Fitness Seller

Afvalschema meid

Heb alles uitgezocht en n goed schema nu, weet alleen niet hoe k deze topic weg krijg

Waarom moet het topic weg?

---------- Post added at 17:50 ---------- Previous post was at 17:50 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hallo

6e760713f5efa444ea6a344d53a6a6eb.png

Huh..en onze pm's dan?..Je zegt 100x wat anders :\ ?

• Topic Starter Topic Starter
Huh..en onze pm's dan?..Je zegt 100x wat anders :\ ?

Uhu, de een zegt bulken de ander zegt cutten, ik snap jouw punt maar ik hou t toch maar bij cutten, wil het eraf, niet pas na de winter. K hoef qua spiermassa niet groter te worden dan hoe het nu is

image.jpg

Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!

Oké ;) Je moet inderdaad gewoon doen waar je je goed bij voelt.
Succes :D

Need some personal training?

Een verbrijzelde knie zorgt er inderdaad voor dat je een training waar de benen bij gebruikt worden kan vergeten.
Maar zelfs thuis op de bank kan je met een paar gewichten je armen, borst en met enige voorzichtigheid je rug en buik prima trainen.

Niet bewegen en een crash dieet is niet het "slimste" wat je kan doen op dit moment.

• Topic Starter Topic Starter
Een verbrijzelde knie zorgt er inderdaad voor dat je een training waar de benen bij gebruikt worden kan vergeten.
Maar zelfs thuis op de bank kan je met een paar gewichten je armen, borst en met enige voorzichtigheid je rug en buik prima trainen.

Niet bewegen en een crash dieet is niet het "slimste" wat je kan doen op dit moment.

Ik ben dat ook gewoon altijd blijven trainen hoor, tis niet dat ik volledig stil zit, maar qua cardio is t even niks nu

Ok, ik las dit:

"Ik beweeg helemaal niet voorlopig ivm verbrijzelde knie
Dus geen werk en geen sport, weinig tot geen beweging"

Dus ik ging ervan uit dat je de hele dag op een bank zat.

Terug
Naar boven