- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Ja, dat zit er dik in
Van den Boog is zelf niet bij de arbitragezaak aanwezig, maar heeft net met Ajax gebeld. Hij geeft aan dat hij en zijn gezin bedreigd zijn. Wat dat met deze zaak te maken heeft weet ik niet, ik neem niet aan dat van der Zee hem bedreigd heeft.Overigens zijn de mensen op de Toekomst en de andere scouts van Ajax erg blij dat van der Zee weg is, dus Ajax zal toch ook wel weer gelijk hebben dat hij slecht communiceert met de andere scouts. Van der Zee is er voor verantwoordelijk dat Urbain Haesaert weg is (de Belgische scout die o.a. Vermaelen, Vertonghen en Alderweireld heeft opgepikt, en talenten als Defour en vooral Mats Rits bij Ajax bekend heeft gemaakt) en hij schijnt John Steen Olsen, de scout die verantwoordelijk is voor Eriksen, Boilesen en volgens mij ook Toivomäki geschoffeert te hebben. Ook kon hij niet goed werken met Spijkerman in de tijd dat Spijkerman hoofd scouting was. Blijkbaar is van der Zee dus wel een goede scout, maar niet zo'n aardige man.
Maar ik denk dat Ajax (Cruijff) wel mag gaan zoeken naar een nieuwe algemeen directeur.
Laatst bewerkt: