XXL Nutrition

Afvallen maar ook aankomen

tetouan8

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
63kg
Vetpercentage
20%
Ik weeg op dit moment rond de 63 kilo en ik ben ongeveer 1.80 lang me vetpercentage is rond de 20. Mijn buik begint steeds dikker te worden. En daar wil ik snel vanaf. Maar ik wil ook ietsjes aankomen in mijn benen en vooral armen omdat die zo dun zijn.
Of worden je armen wat groter en dikker door je biceps en triceps te trainen?

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn buik dunner wordt en mijn armen en benen iets voller?

Alsvast bedankt

Je lichaam kan niet 2 dingen tegelijk in de zin van afvallen en aankomen. Je moet het een of het ander doen. In jouw geval zou ik cutten.

Ik weeg op dit moment rond de 63 kilo en ik ben ongeveer 1.80 lang me vetpercentage is rond de 20. Mijn buik begint steeds dikker te worden. En daar wil ik snel vanaf. Maar ik wil ook ietsjes aankomen in mijn benen en vooral armen omdat die zo dun zijn.
Of worden je armen wat groter en dikker door je biceps en triceps te trainen?

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn buik dunner wordt en mijn armen en benen iets voller?

Alsvast bedankt

hoe lang train je al?

Je lichaam kan niet 2 dingen tegelijk in de zin van afvallen en aankomen. Je moet het een of het ander doen. In jouw geval zou ik cutten.

mmmhh de TS traint niet dus hij heeft nog noob gains dus dan kan die wel spier massa aanzetten terwijl hij vet verliest.
Mits correcte voeding .

k*t pubers

Zelfs al was hij geen beginner kan hij vet verliezen terwijl hij spiermassa aankomt. Helemaal met zo'n hoog vetpercentage. Ken genoeg mensen die dit (natural) doen.

• Topic Starter Topic Starter
dus om grotere armen te krijgen moet ik spiermassa gaan kweken en niet vet doormiddel van aankomen.

je kan spiermassa kweken door tog gewoon te fitnessen en door eiwitrijk voedsel te eten of niet?

dus om grotere armen te krijgen moet ik spiermassa gaan kweken en niet vet doormiddel van aankomen.

je kan spiermassa kweken door tog gewoon te fitnessen en door eiwitrijk voedsel te eten of niet?

Pindakaas op je buik smeren wil wel helpen.

STICKIES

Kan je zeggen dat groter worden en tegelijk vet verliezen moeilijker is met lage rep ranges dan met hoge?

5 reps is meer afhankelijk van een kalorieoverschot?

Of zit ik ernaast?

Is groter worden d.m.v. 5 reps meer afhankelijk van een kalorieoverschot dan groter worden d.m.v. meer reps per set zoals bijv 3x10?

Ik lees wel eens hier en daar dat je met sets van 5 natuurlijk kracht opbouwt, maar dat hypertrophy daarbij afhankelijk is van een kalorieoverschot/bulken. Zonder dat zou je enkel sterker worden zonder aan te komen.

Is groter worden d.m.v. 5 reps meer afhankelijk van een kalorieoverschot dan groter worden d.m.v. meer reps per set zoals bijv 3x10?

Ik lees wel eens hier en daar dat je met sets van 5 natuurlijk kracht opbouwt, maar dat hypertrophy daarbij afhankelijk is van een kalorieoverschot/bulken. Zonder dat zou je enkel sterker worden zonder aan te komen.

Zoals ik het begrijp... Je wordt sterker door u spieren te belasten. Wil je zwaarder worden eet je voldoende eiwitten en kh. Kalorieoverschot kan resulteren in vet. Als je spiermassa wilt aankomen is het beter om te bulken, daar je dan zeker genoeg voedingstoffen hebt, inclusief vet. Zuivere, droge spiermassa aankomen is moeilijk.

Wanneer je mee verbruikt is afhankelijk van de manier waarop je traint, 3x10 of 3x6 is afhankelijk van hoe zuiver je traint, welk gewicht, etc.

Is dit een antwoord? :)

plastische chirurgie

Ik weet de specifieke stof erachter niet, maar volgens mij wordt dit aangehouden:
- Max. 5-8 reps voor maximale MASSAgroei
- Hogere reps voor maximale krachtgroei

Dus hoger in reps gaan zorgt voor krachtgroei, dus sterker worden, meer kunnen tillen/drukken etc.
Laag in de reps blijven zorgt ervoor dat je groter wordt, ook wel sterker maar qua verhouding minder als wanneer je hoog in de reps gaat zitten.

Verbeter me als ik fout zit hoor, ik weet het namelijk ook niet 100% zeker

Eten op onderhoud, beginnen met krachttraining (je HELE lichaam) en cardio na de kt. Scheelde bij mij heel wat kledingmaten (werd slanker) en werd maar liefst 5kg lichter.

Terug
Naar boven