- Waardering
- 2
Ok. Doe haar de groeten
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Mmmmmmm geil meisje........ chille russische naam ookMiljoeska =
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()

Beste Dbbers,
Als het goed is, zal ik aanstaande dinsdagavond op TMF te zien zijn bij het programma De Dagrand van 22.00 uur - 22.40 uur!
Ik ben vorige week gevraagd voor dit programma en ik heb ja gezegd. We zijn alleen nog een beetje in discussie, omdat zij willen dat ik in wedstrijdoutfit ga en ik zie dat niet zo zitten. Ik ben nu off season en dan ga ik niet graag in een bikini voor een camera staan, dus we zijn nog even aan het onderhandelen.
Houdt jullie op de hoogte!![]()
Ik ga zeker kijken!
Veel succes daar en zoals Stancke al zei, probeer BB aub in een goed daglicht te werpen![]()
Ik ga zeker kijken!
Veel succes daar en zoals Stancke al zei, probeer BB aub in een goed daglicht te werpen![]()

Aimee, zorg aub dat het BB'en eens POSITIEF in de media komt!
Uuuhhh.... best wel!Nou ja, m'n off season shape is natuurlijk niet te vergelijken met hoe ik in april op het podium stond. M'n blokjes hebben zich in ieder geval een beetje verstopt nu!
Heb geen idee wat me te wachten staat en hoe lang ik in beeld blijf. Ze hebben gezegd dat ik gewoon het e.e.a. moet vertellen over de sport en hoe mijn leventje eruit ziet. Misschien dat ik nog een paar poses moet laten zien. Tussendoor zullen wel allemaal videoclips worden uitgezonden, dus ik denk dat het steeds korte stukjes zijn.