je moet natuurlijk ook eten anders schiet het ook niet op

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar door HGH maak je toch nieuwe spiercellen aan en verhoog je je genetische grens toch?
je moet natuurlijk ook eten anders schiet het ook niet op![]()
Zo een bullshit-opmerkingen krijg ik het van he. Alsof meer eten betere resultaten is. Je kan ook teveel eten en dan zet je te snel vet aan. Maar als beginner krijg je door zo'n opmerkingen het idee dat je niet genoeg kunt eten, wat dus niet zo is. Met AAS kan je trouwens perfect groeien op onderhoud en evt. eronder, je zal dan wel ook een stuk droger worden (hangt natuurlijk ook allemaal van je niveau af).

al spuit hij zich helemaal de ziekte in, hij heeft nu al een fysiek die niemand van dit board ooit zou kunnen bereiken, hoeveel ze ook kuren.
Toch fraai als je dat kan bereiken. Ben benieuwd waar dat gaat eindigen.
Dat van die spiervezels, er staat bij kinderen 50/50. Bij duursporters en sprinters kan 1 type 70% zijn. Ligt dat dan aan het soort sport je doet in je jeugd, of wordt die verdeling puur genetisch bepaald en verandert die van 50/50 tot whatever als je volwassen bent?
Kg's zeggen geen ene mallemoerDat joch is noway 75 kg!!!!! Mijn VVM is 76kg bij 1.69. En ik ben nog niet eens de helft van deze jongen. Ik denk dat ie rond de 90kg weegt bij 1.65 ofzo. Onstage!

vandaar dat Herkuul zo monsterlijk hard is gegaan op roids. Oja, hardgainer natuurlijk![]()
Lee Priest zijn contestweight is dik 90kg en dat niveau heeft dit kereltje nog niet. Ze zijn volgens mij ook zo'n beetje hetzelfde kwa lengte, dus ik geloof best dat het jochie zo "licht" is...Kilo's hoeven idd niet altijd wat te zeggen. Maar dit joch is GEEN 75 kg.. beetje realistisch zijn kan geen kwaad.

updateje
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=106751771
En toch zie je dat hij kwaliteit mist.... overigens is dat niet zo heel vreemd.