AndroidHealthClinic

Afslank eiwit - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Sneller afslanken met Afslank Eiwit! Elke shake Afslank Eiwit geeft je veel extra bouwstoffen, vitamines en mineralen, onderdrukt het hongergevoel doordat het je bloedsuikerspiegel op peil houdt, versterkt je spieren door de hoogwaardige eiwitten en stimuleert de vetverbranding door toegevoegde L-Carnitine!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had de smaak Chocolate Coconut Bounty.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 's ochtends een shake als ontbijt, smiddags een shake ipv een boterham en na de training een shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? De levering was binnen 24 uur en ik kreeg er een gratis shakebeker bij.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het heeft mij geholpen om af te vallen, het is niet duur, lekker en makkelijk te gebruiken en om mee te nemen onderweg.

Mijn review:

Ik heb twee maanden lang de afslank eiwitten van Body en Fitshop gebruikt. Voor mij was het een ideale vervanger voor mijn ontbijt en lunch. Het werkte beter dan andere manieren die ik gebruikte om af te vallen, omdat ik door de shakes ook minder trek kreeg.
De shakes werkte net als de gewone Whey perfection voor na de training, alleen deze shakes hebben ook nog eens geholpen om af te vallen.

2210fd52f35ab44c9b402d0874c0b2a5.jpg
 
Allen goed, ik herinner met chocolat bounty, coconut ice-cream, granny's apple pie.... echt goed te doen.
 
Allen goed, ik herinner met chocolat bounty, coconut ice-cream, granny's apple pie.... echt goed te doen.

Sounds good ;) Vooral die Apple Pie moet ik echt nog keer proberen! :D
 
Me chick neemt deze smart protein nu. Smaak is echt goed joh!
Bosvruchten heeft ze
 
Shit is zo chemisch man
ik heb Cocos, wel lekker
 
Allen goed, ik herinner met chocolat bounty, coconut ice-cream, granny's apple pie.... echt goed te doen.
Heerlijke smaken zijn het :) De naam is alleen veranderd, structuur, smaak en oplosbaarheid zijn gelijk!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Komt de choco caramel nog terug?? Ik mis em al te lang :(
 
Komt de choco caramel nog terug?? Ik mis em al te lang :(
We hopen de Chocolade Caramel binnenkort weer binnen te krijgen. We kunnen helaas geen exacte leverdatum geven. Dit om dat één ingrediënt niet voorradig was om het product goed op smaak te brengen, waardoor de leverdata onbekend is.

Ralf
 
Kee bedankt Ralf :) Ik heb voor de caramel heel veel geduld over ;) Helemaal blij dat ie gewoon nog ef in de maak is...
 
Kee bedankt Ralf :) Ik heb voor de caramel heel veel geduld over ;) Helemaal blij dat ie gewoon nog ef in de maak is...
Het is je ongetwijfeld al opgevallen, maar Chocolade Caramel is er sinds eind vorige week weer voorradig. En deze keer iets groter dan gebruikelijk:D
 
Is dit ook te combineren met whey perfection die ik na de training inneem?

Zoja, wanneer het best in te nemen?
 
De smaken hiervan zijn echt goed.
Heb pak wel eens een shake van me vriendin die deze eiwitten heeft.
 
Hoe is de chocolade cookie van deze?

edit: had toevallig een micellar sample in deze smaak, is die chocolade cookie vergelijkbaar qua smaak met de afslank eiwit chocolade cookie?
 
Laatst bewerkt:
Hoe is de chocolade cookie van deze?

edit: had toevallig een micellar sample in deze smaak, is die chocolade cookie vergelijkbaar qua smaak met de afslank eiwit chocolade cookie?

Hey Casper,

Dit is inderdaad wel vergelijkbaar met de afslank eiwit (smart protein). Dit komt natuurlijk ook omdat de afslank eiwit voor een groot deel uit cassein eiwit bestaat. ;)
 
Komen er eigenlijk nog nieuwe smaken voor deze? de afslank eiwit in speculaas smaak bijvoorbeeld (net als de whey Perfection speculaas).. dat is toch een gouden combo! gat inde markt hahah.. een gezonde shake met speculaas smaak
 
Heb je de white chocolate al eens geprobeerd? De favo smaak van mijn vriendin
 
Misschien een domme vraag, maar waar zit het grote verschil met micellar caseine?
Hiermee bedoel ik, waarom is de 'smart proteine' beter geschikt voor het afvallen? Als ik het goed heb zitten er bijvoorbeeld meer koolhydraten in de smart proteine dan in de micellar caseine...
Zitten er dan misschien stoffen in die helpen bij het afslanken of dergelijke?
 
Misschien een domme vraag, maar waar zit het grote verschil met micellar caseine? Hiermee bedoel ik, waarom is de 'smart proteine' beter geschikt voor het afvallen? Als ik het goed heb zitten er bijvoorbeeld meer koolhydraten in de smart proteine dan in de micellar caseine... Zitten er dan misschien stoffen in die helpen bij het afslanken of dergelijke?

Domme vragen bestaan niet :D
Het verschil zit hem in het feit dat Smart Protein als maaltijdvervanger gezien (en gebruikt) wordt. Vandaar dat er meer koolhydraten in Smart Protein zitten als in Micellar Casein. Om wel je voedingsstoffen binnen te krijgen. In plaats van een (of meerdere) maaltijd(en) dus. Micellar Casein is langzame eiwit, een ideale shake om te nemen voor het slapen gaan, naast je maaltijden dus.

Bart
 
Back
Naar boven