Echter zal je herstel wel langer duren. Dus een dagje extra rust zou geen kwaad kunnen.
Een krat bier?? Dan is je lichaam toch wel zo;n 40 uur bezig om al het alcohol weer af te breken!! Wat ik me afvraag is of dat je herstel dan ook met 40 uur vertraagd?...
Nope, herstel zal niet met 40 uur worden vertraagd. Ik weet het niet zeker, denk sowieso niet dat je herstel op pauze wordt gezet, maar wel vertraagd. Als je niet al teveel alcohol hebt gedronken heeft het niet eens effect. Dus aan het begin van het drinken is er nog herstel, dan op een laag pitje en gaande weg de alcohol wordt verwerkt zal je herstel weer opgang komen. Maar, ja, het zal wel langzamer gaan, maarja, iedereen zal wel moeten herstellen van een krat bier dunkt me, of je nou traint of niet
Ik pas altijd eat-stop-eat toe;
Zaterdag eet je normaal tot je avondeten, overigens geen training dag, dan junk je maar wat weg. 's Avonds klem zuipen, tot maandag ochtend vasten zodat je lichaam niet ook nog eens bezig hoeft te zijn met eten. Beter drink je ook niet teveel water oid op de zondag morgen. Als je de alcohol die nog verwerkt moet worden gaat aanlengen gaat het alleen maar langer duren voordat het verwerkt is.
Maar als je wilt drinken zou ik toch wat minder bier gaan drinken, meer vodka enzo. Iets van een kwart/halve fles in shots, daarna vodka/rum-cola, af en toe een biertje, whatever. Overigens wel grappig dat sommige panisch reageren op vodka/rum-cola omdat er suiker inzit, maar wel rustig de hele avond bier gaan tanken