Fitness Seller

Al Futuwwa de revival van de islamitische hitlerjugend

Mooi topic he tbeest, jammer dat Ymir je voor was.

Laatst bewerkt:
Aziatische wereld, akkoord

Arabische wereld: zolang die leeghoofden vasthouden aan dat boek zullen die in armoede blijven

Trouwens, kan me niet voorstellen dat Aziatische wereld achter haatbaarden en booslims staat?

Man man man, inderdaad, in de Verenigde Arabische Emiraten zijn ze inderdaad heel arm.???:rolleyes::eek:
En de Aziatische wereld heeft altijd goede relaties gehad met de Arabische wereld. Dat je dat niet weet toont nogmaals aan dat je niet het niveau hebt om hier mee te debatteren.

Komt ie weer aan met dat bullshit kaartje :roflol:
Er was geen Palestina in 1946. Er was een Brits mandaatgebied dat zich uitstrekte van het Suez-Kanaal tot de Eufraat. Palestina bestond niet als onafhankelijk land in 1946, daarvoor ook niet. Er is nooit een onafhankelijk Palestina geweest. De Arabieren hebben met de Engelsen en Fransen meegevochten tegen de Ottomanen in 1914-1918 in ruil voor onafhankelijkheid van de Arabische gebieden. Die hebben ze gekregen: Irak, Jordanië en Syrië. De kuststroken van Gaza tot Aleppo waren uitgezonderd van die afspraken. Er is geen "Palestinian loss of land".

Hahaha, weer?
Eerste keer dat ik ehm neerzet.
Just here to trolllll

Jij wordt anders ook niet geremd door enige vorm van intelligentie. Je bevestigd wel heel erg het vooroordeel wat wij over Belgen hebben.

Maar veel succes met je uiterst bekrompen gedachtengang.

Iets tegen belgen ?

Weeg je uitspreken voor je ze maakt , mensen veralgemenen maakt je niet echt geloofwaardig .

De entiteit "Belg" bestaat geeneens.

Ah, toen was Idi nog een zaadcel.

Man man man, inderdaad, in de Verenigde Arabische Emiraten zijn ze inderdaad heel arm.???:rolleyes::eek:
En de Aziatische wereld heeft altijd goede relaties gehad met de Arabische wereld. Dat je dat niet weet toont nogmaals aan dat je niet het niveau hebt om hier mee te debatteren.

Jij bent echt mong**l :roflol:

Tijden veranderen misschien? China is trouwens hét ongelovigenland bij uitstek, denk jij echt dat ze enkele honderden miljoenen mannen met luizen in hun baarden willen helpen?

Frankrijk was vroeger ook tegen Duitsland, maar als morgen Duitsland wordt aangevallen door Iran, dan zal Frankrijk Duitsland echt wel helpen.

Jij hebt niet het niveau om met mij in discussie te gaan over dit soort onderwerp.

Tijden veranderen misschien? China is trouwens hét ongelovigenland bij uitstek, denk jij echt dat ze enkele honderden miljoenen mannen met luizen in hun baarden willen helpen?

Frankrijk was vroeger ook tegen Duitsland, maar als morgen Duitsland wordt aangevallen door Iran, dan zal Frankrijk Duitsland echt wel helpen.

Jij hebt niet het niveau om met mij in discussie te gaan over dit soort onderwerp.

Het christendom kent een enorme groei in China

maar Christendom is in ieder geval vredevol, daar heb ik geen schrik van

Nu mss , in de middeleeuwen mag je gerust veronderstellen dat het christendom de meest gehate en gevreesde religie was .

Met kruisvaardtochten hebben ze hele beschavingen vernietigd , verbrand , geplunderd , waaronder honderden moslimgemeenschappen uitgemoord .

De kerk was supermachtig in die tijd en extreem gevreesd .

:roflol:

Vind het trouwens ook mooi hoe je het over achterlijke boekjes hebt, maar dan alleen de koran noemt. Misschien moet je eens wat geschiedenis lessen nemen, alhoewel ik betwijfel of het veel zin zal hebben.

Btw ook lol@ Yasmine met zn in de VAE zijn ze rijk.

Het is zo jammer die discussies de laatste tijd hier.

Nu mss , in de middeleeuwen mag je gerust veronderstellen dat het christendom de meest gehate en gevreesde religie was .

Met kruisvaardtochten hebben ze hele beschavingen vernietigd , verbrand , geplunderd , waaronder honderden moslimgemeenschappen uitgemoord .

De Islam nu is dus het Christendom van vroeger, moge Allah zijn volgers genezen van hun ziekelijke brein

Het gaat om de mensen. Nu hebben wij nazzel dat de meeste christenen wat beschaafder zijn, maar bijv. in de VS of Indonesie zijn nog genoeg idioten te vinden.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 14:46 ----------

De Islam nu is dus het Christendom van vroeger, moge Allah zijn volgers genezen van hun ziekelijke brein

Weet jij wel wat orthodoxe joden vinden?

Kunnen we gewoon allemaal niet meer op tbeest reageren? We zijn er allemaal achter dat hij een domme m*ngool is, laten we hem geen aandacht meer geven. Hij reageert ook niet op jou argumenten, laten we het dan ook niet bij hem doen.

Het moet voor een aantal mensen hier een enorm simpele, geruststellende wereld zijn aangezien alles zo zwart-wit wordt gezien; joden zijn goed, moslims zijn fout en vice versa. Enige objectiviteit en inlevingsvermogen in de standpunten van een ander, gecombineerd met wat geschiedenislesjes, zouden hier en daar van pas komen, dan krijg je ook niet zo'n behoefte om alles op de man af te spelen.
Maak anders gewoon één joden vs moslims topic, want t begint wat eentonig te worden.

De VN heeft vaak al een aantal islamitische landen sancties willen opleggen, en steeds weer heeft China zzijn veto gesteld. Jij kent werkelijk niks van internationale politiek en tracht mee te draaien in een debat waar je geen kaas van hebt gegeten. Je vergelijkt mijn niveau met het jouwe?? Srs??

---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 16:29 ----------

HAHAHAHAHA, nu weet ik zeker dat je gewoon aan het trollen bent;

Terug
Naar boven