Fitness Seller

aldi kwark

als je wil groeien moet je er iets voor over hebben stelletje watjes:eyebrow: :eyebrow: :D

zal eens wat kwark "platte kaas" gaan kopen dan;)

Bij de Jan Linders kost een bakje Konings maar 43 cent volgens mij.

Een kilo kwark klinkt als "veel" maar 2 bakjes valt echt wel mee...

Ik gooi m`n kwark altijd in de blender, samen met een goed glas Yogi...
30 sec belenderen en zo uit de kan drinken... Kan ik makkelijk een kilo kwark mee op, op die manier...

Net gedaan met mijn bakje Aldi-kwark, eerste bevinding, tvalt wel nog mee, tis idd wel een beton-affaire :rolleyes: Maar 11,3 gram eiwit per 100 gram is toch reuze meegenomen.:D

tvalt wel nog mee, tis idd wel een beton-affaire :rolleyes: Maar 11,3 gram eiwit per 100 gram is toch reuze meegenomen.:D

Ik heb juist het idee, dat ze weer iets veranderd hebben. Het is nu minder droog en stijf als hoe het was toen ze van ronde bakjes naar deze kuipjes gingen. Het is weer wat vochtiger ofzo lijkt wel. Vanwege het hoge eiwitgehalte blijf ik ook trouw aan aldi-kwark :D

net een rond bakje verwerkt van 500gram
van 'de lelie' uit gb
0,3 gram vet en 10,8 gram eiwitten per 100 gram
was niet slecht

weer een goede 50 gram eiwitten gegained:D

ga denk wel even kijken of het wat is :P\
nog niet eerder geprobeerd die aldi kwark, als ik het zo hoor heb ik wat te vrezen:brew:

het was meer een dolletje, maar merk het wel

Heb laatst ook 1 heel bakje gekocht, smaak is goed te doen maar lastig om weg te krijgen. Wel lekker veel eiwitten en cheap as hell.

Laatst bewerkt:
ben nu een bak aan het opeten .....jammie

ik doe een appel in stukjes snijden, doorheen mengen en de kwark is op voor dat je t weet is nog lekker ook

Die kwark van de colruyt is wel lekkerder idd, maar zitten wel iets minder eiwitten in. Mja, ik ga toch voor die van aldi, zal de smaak wel ooit gewoon worden zeker :D

• Topic Starter Topic Starter
wat ik vaak doe voor het slapen gaan is dit.:

250 gr aldi kwark
50ml magere melk
beetje water
schep optimum whey (of welke whey je heb het best is isowhey.)
goed kloppen en eten

kcal ongeveer.

16kh
58gr eiwit
vet 2gr

wat ik vaak doe voor het slapen gaan is dit.:

250 gr aldi kwark
50ml magere melk
beetje water
schep optimum whey (of welke whey je heb het best is isowhey.)
goed kloppen en eten

kcal ongeveer.

16kh
58gr eiwit
vet 2gr

snap je...

Kwam ik net bij de ALDI, hebben ze alweer (na de eerste keer van ronde bakken met deksel, op vierkante bakjes over te zijn gegaan) de kwark veranderd! Nu heet de het 'Magere verse kaas' van MILSA. Het bevat de volgende voedingswaarden per 100 gram;

60 kcal / 11,3 gram eiwit / 3,6 gram KH / <1 gram vet

De kwark die ze eerst verkochten, van het merk 'Jogging' bevat de volgende voedingswaarden per 100 gram;

68 kcal / 12,2 gram eiwit / 3,9 gram KH / 0,3 gram vet

In eiwit ietjes omlaag dus.. Ik dacht, meld het even.. ;)

Kwam ik net bij de ALDI, hebben ze alweer (na de eerste keer van ronde bakken met deksel, op vierkante bakjes over te zijn gegaan) de kwark veranderd! Nu heet de het 'Magere verse kaas' van MILSA. Het bevat de volgende voedingswaarden per 100 gram;

60 kcal / 11,3 gram eiwit / 3,6 gram KH / <1 gram vet

De kwark die ze eerst verkochten, van het merk 'Jogging' bevat de volgende voedingswaarden per 100 gram;

68 kcal / 12,2 gram eiwit / 3,9 gram KH / 0,3 gram vet

In eiwit ietjes omlaag dus.. Ik dacht, meld het even.. ;)

En de smaak?

Terug
Naar boven