XXL Nutrition

Al die vragen.. Effe lekker zeiken over dit land.

Falcor

Competitive Bodybuilder
Waardering
129
Lengte
1m86
Even lekker zeiken over Nederland.
Als die vragen……..

Waarom betaald de ene auto eigenaar 110 euro wegenbelasting per maand, en de andere eigenaar geen wegenbelasting? We gebruiken allemaal het wegdek maar de ene betaald meer dan de ander.

Waarom betaal ik voor mijn verplichte zorgverzekering ook voor dingen waar ik nooit gebruik van zal maken zoals bijv kraamzorg?

Waarom moet ik belasting betalen over mijn loon. Dan van hetzelfde geld waar al belasting over betaald is ook nog eens belasting betalen over mijn boodschappen, waar de winkeleigenaar ook nog eens belasting over moet betalen?

Waarom moet ik belasting betalen voor een erfenis waar mijn vader hard voor gespaard heeft en al belasting over betaald heeft?

Waarom betaald mijn buurman minder huur dan mijn andere buurman, terwijl het huis precies hetzelfde is en ze even oud zijn?

Waarom moet ik betalen voor dingen die ik verplicht moet hebben van de overheid?

Waarom word in dit land het volk nergens bij betrokken en worden alle voorstellen die de overheid doen niet eerst besproken met het volk dmv een referendum?

Waarom worden in sommige vacatures allochtonen liever gevraagd dan het eigen Nederlandse volk?

Waarom worden de illegalen in dit land niet gelijk de grens weer over gezet?

Hoe kan het dat allochtonen in dit land ineens een huurhuis hebben terwijl de gemiddelde Nederlander eerst 5 jaar ingeschreven moet staan?

Kom maar met de antwoorden ;)

Jij moet filosoof worden, dat is mijn antwoord.
Veel succes.

Als ik dit zo lees, denk ik alleen maar dat dit een k*t land is.

Gelukkig troost ik mij met het feit, dat er weinig landen zijn die over het algemeen beter scoren. Betreft zorg, belasting en financiële middelen.

Waarom zijn bananen krom?

Ik ben henk

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 00:50 ----------

Ohja, voor het geval dat iemand mijn post serieus gaat nemen, doe maar niet.

Gr.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
:rolleyes:

Wanneer de banaan begint te groeien, wordt deze steeds zwaarder. Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. Maar de vruchten willen naar boven blijven groeien, dit heet negatieve geotropie. De vrucht groeit dan tegen de zwaartekracht in. Wortels van bomen en planten groeien met de zwaartekracht mee naar beneden en stengels groeien juist weer tegen de zwaartekracht in omhoog.
De banaan blijft gewoon recht wanneer de trossteel wordt ondersteund.

:trollface:

Zolang je nog aan je pik kunt sjorren zonder aids te krijgen moet je je bek houden.
Dat heeft niets met dit land te maken ;)

Ohja, voor het geval dat iemand mijn post serieus gaat nemen, doe maar niet.
Gr.
Te laat :p

Ik begrijp wat je bedoeld, vind veel van de dingen die je opsomt ook grote onzin.
Maar....als het je niet aanstaat moet je gewoon verhuizen naar een ander land waar het volgens jou beter geregeld is, anders moet je het gewoon slikken. Je kan er toch geen **** aan veranderen.

Waarom moet ik belasting betalen over mijn loon. Dan van hetzelfde geld waar al belasting over betaald is ook nog eens belasting betalen over mijn boodschappen, waar de winkeleigenaar ook nog eens belasting over moet betalen?

Waarom moet ik belasting betalen voor een erfenis waar mijn vader hard voor gespaard heeft en al belasting over betaald heeft?

:roflol:
Ik ben misschien belg, maar dit heb ik me nu ook 1000 x afgevraagd.
Maarja, dan lees je van die berichten als 'Koning koopt nieuw jacht' ' minister... gebruikt vliegtuig van defensie voor privé gebruik' of wat is het allemaal... :rolleyes:

Als die vragen……..

Waarom betaald de ene auto eigenaar 110 euro wegenbelasting per maand, en de andere eigenaar geen wegenbelasting? We gebruiken allemaal het wegdek maar de ene betaald meer dan de ander.

Waarom betaal ik voor mijn verplichte zorgverzekering ook voor dingen waar ik nooit gebruik van zal maken zoals bijv kraamzorg?

Waarom betaald mijn buurman minder huur dan mijn andere buurman, terwijl het huis precies hetzelfde is en ze even oud zijn?

Waarom moet ik betalen voor dingen die ik verplicht moet hebben van de overheid?

Waarom word in dit land het volk nergens bij betrokken en worden alle voorstellen die de overheid doen niet eerst besproken met het volk dmv een referendum?

Waarom worden in sommige vacatures allochtonen liever gevraagd dan het eigen Nederlandse volk?

Hoe kan het dat allochtonen in dit land ineens een huurhuis hebben terwijl de gemiddelde Nederlander eerst 5 jaar ingeschreven moet staan?

Kom maar met de antwoorden ;)

Zodat als jij ziek bent, of gehandicapt raakt etc. nog steeds geen honger hoeft te lijden. je autotje kan blijven rijden en je een dak boven je hoofd hebt.
Dat je nu geen porsche kan rijden daardoor is minder ja.

Als die vragen……..

Zwaardere auto's beschadigen het wegdek meer dan lichtere auto's en dan is er nog de CO2 uitstoot.

Omdat het anders helemaal niet te betalen is, dit sociaal stelsel is dan het meest geschikte systeem.

Loonbelasting vs. BTW de winkeleigenaar betaalt geen BTW hij draagt die alleen maar over die hij van de consument heeft ontvangen.

Omdat de staat moet opdraaien voor erfenissen met alleen maar lasten.

Vrije markt, beter in onderhandelen.

Omdat je ze anders zou betalen via de belastingen

Is te grootschalig, in Zwitserland gebeurd dit wel per district. Bovendien denk ik dat het merendeel van de bevolking te weinig kennis heeft over bepaalde zaken. Vraag de gemiddelde burger eens hoe de verkiezingen voor de provinciale staten en het parlament plaatsvinden. Dan krijg je alleen maar rare blikken en domme mensen moet je niet betrekken bij belangrijke besluiten.

Extra subsidie door de overheid.

Schending mensenrechten en EU-richtlijnen.

Voorrangsregeling, diegene die dat heeft verzonnen moeten ze op straat zetten.

Done.

Waarom zoek je niet een land op waar alles beter geregeld is? Succes.

http://www.autozonderwegenbelasting.nl/nieuws/39/wanneer-is-een-auto-belastingvrij.html

omdat het te lastig is om voor iedereen een speciale algemene regeling te maken. Van wat in je pakket zit zal 99% (hopelijk) 100% nooit nodig zijn. Je kunt ook overgaan naar het Amerikaanse systeem en gewoon de mensen geen verzekering geven. (moet je eens kijken hoe het daar toe gaat)

tja, waarom heft de regering belasting over wat dan ook .. inkomsten :) (maar goed, het is inkomen voor jou. Als jij je geld uitgeeft aan een nieuwe auto is datzelfde geld weer inkomen geworden van iemand anders.. dus weer belasting... zo roomt de overheid wat af van iedere keer dat geld van eigenaar verwisselt).

Ze zouden de belastingen ook gewoon kunnen verhogen, maar dan heb je weer van die debielen die er iedere week eentje aan gaan vragen "omdat het toch niets kost" (nee echt, ik hoorde mensen al zeggen "ik heb maar een nieuwe ID kaart aangevraagd ook al was mijn oude nog 2 jaar geldig omdat het toch gratis was" ....)

Drempeltje he. Trouwens een ID-kaart is helemaal niet verplicht.

Zo werkt onze democratie niet (trouwens zo'n Poolse landdag om de haverklap zou sowieso niet gaan werken vermoed ik)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Positieve_discriminatie ?

Trouwens, veel allochtonen zijn gewoon Nederlander hoor.

omdat er zoiets bestaat als menselijk fatsoen ? (nog wel).

ineens ?

Maar vraag het anders eens na bij de PVV.. die hebben vast hele mooie antwoorden voor je :)

Zelfde bij een bekende van me! De belasting komt nog ff innen over al het geld of goederen die jij erft, terwijl daar allang belasting voor betaald is. Maar zodra jij het krijgt mag je nog ff extra aftikken! Smerig systeem..

omdat God het zo wille, Hij werkt op mysterieuze manieren...

Waarom trek jij geen jurk aan?

Waarom mag ik niet meer dan 5 wiet

Terug
Naar boven