- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Duplan had er wel eentje mogen maken tegen Twente.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je in de arena niet beter bent dan de graafschap
ja idd , dan zijn jullie er weer helemaal bij
overmoed weer hier
3 Punten zijn 3 punten nu. PSV wint tegen een Willem II door een goal in de blessuretijd terwijl Willem II met 9 man speelde. Juist de wedstrijden die je slecht speelt moet je winnen, dan wordt je kampioen. Het spel gaat nog wel verbeteren onder de Boer, dat weet ik zeker.
Hoe deed Feyenoord het eigenlijk tegen de Graafschap?
Laat je niet steeds aan het kruis nagelen en blijf gewoon weg uit dit topic totdat feyenoord het beter doet dan Ajaxals je in de arena niet beter bent dan de graafschap
ja idd , dan zijn jullie er weer helemaal bij
overmoed weer hier

- dit was een wedstrijd van again stille droevenis3 Punten zijn 3 punten nu. PSV wint tegen een Willem II door een goal in de blessuretijd terwijl Willem II met 9 man speelde. Juist de wedstrijden die je slecht speelt moet je winnen, dan wordt je kampioen. Het spel gaat nog wel verbeteren onder de Boer, dat weet ik zeker.
ik wist niet dat jullie zo konden denken - maar goed je hebt gelijk - je staat nog maar op drie punten- alles is weer binnen handbereik
Hoe deed Feyenoord het eigenlijk tegen de Graafschap?
Derksen is toch alleen negatief vanwege de verliezen van de afgelopen jaren? Het eigen vermogen van Ajax is afgenomen, maar dat is alles.
Geen Ebecilio? Wel Siem de Jong? Goed gedaan Frank, zo geef je een jonge speler het vertrouwen die notabene vorig week de enige speler was die een voldoende scoorde voorin. Valt me op dat hij sowieso wel een plekje vrij maakt voor Siem de Jong, vorig week opeens op de plek van De Zeeuw. En wel Eriksen die al 2 weken niets goeds heeft gedaan. We zullen het straks zien. Hoop op een bevlieging van Mounir.
Geen Ebecilio? Wel Siem de Jong? Goed gedaan Frank, zo geef je een jonge speler het vertrouwen die notabene vorig week de enige speler was die een voldoende scoorde voorin. Valt me op dat hij sowieso wel een plekje vrij maakt voor Siem de Jong, vorig week opeens op de plek van De Zeeuw. En wel Eriksen die al 2 weken niets goeds heeft gedaan. We zullen het straks zien. Hoop op een bevlieging van Mounir.