Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het niet over de samenleving gehad, dit is hoe ik erover denk en iedereen ziet het dus anders. Daarom bij elke vraag :'IK'.
----Ik hoop ook op veel foto's van bezwete gespierde trainende mannen in te korte afgeknipte shirts en hotpants.
Dat ligt niet aan dit land. Vogels doen dat expres bij jou om te kijken of je er knapper van word.Helemaal mee eens.
Ik liep gisteren zo over staat, ineens flats, en ja hoor, vogelpoep op mijn hoofd. Slaat toch nergens op, waarom mogen vogels poepen op mijn hoofd. K*tland, k*tpolitie.
Het verschil tussen D en T of DT ect heb ik altijd al lastig gevonden. Mijn laagste cijfer op mijn eindrapport was een 6. Voor Nederlandsals je alles "d's" in je tekstje naar een "t" verandert, zal je nieuwe tekstje minder schrijffouten bevatten.

Het verschil tussen D en T of DT ect heb ik altijd al lastig gevonden. Mijn laagste cijfer op mijn eindrapport was een 6. Voor Nederlands![]()
Belasting op het erven van geld wil ik wel eens uitgelegd hebben..
Ooo zo eentje

Sterker nog dat MAG helemaal niet,

Ooo zo eentje
Sterker nog dat MAG helemaal niet,
je mag gewoon weg geen wiet vervoeren ! goed he Nederland
Nu hoop ik wel dat dat het gene was waar je het over had![]()
Inflatie, opgepot oud dood geld dat over gaat op iemand anders (inkomsten) en door die belasting voor een deel terug komt in de samenleving, is wel iets voor te zeggen. Erfbelasting is wel aan de hoge kant ja..
Ook wordt er geen onderscheid gemaakt tussen oude vellen die hun leven lang op een houtje hebben gebeten en zuinig hebben geleefd, zo een hoop gespaard ook voor hun nageslacht, en die worden net zo zwaar belast als diegenen die er maar op los leefden, eventueel met een hoog inkomen en in totaal net zoveel geld.
Solidariteit en belasting is heel goed, de manier waarop en wat ermee gebeurt..dat is een ander verhaal. Dat is ook waar je moet "bezuinigen" ipv. media-scorend vingerwijzen naar buitenlanders, ziektekosten, uitkeringen, onderwijs, kunst en weet ik wat allemaal en die VVD'ers en PVV'ers die dat (heel graag willen) geloven ook. Dat blijft ver van de overheid zelf en hun baantjes ook natuurlijk.

Zit ik er dus toch naast , ik dacht dat je bedoelde 5gram wiet vervoerenHoezo wietplanten mag helemaal niet meer? lal, deze begin lente vrolijk nog voor tuinman gespeeld, helaas dacht het weer daar anders over fuuuuuuuuuuuu
Maar bronnen aub... had op om site gekeken daar staat dat 5 nog mag.

uuuuuh@TS
Ik ben allochtoon en ik hou van nederland en hollanders.
@vriendelijke volk.
ja dat kan...Zit ik er dus toch naast , ik dacht dat je bedoelde 5gram wiet vervoeren
het planten is inderdaad nog steeds 5x , nogmaals.. leuk he Nederland![]()
Even lekker zeiken over Nederland.
Als die vragen……..
Waarom betaald de ene auto eigenaar 110 euro wegenbelasting per maand, en de andere eigenaar geen wegenbelasting? We gebruiken allemaal het wegdek maar de ene betaald meer dan de ander.
Omdat t kan
Waarom betaal ik voor mijn verplichte zorgverzekering ook voor dingen waar ik nooit gebruik van zal maken zoals bijv kraamzorg?
Omdat t kan
Waarom moet ik belasting betalen over mijn loon. Dan van hetzelfde geld waar al belasting over betaald is ook nog eens belasting betalen over mijn boodschappen, waar de winkeleigenaar ook nog eens belasting over moet betalen?
Omdat t kan
Waarom moet ik belasting betalen voor een erfenis waar mijn vader hard voor gespaard heeft en al belasting over betaald heeft?
Omdat t kan
Waarom betaald mijn buurman minder huur dan mijn andere buurman, terwijl het huis precies hetzelfde is en ze even oud zijn?
Omdat t kan
Waarom moet ik betalen voor dingen die ik verplicht moet hebben van de overheid?
Omdat t kan
Waarom word in dit land het volk nergens bij betrokken en worden alle voorstellen die de overheid doen niet eerst besproken met het volk dmv een referendum?
Omdat t kan
Waarom worden in sommige vacatures allochtonen liever gevraagd dan het eigen Nederlandse volk?
Omdat t kan
Waarom worden de illegalen in dit land niet gelijk de grens weer over gezet?
Omdat t kan
Hoe kan het dat allochtonen in dit land ineens een huurhuis hebben terwijl de gemiddelde Nederlander eerst 5 jaar ingeschreven moet staan?
Omdat t kan
Kom maar met de antwoorden![]()
en weer een topic over Nederland dat over dope gaat.
Nu nog over h**ren en dan is het niveau helemaal nergens naar terwijl het mooi begon.
Zit ik er dus toch naast , ik dacht dat je bedoelde 5gram wiet vervoeren
het planten is inderdaad nog steeds 5x , nogmaals.. leuk he Nederland![]()
.Ik ga alvast een schep halenHangt af van het formaat van de plant, dus staar maar niet blind op 5 planten.