AndroidHealthClinic

Aimée a.s. dinsdagavond op TMF!!

Miljoeska = :thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:heart::heart:

Aimee, zorg aub dat het BB'en eens POSITIEF in de media komt!

Succes en wil het hier zeker op DBB zien staan, dat ik ook kan kijken:D

Veel succes en echt leuk voor je!
Jammer dat wij belgen dit hier weer niet kunnen zien.

Beste Dbbers,

Als het goed is, zal ik aanstaande dinsdagavond op TMF te zien zijn bij het programma De Dagrand van 22.00 uur - 22.40 uur!

Ik ben vorige week gevraagd voor dit programma en ik heb ja gezegd. We zijn alleen nog een beetje in discussie, omdat zij willen dat ik in wedstrijdoutfit ga en ik zie dat niet zo zitten. Ik ben nu off season en dan ga ik niet graag in een bikini voor een camera staan, dus we zijn nog even aan het onderhandelen.

Houdt jullie op de hoogte!;)

Ik ken het programma niet maar informeer ook eens naar het motief van TMF om je te interviewen. En vraag wat je ongeveer kunt verwachten. Zodoende kun je achterhalen of ze BB positief of negatief af willen schilderen.

Ik ga zeker kijken!

Veel succes daar en zoals Stancke al zei, probeer BB aub in een goed daglicht te werpen :D

Top, ik ga zeker kijken! Hopelijk beginnen ze niet meteen over anabolen enzo...
Vergeet je DBB niet op te noemen? Een beetje sluik-reclame zou wel mooi zijn. :D

ze zullen het waarschijnlijk wel allemaal onzin vinden, past gewoon niet bij de tmf levensT van breezers alchohol en jumpen

Ik vind toch dat je in bikini op tv moet komen.

Aimee, zorg aub dat het BB'en eens POSITIEF in de media komt!

dan is het denk ik juist beter dat ze in offseason shape in bikini verschijnt.
dan zal je andere vrouwen jalloers maken op de mooie ronden vormen.
en de mannen zullen je ook een lekker wijf vinden omdat je in hun ogen niet " te " bent
dus aantrekken die bikini en maak ons trots :-p

Uuuhhh.... best wel! :D Nou ja, m'n off season shape is natuurlijk niet te vergelijken met hoe ik in april op het podium stond. M'n blokjes hebben zich in ieder geval een beetje verstopt nu! :D

Heb geen idee wat me te wachten staat en hoe lang ik in beeld blijf. Ze hebben gezegd dat ik gewoon het e.e.a. moet vertellen over de sport en hoe mijn leventje eruit ziet. Misschien dat ik nog een paar poses moet laten zien. Tussendoor zullen wel allemaal videoclips worden uitgezonden, dus ik denk dat het steeds korte stukjes zijn.

Beter toch, je zal er denk ik veel beter uitzien met een beetje "vet".
Niet vanuit bb oogpunt, maar gewoon als vrouw.

Gewoon doen dus;)

• Topic Starter Topic Starter
Nou, zoals het er nu uitziet weet ik niet of het nog doorgaat. Ik voel me echt beroerd, begon dit weekend al. Ben echt snotverkouden en ik zie er, volgens mij, ook niet echt topfit uit. Ik heb gezegd dat ik het aankijk. WIl eerst zien hoe ik me morgen voel, dus ik wacht het nog ff af... :(

Heel veel succes en plezier! Ik zal het opnemen, want ben aan het werk :(

Zonde, beterschap en hopen dat het kan doorgaan.

• Topic Starter Topic Starter
Nou mensen,

Ik heb afgezegd voor vanavond. Ik hoest de longen uit m'n lijf en heb bijna geen stem meer. Niet echt gunstig voor tv dus... :(

Ik heb wel gevraagd of ik eventueel een andere keer zou mogen komen, want het lijkt me best leuk om te gaan.

Houdt jullie op de hoogte!

jammer meiske veel beterschap :(

Terug
Naar boven