AndroidHealthClinic

aldi kwark

Ik koop ook vaak Aldi kwark (nou laat het kopen ;) )
Idd zéér droog in vergelijking met vitelinea kwark of bio kwark van bijv. delhaize (zelfde hoeveelheid vet) Maar wel goed binnen te krijgen met wat water er bij :D
Groeten ! :D

ik heb hem ook een tijdje gegeten maar neem nu die van zaansehoeve

want die van aldie is zo zuur en je bek stink als de t*ring ervan en ja poets me tanden daarna stinkt het nogsteeds haha

leuk voor me vriendin:cool:

dus pas me maar weer aan???

wist niet dat van kwark je adem stonk !
GROETEN !

Kga denk ik ook weer bij de aldi halen of ergens anders proberen...
Paar dagen geleden bij de Jumbo paar bakken gehaald... wilde ik er eentje gaan eten was da ding beschimmeld :mad:
vorige keer smaakte da ding ook al nie echt normaal en gezond dus vertrouw die dingen voor geen meter meer daar

ooit eens gelezen dat je lichaam 25 gram op neemt per uur..:)

Ik eet eigenlijk alleen maar Optimel kwark (perzik of aarbei), simpelweg omdat daar minder calorieën (35 kcal/100 gram) in zitten dan in gewone kwark. Nadeel is wel dat daar wel minder eiwit in zit (5,0 gram eiwit/100 gram) , maar dat heb k dr wel voor over. Bovendien smaakt deze supergoed en hoef ik nix toe te voegen om t beter te laten smaken. Hij is wel n beetje duurder dan gemiddeld, namelijk rond de 1.80 euro.

Heb net een bakje op. Naar mijn mening is de smaak niet veranderd. Had wel het idee dat hij iets minder vast is geworden, maar kan me erin vergissen. Dat verschilde namelijk ook behoorlijk bij de oude ALDI kwark. In het ene bakje was de kwark haast van beton, terwijl hij bij de ander een stuk wateriger was!

Ik vind em iets zachter geworden. Wel minder eiwit nu, maar goed.

geef mij die van de lidl maar:)

De kwark van de ah is ongeveer net zo duur als die van de aldi.

De kwark van de C1000 is ook aan te raden:) Het is C1000 merk - Franse magere kwark, bakje van 450 gr.

Kwam ik net bij de ALDI, hebben ze alweer (na de eerste keer van ronde bakken met deksel, op vierkante bakjes over te zijn gegaan) de kwark veranderd! Nu heet de het 'Magere verse kaas' van MILSA. Het bevat de volgende voedingswaarden per 100 gram;

60 kcal / 11,3 gram eiwit / 3,6 gram KH / <1 gram vet

De kwark die ze eerst verkochten, van het merk 'Jogging' bevat de volgende voedingswaarden per 100 gram;

68 kcal / 12,2 gram eiwit / 3,9 gram KH / 0,3 gram vet

In eiwit ietjes omlaag dus.. Ik dacht, meld het even.. ;)

Dit was ook het geval bij de Aldi in mijn buurt , maar nu hebben ze Jogging terug gebracht .

Dit was ook het geval bij de Aldi in mijn buurt , maar nu hebben ze Jogging terug gebracht .

Eiwitten is maar bijna 1 punt gezakt. Vergeleken met andere magere kwarks is dit nog erg hoog! De andere kwarks (vooral in Duitsland) bevatten maar 6-9 g eiwit. Dus ik vind het niet erg. Ook het feit dat dit 500g is ipv 450 (wat ook vaak voorkomt) scheelt al behoorlijk.
Ik heb nu kwark van Melkan. 450g 9,5 g eiwit. Totaal eiwitten per bak: 42,75
Als ik die Aldi neem kom ik op: 56,5 g. Verschil: 13,75 g eiwit per bakje!
Eiwitten komen al weinig voor in de meeste voedingsmiddelen, dus ik vind het wel mooi meegenomen! :cool:
Mijn volgende wordt die van de Aldi!

Zaanse Hoeve kwark:hedbang:

kwark rules aldie is 50 meter lopen i love it!

Kwark van AH eigen merk ruled! 80cent per bakje en t is goed weg te vreten! weet zo uit mn hoofd niet hoeveel eiwitten er in zitten

Terug
Naar boven