MuscleMeat

Alcohol, Drugs, Feestleven?

Moved.

Ontopic: af en toe een heftig feestje, alcohol zo goed als nooit.

Afentoe lekker eens een nacht naar de klote
Regelmatig thuis wat lekkers te drinken (whisky/wijn), soms iets te veel.

Maar laat me ongeveer eens per twee weken gaan, moet kunnen dus, voor mij te lekker om niet te doen.

Ik doe trouwens geen drugs, maar meer vanwege de uitwerkingen die ze op de geest hebben.

1 keer per jaar lowlands :D
en zo af en toe een jointje en een biertje.

Keer of 3 in de week raak ik hem wel goed, hoewel ik nooit echt wasted ben. Verder drink ik bijna elke dag wel 2 of 3 drankjes.

Ik zuip zelden, maar soms heb ik wel zin om echt helemaal wasted te worden. Drugs heb ik int verleden al genoeg mee geexperimenteerd, daar is de lol wel af. Roken doe ik helaas nog steeds...

af en toe genieten ken niet zoveel kwaad toch, alleen geen drugs voor mij das pure afbraak bah..

Ik vind druggebruik zwak. Je mag gebruiken wat je wil, het is jou lichaam. Maar ga dan geen excuses verzinnen, zoals: ja, maar in de week let ik strikt op mijn voeding enz....

Pas op, ik gebruik ook wel eens, maar vind dat achteraf bekeken altijd zwak van mezelf.

donderwolk zei:
Ik vind druggebruik zwak. Je mag gebruiken wat je wil, het is jou lichaam. Maar ga dan geen excuses verzinnen, zoals: ja, maar in de week let ik strikt op mijn voeding enz....

Pas op, ik gebruik ook wel eens, maar vind dat achteraf bekeken altijd zwak van mezelf.

Mja die schuldvraag hè, Die komt altijd wel op, soms zelfs als tijdens je feestje :D Toch vind ik dat een mens eens in de zoveel tijd z'n lolletje moet hebben, z'n verzetje. En dat sommigen denken dat een verzetje een reep chocolade betekent is hun kronkel maar aan de andere kant zijn er ook genoeg brede jongens die een schim worden van wat ze eerst waren doordat ze elke week gaan feesten.

is wel bekend van mij denk ik.. :D

Terug
Naar boven