AndroidHealthClinic

afvallen na zwangerschap

wolfy

Cool Novice
Waardering
0
Hoi allemaal zo na dat ik een tijdje een veelste hoge bloeddruk heb gehad na mn zwangerschap .was ik weer volop gaan sporten en goed eten . helaas heeft het nog niet echt zoden aan de dijk gezet kwa gewicht wat k verloren ben .
wel zie ik al weer wat spier terug komen gelukkig !
ook heb ik eindelijk een trainingsmaatje gevonden (om mee te gaan bodybuilden), maar goed helaas nog steeds 12 kilo te zwaar
ik heb zelf toch het idee dat mn stofwisseling niet werkt zoals ie normaal doet (ik heb natuurlijk een tijd geleden weken plat gelegen in het zieken huis)
vraag ik nu teveel van mn lichaam en kunnen jullie me vertellen of ik een vetverbrander erbij moet nemen ? en raden jullie mij het boek bffm ook aan ?
ik hoop even wat motivatie te vinden (wil alles veelste snel dat weet ik maar zo schiet het niet op )
alvast bedankt groetjes wolfy

Je zegt dat 'het niet opschiet'. Kun je iets specifieker zijn? Wat heb je tot nu toe gedaan (training/voeding), hoe lang ben je al bezig en wat is je progressie.

Overigens zeggen kilo's niet zo veel :)

Dani zei:
Je zegt dat 'het niet opschiet'. Kun je iets specifieker zijn? Wat heb je tot nu toe gedaan (training/voeding), hoe lang ben je al bezig en wat is je progressie.

Overigens zeggen kilo's niet zo veel :)
Precies en vaak zeggen ze 9 maanden zwanger/9 maanden ontzwangeren.
Ga lekker en gezond eten, goed bewegen dan kom je al vaak een heel eind.
Succes

Ja ik deel de mening van herma. Je moet eerst op positieven komen, je kan het wel psychisch zijn maar daarom niet fysisch.
Ik zou het gewoon rustig aan doen, niet meteen zwaar trainen maar voldoende cardio,het gaat dan toch uiteindelijk beter weer worden en mss toch (maar zeker niet meteen) vetverbranders.
Proficiat trouwens met baby!
Succes

Vetverbranders zijn alleen maar hulpmiddelen hé, bij voorkeur te gebruiken in een later (of laatste) stadium van je cut-periode. Eten en cardio zijn in mijn opinie veel belangerijker, als deze niet goed zitten zal er niets lukken. Je zorgt dus beter eerst dat hier alles voor de volle 100% goed zit...

Ik heb het ebook bffm, ik heb het laten afdrukken en inbinden, en lees iedere avond een hoofdstuk. Het is in mijn ogen een heel goed boek, het heeft me tot nu toe al heel veel bijgebracht over afvallen. Je leert erdoor rekenen met calorieën, je begint er je voedingsinname anders mee te zien, je leert zelfs anders (beter) denken... Ik heb het boek dus nog niet helemaal uitgelezen, maar durf wel te zeggen dat ik het tot nu toe al zeker de moeite waard vond, vooral als je er nog niet zo heel veel van weet...

Het kan zijn dat door de zwangerschap je stofwisseling niet vanzelf meer terug gaat naar wat het eerst was. Als je dit zeker wilt weten, zou je bij de huisarts kunnen vragen... gaan ze bloedprikken..

Ik moet zeggen dat het ook ff kan duren voor je weer resultaten ziet. Ik heb ook heel lang op een plateau gezeten, waarbij ik echt wel mijn best deed, maar ik weinig resultaat zag.
Bij mij lag het wel vooral aan mijn voeding, omdat ik ook na de zwangerschap toch wel veel bleef eten.

• Topic Starter Topic Starter
Hey Freaky lady dat is idd het probleem mn stofwisseling was zodanig naar beneden gezakt van het plat liggen enzo .
ondertussen probeer ik steeds beter en gezonder te eten !!
en ben nu officeel bezig met bodybuilding (en dat voel ik overal behoorlijk lekker veel pump zullen we maar zeggen ) afgevallen ben ik dus niet en zal zelfs aankomen als ik voor spier ga maar dat vet gaat er vanzelf af met goed eten en trainen .(hoop ik !)
ik ben gelukkkig weer een stuk positiever en hoop dat mn spiertjes goed mogen groeien
groetjes wolfy

Terug
Naar boven