- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Testo zei:Whahahaha.....allemaal aan de xtc dus!!![]()
Wat een gekken zeg......een tab met een schildpad erop en denken dat het efedrine is.....ongelofelijk!
was vroeger een afslank mindel in de states dus een nieuwe rage is het niet net als trainen op coke mensen deden dat vroeger en sterk dat ze waren alleen de side effects beviel hun niet hahahahaExige zei:Hey, misschien wel een nieuw gat in de markt...Trainen op XTC! Wie opent er een log?![]()
)DBC01 zei:Ik neem zelf 120mg efedrine HCL per keer dus weet wel wat er kan gebeuren.

younggod zei:hahaha met een schildpad!
zijn nieuwe X tabs. Bevatten 140 mg mdma en een zooitje speed.
de amf bezorgt je dus dat gevoel van efedrine.
zijn erg leuk maar niet om op te trainen![]()
Rob G zei:70 mg mdma voel je echt wel hangen hoor. Ik heb ook pillen met 130 mg mdma (zelf laten testen) en als ik die een halva pak voel ik heb echt wel hangen. Niet dat ik van de kaart ben, maar je voelt hem echt wel hangen dan. En ik ben zeker niet iemand die zo snel op zijn kop staat van dat spul.
Meeste gasten verkopen pillen onder het motto '300 mg' maar meeste pillen komen niet snel boven de 100mg.
uuuuh dit gaat er ff niet om hoeveel mdma julie graag in je lijf hebt het gaat erom dat er iemand xtc probeert te verkopen onder de naam super ephedrineyounggod zei:dan ben je er ook wel gevoelig voor kerel, ik weet zeker dat ik 140 ers heb gehad en ik skip er zo 4/5 weg op een avond. (ff voor de duidelijkheid dit doe ik nooit on cycle!)
die van 300 bestaan zeker weten niet, een van de echte knallers waren de blauwe mitsu's en die waren 220 als ik me niet vergis.
dus 70 mg hoeft niet heel spacend te zijn.