- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aziatische wereld, akkoord
Arabische wereld: zolang die leeghoofden vasthouden aan dat boek zullen die in armoede blijven
Trouwens, kan me niet voorstellen dat Aziatische wereld achter haatbaarden en booslims staat?

Komt ie weer aan met dat bullshit kaartje![]()
Er was geen Palestina in 1946. Er was een Brits mandaatgebied dat zich uitstrekte van het Suez-Kanaal tot de Eufraat. Palestina bestond niet als onafhankelijk land in 1946, daarvoor ook niet. Er is nooit een onafhankelijk Palestina geweest. De Arabieren hebben met de Engelsen en Fransen meegevochten tegen de Ottomanen in 1914-1918 in ruil voor onafhankelijkheid van de Arabische gebieden. Die hebben ze gekregen: Irak, Jordanië en Syrië. De kuststroken van Gaza tot Aleppo waren uitgezonderd van die afspraken. Er is geen "Palestinian loss of land".
Jij wordt anders ook niet geremd door enige vorm van intelligentie. Je bevestigd wel heel erg het vooroordeel wat wij over Belgen hebben.
Maar veel succes met je uiterst bekrompen gedachtengang.
Hadden ze maar Oeganda geaccepteerd van Engeland destijds. Dat ging toen veel leed en nu veel problemen vermeden hebben.
Man man man, inderdaad, in de Verenigde Arabische Emiraten zijn ze inderdaad heel arm.
En de Aziatische wereld heeft altijd goede relaties gehad met de Arabische wereld. Dat je dat niet weet toont nogmaals aan dat je niet het niveau hebt om hier mee te debatteren.

Jij bent echt mong**l
Tijden veranderen misschien? China is trouwens hét ongelovigenland bij uitstek, denk jij echt dat ze enkele honderden miljoenen mannen met luizen in hun baarden willen helpen?
Frankrijk was vroeger ook tegen Duitsland, maar als morgen Duitsland wordt aangevallen door Iran, dan zal Frankrijk Duitsland echt wel helpen.
Jij hebt niet het niveau om met mij in discussie te gaan over dit soort onderwerp.
maar Christendom is in ieder geval vredevol, daar heb ik geen schrik van

Nu mss , in de middeleeuwen mag je gerust veronderstellen dat het christendom de meest gehate en gevreesde religie was .
Met kruisvaardtochten hebben ze hele beschavingen vernietigd , verbrand , geplunderd , waaronder honderden moslimgemeenschappen uitgemoord .
De kerk was supermachtig in die tijd en extreem gevreesd .
Nu mss , in de middeleeuwen mag je gerust veronderstellen dat het christendom de meest gehate en gevreesde religie was .
Met kruisvaardtochten hebben ze hele beschavingen vernietigd , verbrand , geplunderd , waaronder honderden moslimgemeenschappen uitgemoord .
De kerk was supermachtig in die tijd en extreem gevreesd .
De Islam nu is dus het Christendom van vroeger, moge Allah zijn volgers genezen van hun ziekelijke brein
Jij bent echt mong**l
Tijden veranderen misschien? China is trouwens hét ongelovigenland bij uitstek, denk jij echt dat ze enkele honderden miljoenen mannen met luizen in hun baarden willen helpen?
Frankrijk was vroeger ook tegen Duitsland, maar als morgen Duitsland wordt aangevallen door Iran, dan zal Frankrijk Duitsland echt wel helpen.
Jij hebt niet het niveau om met mij in discussie te gaan over dit soort onderwerp.
HAHAHAHAHA, nu weet ik zeker dat je gewoon aan het trollen bent;