kensha
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 13%
Het nieuwe voor nemen van het jaar, volledig stoppen met het drinken van prik.
Het begon vanaf 21:00 op 31 december dat ik gestopt bent met het drinken van prik.
Regelmatig was de sinas van mijn cola de vervanger maar zover heb ik nu alleen nog water en of melk gedronken.
Gisteren was ook de zwaarste dag.
De stijve nek die ik altijd heb gehad was gisterenavond een stuk losser.
Vandaag ging mijn wekker en ik kwam gewoon plotseling klaar wakker mijn nest uit en ik had geen drang naar iets van Cafeïne of prik.
Helaas ben ik hierdoor wel afgevallen in gewicht, maar misschien is het dat mijn metabolisme het weer aan het rechtzetten is.
Ik merkte gisteren middag al dat ik meer honger had dan ik dorst had.
Ik heb wel gekozen om al die prik te vervangen door de snelle suiker in het fruit, overig is het ook nog eens goed gezond ook.
Collega's liepen al raar op te kijken dat ik fruit mee had en ik geen frisdrank had gedronken.
Wat is de reden?:
Ik heb 1-2 keer per jaar een symptoom van Migraine aanvallen.
De aanval is het hetzelfde maar dat duurt soms 4 uurtjes en soms max 1 dag.
Daarnaast wil ik weten hoe ik mij voel als ik stop met het drinken van die koolzuur en Cafeïne.
De post is ook om mij dat extra motivatie te geven aangezien het te makkelijk is om er 1 te pakken.
Desondanks dat ik ben afgevallen in gewicht, ga ik vanmiddag wel weer trainen
Het begon vanaf 21:00 op 31 december dat ik gestopt bent met het drinken van prik.
Regelmatig was de sinas van mijn cola de vervanger maar zover heb ik nu alleen nog water en of melk gedronken.
Gisteren was ook de zwaarste dag.
De stijve nek die ik altijd heb gehad was gisterenavond een stuk losser.
Vandaag ging mijn wekker en ik kwam gewoon plotseling klaar wakker mijn nest uit en ik had geen drang naar iets van Cafeïne of prik.
Helaas ben ik hierdoor wel afgevallen in gewicht, maar misschien is het dat mijn metabolisme het weer aan het rechtzetten is.
Ik merkte gisteren middag al dat ik meer honger had dan ik dorst had.
Ik heb wel gekozen om al die prik te vervangen door de snelle suiker in het fruit, overig is het ook nog eens goed gezond ook.
Collega's liepen al raar op te kijken dat ik fruit mee had en ik geen frisdrank had gedronken.
Wat is de reden?:
Ik heb 1-2 keer per jaar een symptoom van Migraine aanvallen.
De aanval is het hetzelfde maar dat duurt soms 4 uurtjes en soms max 1 dag.
Daarnaast wil ik weten hoe ik mij voel als ik stop met het drinken van die koolzuur en Cafeïne.
De post is ook om mij dat extra motivatie te geven aangezien het te makkelijk is om er 1 te pakken.
Desondanks dat ik ben afgevallen in gewicht, ga ik vanmiddag wel weer trainen