- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Goede redenen zouden kunnen zijn:Goed bezig man. Vraagje maar waarom geen 7 keer lopen per week![]()
1. Haalbare doelen;
2. Herstel;
3. Agenda.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede redenen zouden kunnen zijn:Goed bezig man. Vraagje maar waarom geen 7 keer lopen per week![]()
Super resultaat, niet makkelijk.Dag allemaal,
Inmiddels weer een tijdje geleden maar gaan nog steeds lekker
Sta momenteel op -24kg. Nog steeds calorieën tellen en veel wandelen. Verder is er nu natuurlijk weinig anders te doen, hopen dat de sportscholen snel weer open mogen!
Fijne dag allemaal
Keurig resultaat al!Dag allemaal,
Sta momenteel op -24kg. Nog steeds calorieën tellen en veel wandelen. Verder is er nu natuurlijk weinig anders te doen, hopen dat de sportscholen snel weer open mogen!
Fijne dag allemaal
Dag allemaal,
Fijne dag allemaal

Dag allemaal,
Fijne dag allemaal
Goed bezig! Lekker volhouden zo.Dag allemaal,
Fijne dag allemaal
Zeer sterk Kapitein! Het weer wordt er inderdaad alleen maar mooier op de komende tijdDag allemaal,
Fijne dag allemaal

Kijk er nu al naar uit!Zo... Topprestatie.
En gezien je het volgehouden hebt met het kutweer van afgelopen weken gaat dat wandelen enkel prettiger worden met de lente.

Hey Henk,Goedenavond,
het is al een tijdje geleden dat ik hier heb gereageerd dus dat wordt wel even tijd voor degene die dat leuk vinden om te horen..
ik ben nog steeds druk bezig en inmiddels zijn natuurlijk de sportscholen gelukkig weer open, wat heel fijn is.
ik ben momenteel 32 kg kwijt. 8 kg verschil de afgelopen 4 maand zie ik. Het gaat uiteraard steeds langzamer maar heb het er liever rustig en blijvend af.
maar denk wel als het nog langzamer gaat worden dat ik even goed naar mijn voeding moet gaan kijken. Ik heb namelijk wel het gevoel dat ik af en toe minder ‘streng’ ben dan eerst. Hebben jullie daar nog tips voor?
Fijne dag!
Is dat omdat je doel dichterbij komt?Ik heb namelijk wel het gevoel dat ik af en toe minder ‘streng’ ben dan eerst. Hebben jullie daar nog tips voor?
Thx! Ik heb niet echt een idee, merk dat ik beetje stil sta laatste weekjes en denk dat het komt door wat dingetjes tussendoor eten. Dus ik ga weer strenger letten op de voeding en ook weer beter de kcal tellen. Merk toch dat je na een tijdje denkt het wel te kunnen inschatten maar dat lukt uiteindelijk nooit helemaal goed.Knap hoor, 32kg kwijt. Die laatste 8 helemaal. Juist omdat het wat langzamer gaat, alleen maar knap dat je volhoudt.
Is dat omdat je doel dichterbij komt?
Weet je ook waar je tegenaan botst? Waar het voor de ene waardevol kan zijn om meer te richten op eten voorbereiden, of meer afwisseling, heeft de ander er meer aan om bijvoorbeeld een junkmaaltijd in de plannen.
Ben wel van plan nog even wat meer af te vallen nog eerst en daarna op onderhoud gaan eten en werken aan de spieren.Je kunt:
- Een echte vakantie nemen waarin je even niet op al te veel let qua voeding. Geniet van zalm en pak volle kwark ipv van magere bijv. doe erbij wat relaxte cardio of actieve uitjes. Vier je behaalde resultaten om daarna weer door te gaan.
- Een aantal maanden op onderhoud gaan eten en vol focussen op spiergroei, dat helpt je de volgende cut weer.
- je schema omgooien en je trainingen/cardio/voeding even anders gaan aanpakken, maar wel hetzelfde resultaat qua intake (niet alleen shock the muscle, maar alles even opschudden)
106 kg nu, begon op 138 toen ik echt begon. Was daarvoor wel boven de 140..@KapiteinHenk,
Mooie resultaten weer!
Je zit nu op 104kg? De magische grens van 100 nadert, hoe is het met de motivatie?
Eet je steeds hetzelfde, heb je veel last van trek, zijn er momenteel andere zaken (stress, werkdruk), is het resultaat er minder snel, is er iets waardoor het nu meer moeite kost? Kan je dat minder strenge moment zelf kiezen en/og beperken?
Merk je ook al resultaat in de sportschool en in de spiegel of met meetlint/kleding?