Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een grote radioactieve krater lijkt me toch echt beter voor de wereld.Als Israël even zwak was als de Palestijnen en de Palestijnen even sterk waren als Israël, dan werd Israël van de mat geveegd, vandaag nog. Simpel.
Gisteren werd op hun nationale tv nog een massamoordenaar verheerlijkt. Nee toch, niet elke moslim is een terrorist maar elke terrorist is wel een moslim.
Hoe groter en sterker Israël wordt, hoe beter dit is voor de wereld
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben ik nu een troll aan het trollen?
Joods en Christendom extremisme stelt niets voor in vergelijken met uw luizenbaardenbroeders
Je zou niet slecht staan aan het hoofd van het Vlaams Belang. Een functie waarvoor intelligentie niet vereist is.

Nochtans is meneer De Winter, onze grote leider, een zeer intelligent man![]()
Intelligentie kan enorm destructief zijn , bv de creatie van de atoombom.
![]()
Je zou denken dat de Joden wat meer empathie zouden hebben na wat ze hebben meegemaakt. Hun duizenden jaar outdated brainwashing is vele malen sterker dan beschaafd met andere mensen omgaan blijkbaar.

.Moesten de Joden een stuk braver zijn dan was er nu geen sprake van Israël
Inderdaad wij belgen en nederlanders, wij zouden gewoon dat stuk land aan de moslims geven en vluchten naar een veilig gebied, maarja ge ziet hoever we gekomen zijn met die mentaliteit. Over enkele decennia mogen onze kinderen en kleinkinderen zelf vluchten.![]()
Nochtans is meneer De Winter, onze grote leider, een zeer intelligent man![]()

Dus wat is je punt hier? Als ze minder genocide hadden gedaan was de (terroristische) zionistische staat van Israël er nu niet?
EricR wordt het niet tijd dat beestje een eigen topic krijgt waarin hij en zijn alterego's het alleenrecht hebben om te posten.
De anti Israel kliek is niet minder triest dan figuren met achterlijke avatars waarin ze steun uitdrukken voor een land waar ze nooit zijn geweest.
die anti-Israel kant is wel de enige van de twee die recht aan de feiten doet en gemotiveerd wordt door zichtbaar onrecht, en dus niet zozeer door een voorliefde of afkeur van 1 van de twee religies of een andere ideologische kleuring. , wat eigenlijk geen reden zou mogen zijn om een kant te kiezen.
EN waar de pro-israeliers zich wel aan bezondigen.
Ik heb toch moeite om het verschil te zien tussen oprechte verontwaardiging en verontwaardiging ingegeven door een afkeer van alles wat met Israël te maken heeft. Niet alleen hier maar ook in de publieke discussie waar geflipte figuren als Gretta Duisenberg of Anja Meulenbelt het menen te moeten opnemen voor lang niet altijd even frisse figuren aan de Palestijnse kant.
Ik ben zeker geen voorstander van zionisme en kolonisatie zoals het door Israel wordt uitgevoerd maar de rabiate Jodenhaat aan de andere kant verdient ook de schoonheidsprijs niet. Het probleem blijft dat de extremisten aan beide kanten vooral het beeld kleuren van het conflict terwijl er toch ook aan beide kanten bewegingen geweest zijn en nog steeds zijn die uitgaan van een veel gematigder aanpak.
In dit topic zie ik overigens zeer weinig tot geen objectieve meningen waarbij stelling wordt genomen tegen de politiek van Israel. Eerder een soort vooringenomenheid om een afkeer van Israel te hebben, hetzij ingegeven door religie, afkomst of andere mogelijke redenen. Andersom zijn figuren als Tbeest net zo ergerlijk, ook al lijken zijn bijdragen meer op trollen eigenlijk.
DAt is oooooooooooooo zo makkelijk. Kritiek op ISrael? DAn moet hij wel een anti-semiet zijn, een jodenhater,...