Fitness Seller

Alcohol in tampon (nieuwe rage

Werkt het ook als je de tampon in de urinebuis inbrengt? Mijn anus is namelijk al bezet.

HAHAHAHAHA
omfg, OOOOOIT moet iemand op het idee zijn gekomen om een in alcohol doordrenkte tampon naar binnen te brengen OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:roflol:

Drugs worden ook soms geplugged in de anus... Zo'n grote stap is dit idee echt niet.

ohw, nouja ik doe geen drugs.. dus hoe moet ik dat weten :o

zieke shit man.

Lijkt mij iets voor de superdudes!! :roflol::roflol:

Lijkt mij iets voor de superdudes!! :roflol::roflol:

Dus daarom kijken ze zo moeilijk altijd :D

guido.jpg

"Goede avond meneer, politie. Wij doen een alcoholcontrole. Heeft U alcolhol gedronken?"

"Ja, drie glazen wodka. Ik heb mijn vrouw net gebeft."

:D

ook vaag, zie je straks van die dronken gasten in een boxershort lopen waarvan je het draadje v/d tampon ziet hangen.

Stel dat je dan nog moet rijden en je wordt aangehouden door de politie en je moet een blaastest afnemen?Zou dat dan te zien zijn op het blaasapparaat?

ook vaag, zie je straks van die dronken gasten in een boxershort lopen waarvan je het draadje v/d tampon ziet hangen.

Ik mag er niet aan denken als er ene zin krijgt in een Mai Tai:

-1 tampon witte rum
-1 tampon bruine rum
-1 tampon Curacao
-1 tampon Amaretto
-1 tampon citroensap
-1 tampon suikersiroop

:roflol:!

Stel dat je dan nog moet rijden en je wordt aangehouden door de politie en je moet een blaastest afnemen?Zou dat dan te zien zijn op het blaasapparaat?

nee joh, dan vraagt de agent: meneer wilt u uw broek laten zakken en ff bukken..

Ik mag er niet aan denken als er ene zin krijgt in een Mai Tai:

-1 tampon witte rum
-1 tampon bruine rum
-1 tampon Curacao
-1 tampon Amaretto
-1 tampon citroensap
-1 tampon suikersiroop

:roflol:!

:roflol:

Wel makkelijk in de kroeg.
Gewoon een dienblad vol tampons in plaats van wiebelende glazen
:thumbup:

Werkt het ook met maandverband in je boxershort?

(een tampon krijg ik er nooit ingeduwd)

Terug
Naar boven