Fitness Seller

alcohol

Met een kater fitnessen is niet leuk

Je zou een punt hebben als je iedere dag dronken zou zijn ja. Eens per week flink doorknallen, nah.

Overigens heb ik pas sinds een paar maanden van een poolse maat flink leren door drinken hehe.

Ik kan nu letterlijk 2x zoveel op als voorheen, ga nooit over mn nek en kater nog maar 1x gehad. Hoe? Alle boerenslimheid over bodempjes bouwen, maar 1 soort drank drinken etc gewoon vergeten, gewoon drinken. Echter heb ik soms wel dat ik gewoon 30 minuten niet meer kan herinneren... En dan bedoel ik de laatste 30 minuten, niet de volgende dag:p Maarja, ik leef nog dussss.

waauw.. je bent nog echt trots op je zelf ook..:o

Je zou een punt hebben als je iedere dag dronken zou zijn ja. Eens per week flink doorknallen, nah.

Overigens heb ik pas sinds een paar maanden van een poolse maat flink leren door drinken hehe.

Ik kan nu letterlijk 2x zoveel op als voorheen, ga nooit over mn nek en kater nog maar 1x gehad. Hoe? Alle boerenslimheid over bodempjes bouwen, maar 1 soort drank drinken etc gewoon vergeten, gewoon drinken. Echter heb ik soms wel dat ik gewoon 30 minuten niet meer kan herinneren... En dan bedoel ik de laatste 30 minuten, niet de volgende dag:p Maarja, ik leef nog dussss.

???

Volgens mij kan je het beste Whiskey cola light drinken (mocht je toch willen zuipen). En zoals Unstoppable als zegt; absoluut geen broodje kapsalon of weet ik het:rolleyes:.
Ik eet vaak na het stappen een broodje kip, weet eigenlijk niet of dat wel zo verstandig is? (Lever is bezig met alcohol afbraak, dus waar gaat broodje kip precies heen ???)

Volgens mij kan je het beste Whiskey cola light drinken (mocht je toch willen zuipen). En zoals Unstoppable als zegt; absoluut geen broodje kapsalon of weet ik het:rolleyes:.
Ik eet vaak na het stappen een broodje kip, weet eigenlijk niet of dat wel zo verstandig is? (Lever is bezig met alcohol afbraak, dus waar gaat broodje kip precies heen ???)

Pff, alsof eten zoveel vergt van je lever, en alsof je lichaam naast het afbreken van de alcohol niks anders meer kan doen. Gewoon vreten.

waauw.. je bent nog echt trots op je zelf ook..:o
Niet dan? Als je stats kloppen heb ik meer bereikt op deze manier dan jij;)

Het is niet om trots op te zijn dat ik veel kan zuipen, het is trots op te zijn dat ik gewoon lekker kan genieten zonder al het gelul van autistische routines en 101 basics. Ik hoef niet ieder half uur te kijken of ik al mag eten of wat dan ook. Ik hoef niet de biertjes te tellen om niet over mn kcal te komen etc. En vergeleken met een jaar terug, toen ik dus wel alles strict deed, leef ik nu 10x zo blij en vrij met nog altijd de gewenste resultaten.

Ik word al aangeschoten als ik 5ml teveel siroop doe in mijn ranja!:mad:

Terug
Naar boven