- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegen feyenoord was blind niet best. Was wel zijn 1e wedstrijd voor ajax.
Urby is soms een geweldige speler, maar soms heeft die ook zo'n wedstrijd dan denkje heeft die avond daar voor flinke lope smoke.
Wel is 1 ding zeker en dat is dat ajax er volgend seizoen er heel anders er uit gaat zien.
Waarom vond je Blind tegen Feyenoord niet best? Ik vond hem zeer degelijk spelen eigenlijk. Het was trouwens niet zijn eerste wedstrijd, onder van Basten heeft hij z'n debuut al gemaakt.
Zijn onderhandelingstactieken van Liverpool, die willen de prijs drukken door dat soort dingen te roepen. Liverpool gaat echt nog wel meer bieden, dat weet ik zeker.
Emanuelson is trouwens naar A.C. Milan, waarschijnlijk per direct. Ik vraag me af wat hij daar moet doen, ik hoop niet dat ze hem voor de linksback positie gehaald hebben. In Italië moet je echt super geconcentreerd verdedigen, en dat kan hij juist niet.
De meeste ploegen spelen in Italie met 2 spitsen, dus als linksback kan je daar goed tot je recht komen als je balvaardig bent.
Ajax moet wel gewoon gaan zoeken naar een echte links back voor volgend seizoen.
Waarom vond je Blind tegen Feyenoord niet best? Ik vond hem zeer degelijk spelen eigenlijk. Het was trouwens niet zijn eerste wedstrijd, onder van Basten heeft hij z'n debuut al gemaakt.
Kom op man, we hebben het over Feijenoord die niet 1 uitgespeelde kans kan creëren omdat er allemaal spelers rondlopen van het niveau Zwolle / Graafschap.
Ik bedoel te zeggen dat Blind ook nog niet uitgetest is. Kijken tegen Twente, PSV, Anderlecht hoe hij zich houd. Echter geloof ik wel dat hij een talent is.
Emanuelson, Hamdaoui, Suarez allemaal weg. En wie gaat er komen? Ik hoop echt op een Nederlandse spits.
Niet zo minderwaardig over de superboeren, aangezien ze feyenoord voor lul hebben gezet.Kom op man, we hebben het over Feijenoord die niet 1 uitgespeelde kans kan creëren omdat er allemaal spelers rondlopen van het niveau Zwolle / Graafschap.
Ik bedoel te zeggen dat Blind ook nog niet uitgetest is. Kijken tegen Twente, PSV, Anderlecht hoe hij zich houd. Echter geloof ik wel dat hij een talent is.
Niet zo minderwaardig over de superboeren, aangezien ze feyenoord voor lul hebben gezet.