Fitness Seller

Afslank eiwit - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Sneller afslanken met Afslank Eiwit! Elke shake Afslank Eiwit geeft je veel extra bouwstoffen, vitamines en mineralen, onderdrukt het hongergevoel doordat het je bloedsuikerspiegel op peil houdt, versterkt je spieren door de hoogwaardige eiwitten en stimuleert de vetverbranding door toegevoegde L-Carnitine!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had de smaak Chocolate Coconut Bounty.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 's ochtends een shake als ontbijt, smiddags een shake ipv een boterham en na de training een shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? De levering was binnen 24 uur en ik kreeg er een gratis shakebeker bij.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het heeft mij geholpen om af te vallen, het is niet duur, lekker en makkelijk te gebruiken en om mee te nemen onderweg.

Mijn review:

Ik heb twee maanden lang de afslank eiwitten van Body en Fitshop gebruikt. Voor mij was het een ideale vervanger voor mijn ontbijt en lunch. Het werkte beter dan andere manieren die ik gebruikte om af te vallen, omdat ik door de shakes ook minder trek kreeg.
De shakes werkte net als de gewone Whey perfection voor na de training, alleen deze shakes hebben ook nog eens geholpen om af te vallen.

2210fd52f35ab44c9b402d0874c0b2a5.jpg
 
Nooit producten van bodyenfitshop kopen!

Bodyenfit heeft jarenlang mensen opgelicht door 20% minder eiwitten in hun producten te doen dan op het label vermeld staat. Ook zitten er veel meer koolhydraten in dan op het label vermeld staat.

Verder worden er van vitamines en mineralen altijd goedkoop afgekeurde partijen opgekocht. Veel mensen zijn nog steeds niet op de hoogte van deze schandalen. Mocht je dus mensen kennen die nog steeds bodyenfit gebruiken waarschuw ze dan!

Meer info:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/onafhankelijke-labtest-whey-perfection-378064/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...itshop-nl-testresultaten-labels-topic-378272/

http://www.supplementlabtest.com/
 
Link naar het bedrog mbt vitamines en mineralen?
 
Volgens mij bestaat Afslank Eiwit al niet eens meer, dus kap eens met die stomme boost Stefanovic. Echt wat ben jij hinderlijk irritant en je weet dat je zulke reacties krijgt. Bij deze gereport wegens uitlokken tot haat. Je weet dat alle Body & Fit haters om de hoek komen kijken, terwijl ze de producten onderhand allang op orde weer hebben. Dus snap niet wat jij wil met deze topic bumps...
 
Volgens mij bestaat Afslank Eiwit al niet eens meer, dus kap eens met die stomme boost Stefanovic. Echt wat ben jij hinderlijk irritant en je weet dat je zulke reacties krijgt. Bij deze gereport wegens uitlokken tot haat. Je weet dat alle Body & Fit haters om de hoek komen kijken, terwijl ze de producten onderhand allang op orde weer hebben. Dus snap niet wat jij wil met deze topic bumps...

Dat baseer je op basis van?
 
Analyses misschien?
 
Volgens mij bestaat Afslank Eiwit al niet eens meer, dus kap eens met die stomme boost Stefanovic. Echt wat ben jij hinderlijk irritant en je weet dat je zulke reacties krijgt. Bij deze gereport wegens uitlokken tot haat. Je weet dat alle Body & Fit haters om de hoek komen kijken, terwijl ze de producten onderhand allang op orde weer hebben. Dus snap niet wat jij wil met deze topic bumps...

Ik vroeg me dat oprecht af! Verder sta ik compleet achter b&f en heb ik nogsteeds een ruim assortiment van hun wat ik gebruik... Maar laten we deze discussie niet hier voeren :)
 
Sta jij nog achter B&F ja? Dat had ik nou niet verwacht...
 
Back
Naar boven