AndroidHealthClinic

Alcohol in tampon (nieuwe rage

Moet ik dringend eens proberen.

Ik zou wel eens een shotje uit een k*tje willen nemen hmmmmmmm

nog ff en we kunnen scheten laten voor een dood gewone alcholcontrole..

evolutietheorie, doe je werk....

dit soort idioten zou je gewoon meteen af moeten schieten, die mogen zich niet voortplanten.

wtf, de jeugd van tegenwoordig!

Als je een tampon in de wodka drenkt dan word hij 20x zo groot ofzo, hoe kan je dat ding dan in godsnaam nog anaal inbrengen????

Dus als je ondersteboven gaat hangen met een fles whiskey in je anus, werkt dat ook?

Je kan ook gewoon een fles anaal inbrengen, gaat een stuk sneller. Niet dat ik dat ooit geprobeerd heb natuurlijk.

Thanks EricR, van 't weekend maar eens proberen dan. Jouw ervaringen en kennis zijn echt een toevoeging voor het board.

bloody mary!

wtf, de jeugd van tegenwoordig!

Als je een tampon in de wodka drenkt dan word hij 20x zo groot ofzo, hoe kan je dat ding dan in godsnaam nog anaal inbrengen????

en hij wordt helemaal zacht lijkt mij. Misschien stoppen ze eerst een buis in hun ass waarna ze hem erin laten glijden? Of ze houden gewoon hun reet open, goatse-style, waarna iemand anders de tampon inbrengt.

HAHAHAHAHA
omfg, OOOOOIT moet iemand op het idee zijn gekomen om een in alcohol doordrenkte tampon naar binnen te brengen OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:roflol:

volgens mij doen ze eerst tampon erin en dan de wodka schenken lijkt mij het logischt. maar als het aan mij licht houd ik het wel op coma zuipen :D

Ik las ergens dat iemand z'n vriendin een blow gaf in haar preut. Ze werd er naar het schijnt high van.

Kom op gasten, die trots opzij en dronken worden!

Hahaha TE triest voor woorden eerst emo toen gay en nu tampons anaal inbrengen :roflol:

Terug
Naar boven