AndroidHealthClinic

Afvallen na ziekte en weer bijkomen..

Bennozz

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
ik ben nu een paar dagen ziek geweest, koorts, overgeven, veel zweten en slecht eten, jullie kennen het vast wel. Nu zal het wel 'normaal' zijn dat je dan afvalt!?
Ik vind het bij mij wel een beetje TE zichtbaar.. of is dit vocht en heb je het er na 2 trainingen weer bij? Ik baal er ontzetten van in ieder geval..

Hebben jullie hier ervaring mee? Deel deze dan even hier..

Bedankt alvast!! Grtz!

Heb 1 week volledig plat gelegen en bijna nix kunne eten,2de week nog altijd plat liggen maar beetje meer kunnen eten, verleden week ben ik trug beginnen eten en trainen.
Ik was 4 kilo afgevallen voornamelijk vet en vocht,mede omdat ik geen creatine heb genomen die 2 weken, ben er toch al trug 3.5 bijgekomen,door direct een goeie bulk te starten en zwaar te trainen.

Denk persoonlijk niet dat je op 2 weken 4 kilo spier kunt kwijtspelen. en het dan na een week trainen en eten trug hebt. dus dont worry !!

• Topic Starter Topic Starter
nee en bij mij is het maar 1 week.. maar schrok toen ik me biceps ging meten, scheelde een dikke cm! en je ziet ht ook goed in me schouders..
erg klote dit! hoop dat ik snel terug ben.. eet nu weer goed maar train nog niet, ff rustig aan..

mischien dat je biceps gemeten hebt toen ze warm waren en nu na een week niet trainen en weinig eten zijn ze uiteraard super koud.
Als je 5 dagen in de week gaat trainen,blijven je spieren ook opgepomt. en dan kan je wel een cm schelen denk ik ,tegen dat je een week niet traint.

en alsje niet genoeg vocht opneemt water enzo kan et ook al wat schelen eens wat fruit eten enzo...

• Topic Starter Topic Starter
gaat alweer stukken beter.. ik ben weer stevig aant hamsteren maar trainen deze week niet.. zowieso erg druk en nog nie 100%.. volgende week weer knallen en dan is dat zo weer terug.. kijk er alweer naar uit!
bedankt voor de reacties!

Terug
Naar boven