyenoord voor lul hebben gezet.

Ajax wordt vandaag van het veld gespeeld jongens. Niet gaan grienen hè, heb jullie gewaarschuwd.

Terug
Naar boven