MuscleMeat

al iemand de superefedrine pil gebruikt?

Topicstarter gaat me zo'n tablet toesturen om te laten testen.

Ben benieuwd :)

Nu is het niet echt logisch om mdma/amphetamine als ephedrine te verkopen gezien de prijs van die beiden.

Om dat rendabel te houden zou zo'n dealer zn 'ephie tabs' al voor minimaal 2 euro/stuk moeten verkopen.

Geen enkele gek gaat dat voor ephedrine betalen. Wie wel zo gek is mag mij ten aller tijde PMen ;) :D

warrior27 zei:
Ik heb een tijdje geleden een pot besteld.zwarte capsulles vanuit amerika^efedrine>,ik had nog wel even de bijwerking gelezen op de binnenkant van de label en daar schrok ik wel van,wat een bijwerkingen en enorme kans op hartaanvallen en zekers als je daarbij koffie nam.
dus ik heb het niet ingenomen.
Weet je niet dat efedrine verboden is? Want er zijn namelijk een handjevol te dikke Amerikanen en nog een paar die hartproblemen hadden dood neergevallen na het gebruik van efedrine. Levensgevaarlijk spul dus!
Stuur het potje naar mij op en ik zorg voor een correcte kostenloze afvoer van deze levensgevaarlijke drug.

Amerikanen overdrijven, zoals altijd. Die mensen hebben het verkeerd gebruikt waardoor het nu verboden is. Jammer:(

Escobar18 zei:
Amerikanen overdrijven, zoals altijd. Die mensen hebben het verkeerd gebruikt waardoor het nu verboden is. Jammer:(
efedrine is een schoolvoorbeeld wat er gebeurd als er mensen beslissingen mogen nemen over zaken waar ze geen verstand van hebben.

Dat, of ze hebben zich laten beinvloeden door een publieke opinie die op emotie's ipv feiten is gebasseerd (je kent ze wel, moeders die in blinde paniek het necedo bellen omdat ze een pot creatine bij hun zoon op de kamer gevonden hebben).

Ach met GHB is toch hetzelfde verhaal.

Leviathan zei:
Topicstarter gaat me zo'n tablet toesturen om te laten testen.

Ben benieuwd :)

Nu is het niet echt logisch om mdma/amphetamine als ephedrine te verkopen gezien de prijs van die beiden.

Om dat rendabel te houden zou zo'n dealer zn 'ephie tabs' al voor minimaal 2 euro/stuk moeten verkopen.

Geen enkele gek gaat dat voor ephedrine betalen. Wie wel zo gek is mag mij ten aller tijde PMen ;) :D

ik heb zo een aantal tabs en kzal zeggen da het rond de euro kost, kweet nie of het mag vermeld worden, maar tis gwn ter informatie.;)
Ik heb zelf nog niet gebruikt,ff wachten op de uitslag van wa leviathian gaat laten uitvoeren :D

Lauw zei:
Weet je niet dat efedrine verboden is? Want er zijn namelijk een handjevol te dikke Amerikanen en nog een paar die hartproblemen hadden dood neergevallen na het gebruik van efedrine.

En omdat je er erg makkelijk crystal meth van kunt maken :cool:

Terug
Naar boven