XXL Nutrition

Al die vragen.. Effe lekker zeiken over dit land.

echt facking dom ben je als je dit serieus vraagt...
@ alles: zodat ze shit kunnen betalen.. fcking no brain jezus
volk nergens bij betrokken? we stemmen op een partij.. als we ook nog voor elk dingetje zouden moeten stemmen zou er helemaal geen k*t gebeuren en duurt het 10jaar voor er een wet door is.. plus dat veel mensen geen idee hebben waar het over gaat..
op die andere onzin rascistisce dingen ga ik niet in want het is onwaar en slaat nergens op

dat heet solidariteit

Waarom vogels poepen om mijn auto terwijl de auto naast my heeft niks

waarom heeft NED de gem. langste mensen op aarde terwijl je boven 1.80M en 200lbs geen kleren kan vinden

waarom staan de oliebol kraan(en) all in Sept.

waarom krijgen we rook/koffie pauze en niet geen training pauze ...beetje biceps pumpen.

dit IS belangrijk :D

Wil eigenlijk alleen reargeren op deze, die andere zijn allemaal erg suggestief PVV'erig. ;)

Even lekker zeiken over Nederland.
Als die vragen……..

Waarom moet ik belasting betalen over mijn loon. Dan van hetzelfde geld waar al belasting over betaald is ook nog eens belasting betalen over mijn boodschappen, waar de winkeleigenaar ook nog eens belasting over moet betalen?

Wordt meestal gemakshalve over het hoofd gezien dat dat uitgebreide sociale stelsel de enige reden dat die relatief (globaal gezien) goed betaalde baan bestaat en dat loon zo hoog is, met de nodige bescherming voor de werknemer, werkomstandigheden en rechten ipv. werkelijke vrije markt. Dat "ik moet de helft van mijn verdiende geld afdragen" lulverhaaltje komt me de strot uit, dat loon en die baan was er zonder die belasting helemaal niet geweest. Dat die belasting veel beter en efficiënter besteedt moet worden is iedereen het wel over eens.

De rest van de vragen kun je beantwoorden met solidariteit, dat je toevallig hier geboren bent geeft jou niet meer recht op kansen en rijkdom dan iemand die net zo toevallig de 3e wereld geboren is en nooit die kansen zal hebben, en dat het daar dan zo slecht gaat vaak ook nog te danken is aan "ons". Nederland is wat te rijk en mensen leven te makkelijk misschien, alles lijkt vanzelfsprekend, het is makkelijk "ieder voor zich" roepen als alles je voor de wind gaat, tot je zelf alles kwijt raakt.

Hebben wij het juist niet heel goed in dit land? Iedereen in NL heeft recht op voedsel en onderdak, Nederland heeft dus een groot vangnet wat vele landen niet hebben, ben je werkloos ff uitkering aanvragen, terwijl je in Amerika op jezelf word aangewezen. Daarnaast leeft het meerendeel hier vrij lux, ook geen oorlogen etc, geen aardbevingen geen tyfoons noem maar op. We leven in een vrij rustig, peacufull landje, waar het vanzelfsprekend is om zorgeloos een gezin op te richten, wat vele landen nogmaals niet hebben. Wat een pessimisten hier toch, wees blij met wat je hebt, stelletje verwaande katten.

Hebben wij het juist niet heel goed in dit land? Iedereen in NL heeft recht op voedsel en onderdak, Nederland heeft dus een groot vangnet wat vele landen niet hebben, ben je werkloos ff uitkering aanvragen, terwijl je in Amerika op jezelf word aangewezen. Daarnaast leeft het meerendeel hier vrij lux, ook geen oorlogen etc, geen aardbevingen geen tyfoons noem maar op. We leven in een vrij rustig, peacufull landje, waar het vanzelfsprekend is om zorgeloos een gezin op te richten, wat vele landen nogmaals niet hebben. Wat een pessimisten hier toch, wees blij met wat je hebt, stelletje verwaande katten.

Amen

Waarom vragen de mensen die het minst van democratie snappen altijd om meer directe democratie?

Edit:

Belasting op het erven van geld wil ik wel eens uitgelegd hebben..

Waarom vogels poepen om mijn auto terwijl de auto naast my heeft niks

niet onder die boom parkeren !

Bird-Poop-Art-Car3.jpg

waarom heeft NED de gem. langste mensen op aarde terwijl je boven 1.80M en 200lbs geen kleren kan vinden

die zijn het eerste op, kleine maatjes zijn er nog volop voorhanden. Trouwens, kleine mensen hebben iets te compenseren met mode :)

waarom staan de oliebol kraan(en) all in Sept.

Omdat het dan al te koud is voor de ijskraam (behalve dit jaar dan :))

waarom krijgen we rook/koffie pauze en niet geen training pauze ...beetje biceps pumpen.

dit IS belangrijk :D

Ik neem wel eens een DBB pauze als mijn collega weer staat te roken.

Hey zie nu pas dat Wazzup moderator is geworden.

Waarom zijn bananen krom?

Ik ben henk

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 00:50 ----------

Ohja, voor het geval dat iemand mijn post serieus gaat nemen, doe maar niet.

Gr.

direct zelfde gedachte in mn kop na de 2de 'waarom' te lezen:roflol:

Waarom draait bijna alles bij de OP om geld ?

materialistische zak dat je bent

-Send from my golden blackberry-

Waarom vragen de mensen die het minst van democratie snappen altijd om meer directe democratie?

Edit:

Belasting op het erven van geld wil ik wel eens uitgelegd hebben..

Ik ook, maar als we er verder op in gaan moet je zelfs belasting betalen over je honden en katten(dierenbelasting ofzo), idd een beetje ver gezocht, maar het punt blijft dat ik liever wat meer belasting betaal in een veilig en rustig land, waar de meeste mensen toch wel een zekere toekomst hebben, dan in een land die bijna geen belasting kent, maar wel oorlogen, voedseltekort, fysiek zwaar arbeid waar je nauwelijks iets meer verdient etc. Om die reden vind ik vele Nederlanders toch wel arrogant, moeilijk doen over hoe k*t het in ons land is, terwijl het zoveel slechter gaat in vele andere landen.

Waarom dit topic.

Waarom word in dit land het volk nergens bij betrokken en worden alle voorstellen die de overheid doen niet eerst besproken met het volk dmv een referendum?

Ik begrijp de frustratie bij veel van je vargen, maar niet deze.

Moest het volk over alles mogen meebeslissen zou het inderdaad veel te lang duren om er een akkoord over te krijgen.

Je moet maar eens opzoeken Oosterweelverbinding. Een brug die ze wouden bouwen in Antwerpen, ze hebben een referendum gehouden en het volk heeft deze afgekeurd, ****ing belachelijk. Zo gaan we nooit vooruit met dit land. Nu hebben ze miljoenen moeten pompen in nieuw research que mogelijkheden en moeten ze met iets nieuws over de brug komen.

China heeft schijt aan wat het volk denkt, ****ing alpha

IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK

De samenleving, dat zijn wij.

Helemaal mee eens.

Ik liep gisteren zo over staat, ineens flats, en ja hoor, vogelpoep op mijn hoofd. Slaat toch nergens op, waarom mogen vogels poepen op mijn hoofd. K*tland, k*tpolitie.

Terug
Naar boven