XXL Nutrition

Afslank eiwit - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Sneller afslanken met Afslank Eiwit! Elke shake Afslank Eiwit geeft je veel extra bouwstoffen, vitamines en mineralen, onderdrukt het hongergevoel doordat het je bloedsuikerspiegel op peil houdt, versterkt je spieren door de hoogwaardige eiwitten en stimuleert de vetverbranding door toegevoegde L-Carnitine!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had de smaak Chocolate Coconut Bounty.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 's ochtends een shake als ontbijt, smiddags een shake ipv een boterham en na de training een shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? De levering was binnen 24 uur en ik kreeg er een gratis shakebeker bij.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het heeft mij geholpen om af te vallen, het is niet duur, lekker en makkelijk te gebruiken en om mee te nemen onderweg.

Mijn review:

Ik heb twee maanden lang de afslank eiwitten van Body en Fitshop gebruikt. Voor mij was het een ideale vervanger voor mijn ontbijt en lunch. Het werkte beter dan andere manieren die ik gebruikte om af te vallen, omdat ik door de shakes ook minder trek kreeg.
De shakes werkte net als de gewone Whey perfection voor na de training, alleen deze shakes hebben ook nog eens geholpen om af te vallen.

2210fd52f35ab44c9b402d0874c0b2a5.jpg
 
heb nu de chocolade caramel van deze, en wow echt 1 van de lekkerste shakes die ik ooit gehad heb! en die smaak gaat ook niet vervelen, echt superrrr :)
ook heerlijk met oats
 
heb nu de chocolade caramel van deze, en wow echt 1 van de lekkerste shakes die ik ooit gehad heb! en die smaak gaat ook niet vervelen, echt superrrr :) ook heerlijk met oats

Goed om te lezen dat je een tevreden klant bent :) Smart Protein is inderdaad gewoon erg lekker!

Bart
 
ik twijfel over mn volgende smaak wie geeft me advies :)

Twijfel tussen cookiesn creAM, coconut ice, nutella, bounty (of andere?)
 
ik twijfel over mn volgende smaak wie geeft me advies :)

Twijfel tussen cookiesn creAM, coconut ice, nutella, bounty (of andere?)
Smaak is natuurlijk altijd persoonlijk, maar cookies, bounty en nutella z zijn zeker min favoriet! Eigenlijk alle smaken zijn heel erg lekker!

Ralf
 
Smaak is natuurlijk altijd persoonlijk, maar cookies, bounty en nutella z zijn zeker min favoriet! Eigenlijk alle smaken zijn heel erg lekker! Ralf


Thx vrijdag met de nieuwe weekaanbiedingen bestellen! :)

Hoop ook nog altijd op de pindakaas, specuaals of brownie (van de whey perfection) Maar danvoor de smart protein smaak :D:D
 
Thx vrijdag met de nieuwe weekaanbiedingen bestellen! :)

Hoop ook nog altijd op de pindakaas, specuaals of brownie (van de whey perfection) Maar danvoor de smart protein smaak :D:D
We hebben al 14 heerlijke smaken van de Smart Protein :zuip: Ik ga je wensen noteren en doorgeven!

Ralf
 
Hi Ralf,

Heb je nog een update over eventueel nieuwe smaken voor de smart protein! (speculaas/brownie/pindakaas) zouden top zijn!
 
Ik gebruikte dit product een maand en werd superslank. Toppertje! Dit is echt het beste eiwit om mee af te slanken.
 
Nu zijn er nog maar 10 smaken over van de Smart Protein (afslank-eiwit) Ondanks meer dan 2100 positieve reviews is de samenstelling compleet aangepast. iets te verbergen misschien (Fructose/Glycine)

Nieuwe ingrediënten: wei-eiwitconcentraat (bevat melk), micellar caseïne (bevat soja en melk), inuline, monokaliumfosfaat, polydextrose, verdikkingsmiddelen (guargom E412, xanthaangom E415), magnesium citraat, resistente dextrine, antiklontermiddelen (tri calciumfosfaat E341, siliciumdioxide E551), cholinebitartraat, smaakaroma, L-carnitine-l- tartraat, zoetstoffen (sucralose E955, acesulfaam-K E950), natriumchloride, vitaminen (ascorbinezuur E300, vitamine B3 nicotinamide, biotine, vitamine B5 pyridoxine HCl, vitamine B6 pyridoxine HCl, vitamine B1 thiamine HCl, vitamine B2 riboflavine, vitamine B12 cyanocobalamine, foliumzuur, vitamine E tocoferol).

Het RIVM laat weten dat de stof synthetisch amorf silica (SAS) met E-nummer E551 mogelijk gezondheidseffecten kan veroorzaken.

Nano technologieIn een studie werd berekend hoe hoog de concentratie van silica in de lever kan worden als iemand levenslang voedingsmiddelen met SAS eet. Het antiklontermiddel SAS, ook wel bekend als siliciumdioxide of E551, komt voor in coffeecreamers, soep- saus- en kruidenmixen en in sommige voedingssupplementen.

Bij proefdieren ontstonden ontstekingseffecten in de lever, door blootstelling aan silica. Vooralsnog is het lastig om de vertaalslag te maken van dier naar mens. Ook is er in de genoemde studie gebruik gemaakt van een aantal aannames en onzekerheden. Het RIVM gaat in samenwerking met het UMC-Utrecht en RIKILT (Wageningen Universiteit) vervolgonderzoek doen naar SAS in de lever van de mens.

De Consumentenbond heeft eerder al diverse acties uitgevoerd om de problematiek rondom nanodeeltjes in voeding en verzorgingsproducten aan te kaarten. Op basis hiervan zijn destijds ook kamervragen gesteld.
 
Goed product, koop het altijd voor mijn vriendin.
 
Dit product heet afslank eiwit maar is eigenlijk top voor in de bulk?

??????
 
Ik gebruik zowel de Smart Protein als de Whey Perfection protein (afwisselend van elkaar omdat ik de smart protein heb gekocht terwijl mijn whey perfection nog niet op was).

Moet zeggen dat ik lastig vind te bepalen wat nou de dosering is van smart protein, ik gebruik het schepje van de whey perfection maar de smart protein is zwaarder :P 28g is niet een gevulde schep maar meer richting 2/3.

Dat gezegd hebbende wordt 28g nog steeds zo dik dat het bijna niet uit de body&fit shake beker komt.

Toen ik het proefzakje had, was de shake echt perfect. Niets op aan te merken, dikte, smaak, structuur, alles klopte eraan. Dus zodra ik de perfecte verhouding heb uitgevonden, dan weet ik zeker dat deze shake mij veel plezier zal brengen, want hij smaakt echt heerlijk. (Banaan Milkshake hiero)

Ik ben nu met de shakes van Body&Fit + een gezonde voeding 9kg kwijt en nog 24.5 kg te gaan tot ik mijn eerste doel haal, meestal gaf ik shakes al op na 2 weken, maar ben inmiddels 2 maanden verder.

Ik wil er geen "review" van maken, maar ik kan wel zeggen dat de shakes van B&F zeker zorgen voor een goede en betaalbare bijdrage in mijn dagelijkse proteine intake.
 
Ik gebruik zowel de Smart Protein als de Whey Perfection protein (afwisselend van elkaar omdat ik de smart protein heb gekocht terwijl mijn whey perfection nog niet op was).

Moet zeggen dat ik lastig vind te bepalen wat nou de dosering is van smart protein, ik gebruik het schepje van de whey perfection maar de smart protein is zwaarder :P 28g is niet een gevulde schep maar meer richting 2/3.

Dat gezegd hebbende wordt 28g nog steeds zo dik dat het bijna niet uit de body&fit shake beker komt.

Toen ik het proefzakje had, was de shake echt perfect. Niets op aan te merken, dikte, smaak, structuur, alles klopte eraan. Dus zodra ik de perfecte verhouding heb uitgevonden, dan weet ik zeker dat deze shake mij veel plezier zal brengen, want hij smaakt echt heerlijk. (Banaan Milkshake hiero)

Ik ben nu met de shakes van Body&Fit + een gezonde voeding 9kg kwijt en nog 24.5 kg te gaan tot ik mijn eerste doel haal, meestal gaf ik shakes al op na 2 weken, maar ben inmiddels 2 maanden verder.

Ik wil er geen "review" van maken, maar ik kan wel zeggen dat de shakes van B&F zeker zorgen voor een goede en betaalbare bijdrage in mijn dagelijkse proteine intake.

En het kietelt je β-cellen in je eilandjes van Langerhans zo heerlijk!
 
Ik ben nu met de shakes van Body&Fit + een gezonde voeding 9kg kwijt en nog 24.5 kg te gaan tot ik mijn eerste doel haal, meestal gaf ik shakes al op na 2 weken, maar ben inmiddels 2 maanden verder.

Ik wil er geen "review" van maken, maar ik kan wel zeggen dat de shakes van B&F zeker zorgen voor een goede en betaalbare bijdrage in mijn dagelijkse proteine intake.

Een knappe prestatie! Maar ik denk meer ondanks dan dankzij B&F. Als je je doelen nog sneller wilt behalen zou ik shakes van een ander merk proberen, dan krijg je minder suiker binnen en zal je in een onverslaanbaar en sensationeel tempo afvallen!
 
dat mensen daar nog dingen bestellen zeg.
 
Inderdaad nooit producten van bodyenfitshop kopen!

Bodyenfit heeft jarenlang mensen opgelicht door 20% minder eiwitten in hun producten te doen dan op het label vermeld staat. Ook zitten er veel meer koolhydraten in dan op het label vermeld staat.

Verder worden er van vitamines en mineralen altijd goedkoop afgekeurde partijen opgekocht. Veel mensen zijn nog steeds niet op de hoogte van deze schandalen. Mocht je dus mensen kennen die nog steeds bodyenfit gebruiken waarschuw ze dan!

Meer info:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/onafhankelijke-labtest-whey-perfection-378064/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...itshop-nl-testresultaten-labels-topic-378272/

http://www.supplementlabtest.com/
 
Inderdaad nooit producten van bodyenfitshop kopen! Bodyenfit heeft jarenlang mensen opgelicht door 20% minder eiwitten in hun producten te doen dan op het label vermeld staat. Ook zitten er veel meer koolhydraten in dan op het label vermeld staat. Verder worden er van vitamines en mineralen altijd goedkoop afgekeurde partijen opgekocht. Veel mensen zijn nog steeds niet op de hoogte van deze schandalen. Mocht je dus mensen kennen die nog steeds bodyenfit gebruiken waarschuw ze dan! Meer info: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/onafhankelijke-labtest-whey-perfection-378064/ http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/ http://forum.dutchbodybuilding.com/...itshop-nl-testresultaten-labels-topic-378272/ http://www.supplementlabtest.com/

altijd bij b&f kopen
 
Back
Naar boven