AndroidHealthClinic

Aleksey Lesukov jong talent met monstergenen

Maar door HGH maak je toch nieuwe spiercellen aan en verhoog je je genetische grens toch?

Maar door HGH maak je toch nieuwe spiercellen aan en verhoog je je genetische grens toch?

jawel maar je blijft daarnaast opgezadeld met je eigen genetische aanleg en structuur, en niets wat daar verandering in kan aanbrengen (myostatin missch, maar zo ver zijn we nog niet)

Dat van die spiervezels, er staat bij kinderen 50/50. Bij duursporters en sprinters kan 1 type 70% zijn. Ligt dat dan aan het soort sport je doet in je jeugd, of wordt die verdeling puur genetisch bepaald en verandert die van 50/50 tot whatever als je volwassen bent?

je moet natuurlijk ook eten anders schiet het ook niet op :o

Zo een bullshit-opmerkingen krijg ik het van he. Alsof meer eten betere resultaten is. Je kan ook teveel eten en dan zet je te snel vet aan. Maar als beginner krijg je door zo'n opmerkingen het idee dat je niet genoeg kunt eten, wat dus niet zo is. Met AAS kan je trouwens perfect groeien op onderhoud en evt. eronder, je zal dan wel ook een stuk droger worden (hangt natuurlijk ook allemaal van je niveau af).

Zo een bullshit-opmerkingen krijg ik het van he. Alsof meer eten betere resultaten is. Je kan ook teveel eten en dan zet je te snel vet aan. Maar als beginner krijg je door zo'n opmerkingen het idee dat je niet genoeg kunt eten, wat dus niet zo is. Met AAS kan je trouwens perfect groeien op onderhoud en evt. eronder, je zal dan wel ook een stuk droger worden (hangt natuurlijk ook allemaal van je niveau af).

vandaar dat Herkuul zo monsterlijk hard is gegaan op roids. Oja, hardgainer natuurlijk :roflol:

Ziet er netjes uit, maar ik denk dat als ie 1.80 was geweest het er minder indrukwekkend uit had gezien.

Dat van die spiervezels, er staat bij kinderen 50/50. Bij duursporters en sprinters kan 1 type 70% zijn. Ligt dat dan aan het soort sport je doet in je jeugd, of wordt die verdeling puur genetisch bepaald en verandert die van 50/50 tot whatever als je volwassen bent?

het kan worden beinvloed door de sport die je uitoefent maar een groot deel is gewoon bepaald.

Noem mij dan eens 1 iemand op van dit board die een vergelijkbaar fysiek heeft...er zijn er genoeg die bijna groen stralen van alle AAS, maar nog hebben ze bij lange na niet zon fysiek. Kan trouwens heel goed zijn dat hij slechts 75kg weegt. Maar dat ligt gewoon aan je lichaamstype, genen etc etc. Iemand anders van zijn lengte en vet% ziet er bv met 85kg niet eens zo uit.

En uiteraard eindigt hij in een kissie, net zoals iedereen.

wat een monstertje

Kilo's hoeven idd niet altijd wat te zeggen. Maar dit joch is GEEN 75 kg.. beetje realistisch zijn kan geen kwaad.
Lee Priest zijn contestweight is dik 90kg en dat niveau heeft dit kereltje nog niet. Ze zijn volgens mij ook zo'n beetje hetzelfde kwa lengte, dus ik geloof best dat het jochie zo "licht" is...

Vrij "soft" he? Wel huge, maar totaal geen hardheid. Ook niet op de contestpics. Beetje glad. Toch weer een mooi voorbeeld van "kwaliteit komt met de jaren".

Terug
Naar boven