MuscleMeat

al iemand de superefedrine pil gebruikt?

Waarom zou je dat nemen voor de training? Ik had vorig jaar een 300 mg dosis genomen en dat was zeer vermakelijk. Maar wel als je op een feest rond loopt en niet in de gym.

hahaha met een schildpad!

zijn nieuwe X tabs. Bevatten 140 mg mdma en een zooitje speed.

de amf bezorgt je dus dat gevoel van efedrine.

zijn erg leuk maar niet om op te trainen ;)

Hey, misschien wel een nieuw gat in de markt...Trainen op XTC! Wie opent er een log? :D

Ach, ephedrine of XTC, als je er maar hard op gaat... :D

200 mg ... wat een achtelijke dosis. Geen wonder dat dat spul nu verboden is.

Testo zei:
Whahahaha.....allemaal aan de xtc dus!!:D

Wat een gekken zeg......een tab met een schildpad erop en denken dat het efedrine is.....ongelofelijk!

Laat maar Testo, je zal wel worden verguisd door wat onwetende figuren.
Het zullen hooguit afgekeurde xtcietjes zijn met slechts een redelijke dosis speed ofzo.

Ik neem zelf 120mg efedrine HCL per keer dus weet wel wat er kan gebeuren.
Zeker met dit weer is het heel gevaarlijk, er zijn doden door gevallen.
Net als met dubbel gedoseerde SUst, test etc is dit een zoveelste poging om in te spelen op de markt 'meer is beter'.

Link.

Exige zei:
Hey, misschien wel een nieuw gat in de markt...Trainen op XTC! Wie opent er een log? :D
was vroeger een afslank mindel in de states dus een nieuwe rage is het niet net als trainen op coke mensen deden dat vroeger en sterk dat ze waren alleen de side effects beviel hun niet hahahaha:D
catabolisme en brose botten

Trainen op xtc….
Ik wil nog wel eens zien wie effe een lekker setje gaat squaten met een pil in zijn mik. ( hier zit een weddenschap in! :D)
Het verschil tussen speed en efedrine merk je ook wel.
Beetje een raar verhaal dit.

Ik vind trainen op efedrine overigens compleet ruk, ik heb het idee dat ik veel sneller buiten adem raak, en slechter herstel (:de adem en hartslagfrequentie)

En je zou denken dat een schildpad niet hard kan gaan pfffff ging dit weekend weer pas zondagnacht me nest in.

younggod zei:
hahaha met een schildpad!

zijn nieuwe X tabs. Bevatten 140 mg mdma en een zooitje speed.

de amf bezorgt je dus dat gevoel van efedrine.

zijn erg leuk maar niet om op te trainen ;)

op zich wel goed gedoseerd, als je lekker wilt spacen dan...

Yep, alleen die speed erbij vind ik echt zonde. Als een klodder vieze mayo op een sappige steak.

Maybe is 't beter deze even open te laten om mensen er voor te waarschuwen. Dit kan nl. gevaarlijk worden.

Wel heeft DW meer dan gelijk dat er dan wel serieus moet worden gepost. Dit is een redelijk serieuze zaak, dus svp geen 'geinige' posts meer.

Het is inderdaad van de zotte dat er mensen xtc durven te verkopen onder de noemer Superephedrine..

Jammer dat bepaalde mensen zo naief zijn om er in te trappen

van 70mg mdma ga je niet hard hoor, zal er wel veel speed in hebben gezeten
er vanuit gaand dat je een halve nam....

70 mg mdma voel je echt wel hangen hoor. Ik heb ook pillen met 130 mg mdma (zelf laten testen) en als ik die een halva pak voel ik heb echt wel hangen. Niet dat ik van de kaart ben, maar je voelt hem echt wel hangen dan. En ik ben zeker niet iemand die zo snel op zijn kop staat van dat spul.

Meeste gasten verkopen pillen onder het motto '300 mg' maar meeste pillen komen niet snel boven de 100mg.

Rob G zei:
70 mg mdma voel je echt wel hangen hoor. Ik heb ook pillen met 130 mg mdma (zelf laten testen) en als ik die een halva pak voel ik heb echt wel hangen. Niet dat ik van de kaart ben, maar je voelt hem echt wel hangen dan. En ik ben zeker niet iemand die zo snel op zijn kop staat van dat spul.

Meeste gasten verkopen pillen onder het motto '300 mg' maar meeste pillen komen niet snel boven de 100mg.

dan ben je er ook wel gevoelig voor kerel, ik weet zeker dat ik 140 ers heb gehad en ik skip er zo 4/5 weg op een avond. (ff voor de duidelijkheid dit doe ik nooit on cycle!)

die van 300 bestaan zeker weten niet, een van de echte knallers waren de blauwe mitsu's en die waren 220 als ik me niet vergis.

dus 70 mg hoeft niet heel spacend te zijn.

younggod zei:
dan ben je er ook wel gevoelig voor kerel, ik weet zeker dat ik 140 ers heb gehad en ik skip er zo 4/5 weg op een avond. (ff voor de duidelijkheid dit doe ik nooit on cycle!)

die van 300 bestaan zeker weten niet, een van de echte knallers waren de blauwe mitsu's en die waren 220 als ik me niet vergis.

dus 70 mg hoeft niet heel spacend te zijn.
uuuuh dit gaat er ff niet om hoeveel mdma julie graag in je lijf hebt het gaat erom dat er iemand xtc probeert te verkopen onder de naam super ephedrine
man oh man trap er niet in
een gewaarschuwd mens telt voor 2

Terug
Naar boven