MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Nu is het gat nog 3 punten en Ajax weer helemaal terug.

als je in de arena niet beter bent dan de graafschap
ja idd , dan zijn jullie er weer helemaal bij
overmoed weer hier

overmoed weer hier

3 Punten zijn 3 punten nu. PSV wint tegen een Willem II door een goal in de blessuretijd terwijl Willem II met 9 man speelde. Juist de wedstrijden die je slecht speelt moet je winnen, dan wordt je kampioen. Het spel gaat nog wel verbeteren onder de Boer, dat weet ik zeker.

Hoe deed Feyenoord het eigenlijk tegen de Graafschap?

3 Punten zijn 3 punten nu. PSV wint tegen een Willem II door een goal in de blessuretijd terwijl Willem II met 9 man speelde. Juist de wedstrijden die je slecht speelt moet je winnen, dan wordt je kampioen. Het spel gaat nog wel verbeteren onder de Boer, dat weet ik zeker.

hahaha

Kijken wat de snor vanavond te vertellen heeft.

overmoed weer hier
Laat je niet steeds aan het kruis nagelen en blijf gewoon weg uit dit topic totdat feyenoord het beter doet dan Ajax

Nooit dus :roflol:

ik wist niet dat jullie zo konden denken - maar goed je hebt gelijk - je staat nog maar op drie punten :) - alles is weer binnen handbereik

- dit was een wedstrijd van again stille droevenis

Kijken wat de snor vanavond te vertellen heeft.

Zoals elke week roept hij weer dat Ajax gigantisch in het rood staat. Blijft toch vermakelijk. Ajax had vorig jaar een verlies van ruim 20 miljoen euro, en toen was er alsnog een positief eigen vermogen. Dit jaar wordt er minder uitgegeven aan salarissen, heeft Ajax Suarez voor een goed bedrag verkocht en zijn er Champions League inkomsten.

Derksen is toch alleen negatief vanwege de verliezen van de afgelopen jaren? Het eigen vermogen van Ajax is afgenomen, maar dat is alles.

Derksen is toch alleen negatief vanwege de verliezen van de afgelopen jaren? Het eigen vermogen van Ajax is afgenomen, maar dat is alles.

Ja, maar als je elke week roept dat een club 20 miljoen euro rood staat terwijl er alleen verlies geleden is, dan heb je er weinig kaas van gegeten. Derksen doet net alsof Ajax in dezelfde situatie als Feyenoord zit, alleen met een iets lagere schuld. Ik vraag me af wat er thuis bij Derksen gebeurd als hij eens in een maand meer uitgeeft dan dat er binnen komt. Zal hij dan ook naar de bank gaan voor een lening, terwijl hij nog een positief saldo op z'n rekening heeft?

Geen Ebecilio? Wel Siem de Jong? Goed gedaan Frank, zo geef je een jonge speler het vertrouwen die notabene vorig week de enige speler was die een voldoende scoorde voorin. Valt me op dat hij sowieso wel een plekje vrij maakt voor Siem de Jong, vorig week opeens op de plek van De Zeeuw. En wel Eriksen die al 2 weken niets goeds heeft gedaan. We zullen het straks zien. Hoop op een bevlieging van Mounir.

Geen Ebecilio? Wel Siem de Jong? Goed gedaan Frank, zo geef je een jonge speler het vertrouwen die notabene vorig week de enige speler was die een voldoende scoorde voorin. Valt me op dat hij sowieso wel een plekje vrij maakt voor Siem de Jong, vorig week opeens op de plek van De Zeeuw. En wel Eriksen die al 2 weken niets goeds heeft gedaan. We zullen het straks zien. Hoop op een bevlieging van Mounir.

De Boer zal een statische 9 voorin willen hebben, en dan gaat El Hamdaoui automatisch naar de flank. Ik vind het niet zo gek bedacht. Heb je Eriksen zien spelen tegen Engeland met een statische 9 voor hem die geen gaten in het middenveld dichtloopt, namelijk Bendtner? Eriksen was met z'n 18 jaar de beste speler van het veld. El Hamdaoui als 9 loopt te veel in de ruimte van de middenvelders.

http://www.youtube.com/watch?v=YxiHC7ugzvw

Met Siem in de spits speelt ajax zo veel beter, logische keus dus. En ik weet niet of je de interland van Eriksen gezien hebt, maar daar speelde ie erg goed moet ik zeggen. Meest logische opstelling dit. Ben benieuwd!

Hoe kun je nou ook maar zinspelen op een plek op de bank voor Eriksen? Dit hele team moet om hem heen gebouwd worden.

Ajax brengt zichzelf weer eens in de problemen. Niets aan de hand, en dan zo'n klote uittrap en hij ligt in het netje. De Zeeuw valt wel uit de toon zeg, bijna alleen maar balverlies. En Enoh denkt dat je het beste altijd door het centrum kan uitverdedigen geloof ik. Sulejmani speelt wel goed, constant in beweging en lastig te verdedigen.

Iemand nog streams zonder sopcast? (werk op een macbook). Zit op m'n werk en kan niet kijken!

Ajax wordt helemaal weggespeeld :roflol: - Wat een drama.

Ajax wordt helemaal weggespeeld :roflol: - Wat een drama.

Eerste 35 minuten van de eerste helft was Ajax heer en meester. Vervolgens vind Stekelenburg het nodig om een tegengoal weg te geven en verliest Ajax de grip op de wedstrijd. Typisch Ajax, de penalty past daar uitstekend bij.

Ja, ik heb alleen het grootste gedeelte van de tweede helft gezien. Maar Roda was de tweede helft gewoon veel sterker op de laatste tien minuten na. En dan mist die huilie Marokkaan ook nog eens een penalty.

Maarja, eerlijk is eerlijk. Met spelers als Blind, Anita, Enoh, Lindgren en dan de dramatische de Zeeuw en El Hamdaoui ga je gewoon geen kampioen worden en mag je hopen dat je niet ingehaald wordt door Groningen en Den Haag.

Terug
Naar boven