MuscleMeat

al iemand de superefedrine pil gebruikt?

the real deal zei:
uuuuh dit gaat er ff niet om hoeveel mdma julie graag in je lijf hebt het gaat erom dat er iemand xtc probeert te verkopen onder de naam super ephedrine
man oh man trap er niet in
een gewaarschuwd mens telt voor 2

ja daar heb je helemaal gelijk in, dat is natuurlijk gekke werk!

zijn de meeste meteen gewaarschuwd nu, niet zomaar losse tabs slikken waar niks op staat ;)

younggod zei:
die van 300 bestaan zeker weten niet, een van de echte knallers waren de blauwe mitsu's en die waren 220 als ik me niet vergis.

dus 70 mg hoeft niet heel spacend te zijn.

hmmm 220mg is wel erg veel hoor.
hoewel nam er ooit eens een kwartje van (gekregen van een dbb lid:D ) wist niet meer wat voor of achter was. hahahah

Mocht iemand willen weten wat er exact inzit, stuur me maar ff zo'n pilletje op. Dan laat ik m naar het TNO sturen.

NIET ZOMAAR KLAKKELOOS PILLEN AANNEMEN EN OPVRETEN, OOK AL ZEGT DE GEVER/VERKOPER DAT ER 3 KILO STH INZIT!!!

Als je niet weet dat er een drug inzit, dan kun je wel eens tegen een lelijke verrassing aanlopen.

Leviathan zei:
Mocht iemand willen weten wat er exact inzit, stuur me maar ff zo'n pilletje op. Dan laat ik m naar het TNO sturen.

NIET ZOMAAR KLAKKELOOS PILLEN AANNEMEN EN OPVRETEN, OOK AL ZEGT DE GEVER/VERKOPER DAT ER 3 KILO STH INZIT!!!

Als je niet weet dat er een drug inzit, dan kun je wel eens tegen een lelijke verrassing aanlopen.
yeah bro niets zomaar slikken
:cool:

younggod zei:
die van 300 bestaan zeker weten niet, een van de echte knallers waren de blauwe mitsu's en die waren 220 als ik me niet vergis.
zijn dat die blauwe gespikkelde driehoekige pillen? Ik heb er vorig jaar 1 gekregen van een niet nader te noemen DBB lid, nou nou, daar was ik de hele nacht goed vaag van :)
ik had gehoord dat er 180 mg mdma in zou ziten, maar of dat waar is weet ik niet.

o.t.
ik kan me niet voorstelen dat er in die schilpadpillen mdma zit, want op mdma krijg je echt geen kilo de lucht in.

Komop mensen serieus blijven.

We wachten immers nog steeds op de topicstarter

Lauw zei:
zijn dat die blauwe gespikkelde driehoekige pillen? Ik heb er vorig jaar 1 gekregen van een niet nader te noemen DBB lid, nou nou, daar was ik de hele nacht goed vaag van :)
ik had gehoord dat er 180 mg mdma in zou ziten, maar of dat waar is weet ik niet.

Dat waren de befaamde blauwe driehoekige Mitsubishi's :D

Laatste die ik heb laten testen kwam op 132mg mdma uit. Er zijn afgelopen jr nog een paar drukkers geweest die wilden meeteren op het succes van deze pil.

Die hebben vervolgens met dezelfde stempels een batch gedrukt met minder mdma dan de oorspronkelijke. Iedereen dus de hoofdprijs betalen en zij konden met minder,meer verdienen :cool:

De oorspronkelijke waren meer donkerblauw en zat 160-180mg mdma in.

Maarre.....ging dit niet over ephedrine? :p

ff wachten en dan komt de dbb junk weer aangeschoven.

begint met c.......wie t weet mag t zeggen ;)

He Leviathan: Het is toch harstikke duur om zo'n pilletje door TNO te laten analyseren?

Lauw zei:

o.t.
ik kan me niet voorstelen dat er in die schilpadpillen mdma zit, want op mdma krijg je echt geen kilo de lucht in.

Haha idd, als je flink aant ploppen van de mdma wil je alleen nog maar vaag tegen die gewichten aan lachen. En je trainingsmaat de oren van ze kop lullen als ie bezig is met een 1rm squat.

younggod zei:
dan ben je er ook wel gevoelig voor kerel, ik weet zeker dat ik 140 ers heb gehad en ik skip er zo 4/5 weg op een avond. (ff voor de duidelijkheid dit doe ik nooit on cycle!)

dus 70 mg hoeft niet heel spacend te zijn.

Haha waarschijnlijk ben je zelf gewoon nogal behoorlijk ervaren :roflol:

Die blauwe mitsu's bedoel ik, die waren volgens iedereen 220+ ja maar na testen bleek het 'maar' 130 mg te zijn. Ik wil gewoon zeggen dat iedereen denk dat ze makkelijk paar honder mg mdma weg tikken maar in werkelijkheid is het gewoon stukken minder. Als je een mdma capsule met 100 mg neemt dan ben je ook wel ff scheel hoor. Ok als je elke week aan die dingen zit zal het wel minder worden maar de gemiddelde mens die gaat al lekker op 70 mg mdma (aangenomen dat je geen monster van 125 kg bent).

Rob G zei:
Haha waarschijnlijk ben je zelf gewoon nogal behoorlijk ervaren :roflol:

Die blauwe mitsu's bedoel ik, die waren volgens iedereen 220+ ja maar na testen bleek het 'maar' 130 mg te zijn. Ik wil gewoon zeggen dat iedereen denk dat ze makkelijk paar honder mg mdma weg tikken maar in werkelijkheid is het gewoon stukken minder. Als je een mdma capsule met 100 mg neemt dan ben je ook wel ff scheel hoor. Ok als je elke week aan die dingen zit zal het wel minder worden maar de gemiddelde mens die gaat al lekker op 70 mg mdma (aangenomen dat je geen monster van 125 kg bent).

nee joh,

ik heb het alleen van horen zeggen ;)

die blauwe waren er wel in 130ers maar zoals al eerder vermeld was er een hoop namaak shit op de markt. Maakt verder ook niet uit in dit verhaal.

om een einde te maken aan ons verbruik topicje, slik geen losse shit wat verkocht word als iets anders. Maar goed je moet soms ook wel zelf een beetje nadenken.

schildpadden zijn geen ephedrine ;)

Corléone...wat heb je die jongen nu weer geveven?:D

j/k ;)

• Topic Starter Topic Starter
ok ben terug was effe niet online
staat inderdaat een schildpadje op
Maar ik weet zeker dat het geen mdma of amfetamine is wand dat gevoel ken ik wel .
en sanderendaags ben je niet gaar .
Het is wel zeer heftig een kwartje is voldoende voor een training
ma ik wil ze wel eens testen kzal 1tje naar leviatan opsturen ;)

Ik heb een tijdje geleden een pot besteld.zwarte capsulles vanuit amerika^efedrine>,ik had nog wel even de bijwerking gelezen op de binnenkant van de label en daar schrok ik wel van,wat een bijwerkingen en enorme kans op hartaanvallen en zekers als je daarbij koffie nam.
dus ik heb het niet ingenomen.

Terug
Naar boven