AndroidHealthClinic

Al die vragen.. Effe lekker zeiken over dit land.

als je alles "d's" in je tekstje naar een "t" verandert, zal je nieuwe tekstje minder schrijffouten bevatten.

Just sayin'...

• Topic Starter Topic Starter
De samenleving, dat zijn wij.
Heb het niet over de samenleving gehad, dit is hoe ik erover denk en iedereen ziet het dus anders. Daarom bij elke vraag :'IK'.
Wat doe jij in dit topic? Dacht dat jij alleen de foto's van DBB leden bekeek?
Ik hoop ook op veel foto's van bezwete gespierde trainende mannen in te korte afgeknipte shirts en hotpants.
----
Helemaal mee eens.

Ik liep gisteren zo over staat, ineens flats, en ja hoor, vogelpoep op mijn hoofd. Slaat toch nergens op, waarom mogen vogels poepen op mijn hoofd. K*tland, k*tpolitie.
Dat ligt niet aan dit land. Vogels doen dat expres bij jou om te kijken of je er knapper van word.
----
@ rijstwafel. dat is een sjeik. Geen Sjijk.
----
als je alles "d's" in je tekstje naar een "t" verandert, zal je nieuwe tekstje minder schrijffouten bevatten.
Het verschil tussen D en T of DT ect heb ik altijd al lastig gevonden. Mijn laagste cijfer op mijn eindrapport was een 6. Voor Nederlands :P
----
@ de rest.

Het gaat mij er niet om dat ik het zo slecht heb in dit land, maar het gaat mij om de eerlijkheid.

We leven in een land waar heel veel goed geregeld is, daar hoor je mij niet over klagen.
Ik heb alleen het gevoel dat ik werk voor een ander en niet voor mezelf.

En ik ben echt geen PVV stemmer, maar de illegalen en allochtonen hebben het in mijn ogen is sommige gevallen makkelijker dan de Nederlanders zelf.

Laatst bewerkt:
Belasting op het erven van geld wil ik wel eens uitgelegd hebben..

Inflatie, opgepot oud dood geld dat over gaat op iemand anders (inkomsten) en door die belasting voor een deel terug komt in de samenleving, is wel iets voor te zeggen. Erfbelasting is wel aan de hoge kant ja..

Ook wordt er geen onderscheid gemaakt tussen oude vellen die hun leven lang op een houtje hebben gebeten en zuinig hebben geleefd, zo een hoop gespaard ook voor hun nageslacht, en die worden net zo zwaar belast als diegenen die er maar op los leefden, eventueel met een hoog inkomen en in totaal net zoveel geld.

Solidariteit en belasting is heel goed, de manier waarop en wat ermee gebeurt..dat is een ander verhaal. Dat is ook waar je moet "bezuinigen" ipv. media-scorend vingerwijzen naar buitenlanders, ziektekosten, uitkeringen, onderwijs, kunst en weet ik wat allemaal en die VVD'ers en PVV'ers die dat (heel graag willen) geloven ook. Dat blijft ver van de overheid zelf en hun baantjes ook natuurlijk.

Ooo zo eentje :)

Sterker nog dat MAG helemaal niet,
je mag gewoon weg geen wiet vervoeren ! goed he Nederland :o

Nu hoop ik wel dat dat het gene was waar je het over had :D

Hoezo wietplanten mag helemaal niet meer? lal, deze begin lente vrolijk nog voor tuinman gespeeld, helaas dacht het weer daar anders over fuuuuuuuuuuuu

Maar bronnen aub... had op om site gekeken daar staat dat 5 nog mag.

Inflatie, opgepot oud dood geld dat over gaat op iemand anders (inkomsten) en door die belasting voor een deel terug komt in de samenleving, is wel iets voor te zeggen. Erfbelasting is wel aan de hoge kant ja..

Ook wordt er geen onderscheid gemaakt tussen oude vellen die hun leven lang op een houtje hebben gebeten en zuinig hebben geleefd, zo een hoop gespaard ook voor hun nageslacht, en die worden net zo zwaar belast als diegenen die er maar op los leefden, eventueel met een hoog inkomen en in totaal net zoveel geld.

Solidariteit en belasting is heel goed, de manier waarop en wat ermee gebeurt..dat is een ander verhaal. Dat is ook waar je moet "bezuinigen" ipv. media-scorend vingerwijzen naar buitenlanders, ziektekosten, uitkeringen, onderwijs, kunst en weet ik wat allemaal en die VVD'ers en PVV'ers die dat (heel graag willen) geloven ook. Dat blijft ver van de overheid zelf en hun baantjes ook natuurlijk.

:thumb:

Hoe zit het dan als je een huis erft...? Moet je dan het huis weer verkopen zodat je belasting kan betalen ervoor(Anders heb je een dikke schuld)? Zou best triest zijn.

Hoezo wietplanten mag helemaal niet meer? lal, deze begin lente vrolijk nog voor tuinman gespeeld, helaas dacht het weer daar anders over fuuuuuuuuuuuu

Maar bronnen aub... had op om site gekeken daar staat dat 5 nog mag.
Zit ik er dus toch naast , ik dacht dat je bedoelde 5gram wiet vervoeren :x
het planten is inderdaad nog steeds 5x , nogmaals.. leuk he Nederland :windup::D

@TS

Ik ben allochtoon en ik hou van nederland en hollanders.

@vriendelijke volk.

Zit ik er dus toch naast , ik dacht dat je bedoelde 5gram wiet vervoeren :x
het planten is inderdaad nog steeds 5x , nogmaals.. leuk he Nederland :windup::D

Als j beetje goeien tuinman bent haal ik er 350gr per plant vanaf. Niet voor eigen gebruik dan met die chemische zooi maar toch... vang ik toch zo'n 850euro voor als ik ze teminste mooi droog krijg.

En dan combi, opa/ oom/thuis dus toch een mooi zakcentje als ze allemaal lukken. geef je 50 p. plant aan je opa/oom en huppaaaaaa vakantie werk ftw en niks illigaals aan (op verkopen na) maarja dat is binnen een klik gebeurt.

en weer een topic over Nederland dat over dope gaat.
Nu nog over h**ren en dan is het niveau helemaal nergens naar terwijl het mooi begon.

Even lekker zeiken over Nederland.
Als die vragen……..

Waarom betaald de ene auto eigenaar 110 euro wegenbelasting per maand, en de andere eigenaar geen wegenbelasting? We gebruiken allemaal het wegdek maar de ene betaald meer dan de ander.
Omdat t kan

Waarom betaal ik voor mijn verplichte zorgverzekering ook voor dingen waar ik nooit gebruik van zal maken zoals bijv kraamzorg?
Omdat t kan

Waarom moet ik belasting betalen over mijn loon. Dan van hetzelfde geld waar al belasting over betaald is ook nog eens belasting betalen over mijn boodschappen, waar de winkeleigenaar ook nog eens belasting over moet betalen?
Omdat t kan

Waarom moet ik belasting betalen voor een erfenis waar mijn vader hard voor gespaard heeft en al belasting over betaald heeft?
Omdat t kan

Waarom betaald mijn buurman minder huur dan mijn andere buurman, terwijl het huis precies hetzelfde is en ze even oud zijn?
Omdat t kan

Waarom moet ik betalen voor dingen die ik verplicht moet hebben van de overheid?
Omdat t kan

Waarom word in dit land het volk nergens bij betrokken en worden alle voorstellen die de overheid doen niet eerst besproken met het volk dmv een referendum?
Omdat t kan

Waarom worden in sommige vacatures allochtonen liever gevraagd dan het eigen Nederlandse volk?
Omdat t kan

Waarom worden de illegalen in dit land niet gelijk de grens weer over gezet?
Omdat t kan

Hoe kan het dat allochtonen in dit land ineens een huurhuis hebben terwijl de gemiddelde Nederlander eerst 5 jaar ingeschreven moet staan?
Omdat t kan

Kom maar met de antwoorden ;)

done, karma?

en weer een topic over Nederland dat over dope gaat.
Nu nog over h**ren en dan is het niveau helemaal nergens naar terwijl het mooi begon.

Alsof jouw aandeel in dit topic het niveau omhoog bracht... Met jouw religieuze opmerking en het dragonballZ plaatje. Fail.

Waarom betaal ik over een deel van mijn spaargeld nog eens 1,2% belasting, terwijl dit geld is waar voorheen al belasting over is betaald?

Terug
Naar boven