XXL Nutrition

Aleksey Lesukov jong talent met monstergenen

Nu is ie wel klein, maar ik vind dat altijd wel wat hebben dat ze onder de 80 kilo blijven. Het feit dat ie een kilo of 75 is, maak ik uit op dat hij niet echt extreem gebruikt. Ik denk dat hij zelfs niet echt veel gebruikt anders was ie wel 5-15 kilo zwaarder geweest, denk ik. Buiten al gewoon goede genen ook en voledige toewijding incl. een ****ing streng dik dieet (ga daar maar van uit.)

Ik hoop ook gewoon onder de 80 kilo te blijven bij een procent of 6-10 bf. En dan gewoon een mooi flink fysiek te hebben. Ik wil niet zwaader gaan wegen dan een max, max; 85-90 kilo bij een 10-12% bf. Dat is voor mijn mijn max, zowel estetisch als sport-technisch.

Ik ben 1,72m.

who cares wat hij gebruikt??
zinloos

*piep* wat een bruut fysiek non da juh.. echt bruut..

Epic height.

Nu is ie wel klein, maar ik vind dat altijd wel wat hebben dat ze onder de 80 kilo blijven. Het feit dat ie een kilo of 75 is, maak ik uit op dat hij niet echt extreem gebruikt. Ik denk dat hij zelfs niet echt veel gebruikt anders was ie wel 5-15 kilo zwaarder geweest, denk ik. Buiten al gewoon goede genen ook en voledige toewijding incl. een ****ing streng dik dieet (ga daar maar van uit.)

Ik hoop ook gewoon onder de 80 kilo te blijven bij een procent of 6-10 bf. En dan gewoon een mooi flink fysiek te hebben. Ik wil niet zwaader gaan wegen dan een max, max; 85-90 kilo bij een 10-12% bf. Dat is voor mijn mijn max, zowel estetisch als sport-technisch.

Ik ben 1,72m.
als je groot bent bij weinig kilo's heb je geloof ik meer spierkwaliteit?

volgens mij krijg je spierkwaliteit door te gebruiken... iig ik schat juicers altijd lager in kwa gewicht dan naturels.

Ik zou toch serieus twijfelen om beginnen te juicen, ook op die jonge leeftijd, als ik zou weten dat ik zo'n fysiek zou krijgen.

Ik zou toch serieus twijfelen om beginnen te juicen, ook op die jonge leeftijd, als ik zou weten dat ik zo'n fysiek zou krijgen.

ja dat wil hij bereiken met juicen natuurlijk
als je juiced heb je heus niet als je wakker word opeens die fysiek hoor :p

Mooie gast. Super fysiek. Zou hij model zijn geweest voor de Myostatin blockers?

Dikke respect voor hem.

kan iemand mij uitleggen waarom je zon fysiek niet volgens sommige mensen hier niet kan krijgen als je vroeg begint met juicen ?

mijn plan is om eerst 85/90 naturel op te bouwen en dan vanaf 21 the finishing touch door 95 droog te proberen te halen maar waarom zou ik er dan niet zo als hem uit kunnen zien?

en dan praat ik puur qua massa niet qya hardheid en dergelijke want ik ben er van overtuigd dat profs meer innemen dan wat goed voor hun is.

kan iemand mij uitleggen waarom je zon fysiek niet volgens sommige mensen hier niet kan krijgen als je vroeg begint met juicen ?

mijn plan is om eerst 85/90 naturel op te bouwen en dan vanaf 21 the finishing touch door 95 droog te proberen te halen maar waarom zou ik er dan niet zo als hem uit kunnen zien?

en dan praat ik puur qua massa niet qya hardheid en dergelijke want ik ben er van overtuigd dat profs meer innemen dan wat goed voor hun is.

Niet iedereen heeft de aanleg om zo groot te worden.

Ik ben 1,72m.

Dat joch is noway 75 kg!!!!! Mijn VVM is 76kg bij 1.69. En ik ben nog niet eens de helft van deze jongen. Ik denk dat ie rond de 90kg weegt bij 1.65 ofzo. Onstage!

volgens mij krijg je spierkwaliteit door te gebruiken... iig ik schat juicers altijd lager in kwa gewicht dan naturels.

Idd spierkwaliteit. En dit komt met de jaren. Gebruik van AAS versnelt deze kwaliteit uiteraard. Ik ben bijv. niet veel zwaarder dan vorig jaar. Maar ik zie er wel harder uit dan vorig jaar. Kwaliteit dus. Ik denk dat ik natural echt niet veel kilo's meer aan zal zetten. Maar de kwaliteitopbouw gaat wel door. Ook al weeg ik 5 jaar later nog steeds hetzelfde, dan zal ik wel groter ogen..

Kwaliteit ja, komt met de tijd en/of door AAS. Ik zelf ben ook al een paar keer 5-10kg verloren door blessures of cutten en merk toch dat als ik weer op het zelfde gewicht sta er een stuk beter uit zie. Maar toch kom ik als natural op dit vlak toch duidelijk tekort tegenover sommige juicers.

Niet iedereen heeft de aanleg om zo groot te worden.

zou je daar specifieker op in kunnen gaan? niet dat ik je geloof ofzo maar wil er wel wat meer over weten,

dus een persoon die geen aanleg heeft kan zich kapotspuiten maar zon fysiek is voor hem dan gewoon niet weggelegd?

zou je daar specifieker op in kunnen gaan? niet dat ik je geloof ofzo maar wil er wel wat meer over weten,

dus een persoon die geen aanleg heeft kan zich kapotspuiten maar zon fysiek is voor hem dan gewoon niet weggelegd?

probeer het eens zou ik zeggen, kom je er al snel genoeg achter.

Met genoeg juice kan iedereen brutal groot worden. Maar nog steeds geen Olympia kandidaat.

dat ligt volledig aan het type spiervezel waaruit je spieren bestaan. Hierdoor zullen sommigen nooit uitblinken in marathon lopen, sprinten of bodybuilding, idd ongeacht wat je er in spuit.

edit:

Slow Twitch en Fast Twitch

Dwarsgestreept spierweefsel bestaat uit spiervezels. Deze spiervezels kun je verdelen onder twee groepen: type 1: Slow Twitch en type 2: Fast Twitch. Deze twee types worden ook wel eens rode en witte spiervezels genoemd vanwege hun kleur.
De Fast Twitch kent nog eens drie verschillende soorten: type 2a, 2b en 2c.
De Slow Twitch en Fast Twitch zijn verdeeld in twee groepen op basis van de contractietijd. De contractietijd is de tijd die een spier nodig heeft om samen te trekken. Zo zijn de Slow Twitch vezels langzamer in het contraheren (samentrekken) en leveren minder kracht dan de Fast Twitch vezels. De Fast Twitch vezels hebben een kortere contractietijd en een grotere contractiekracht.

Kinderen en ongetrainde mensen hebben een verhouding van ongeveer 50-50% aan Slow Twitch en Fast Twitch vezels. Deze verhouding kan per individu en per spier ongeveer 10% tot 20% verschillen. Bij topsporters is er vaak een bepaald overwicht te zien van een bepaalde type spiervezel, die specifiek voor hun inspanningen geschikt zijn. Zo hebben duursporters vaak iets meer Slow Twitch vezels (ongeveer 70%) als Fast Twitch vezels en sporters die het meer op kracht doen zoals sprinters vertonen eerder een verhoogd niveau aan Fast Twitch vezels (ongeveer 70%). Deze verhouding is maar in beperkte mate te beïnvloeden door training.

Hieronder staan de verschillende types spiervezels kort beschreven met hun kenmerken:

Type 1= Slow Twitch
Slow Twitch spiervezels hebben een lange contractietijd en leveren maar een matige kracht. Ze worden ook wel de rode spiervezels genoemd vanwege hun rode kleur. Deze rode kleur komt door het hoge myoglobinegehalte. Myoglobine kan makkelijk zuurstof binden en in deze vezels vindt dan ook voornamelijk aerobe verbranding plaats. Slow Twitch vezels bevatten meer mitochondriën dan Fast Twitch vezels, zodat er een constante aanmaak van ATP plaats vind.

Type 2= Fast Twitch
Fast Twitch spiervezels worden ook wel witte spiervezels genoemd door hun witte kleur. Dit komt omdat ze minder myoglobine bevatten en over een slechtere doorbloeding beschikken. In de vezels is al veel ATP en creatinefosfaat opgeslagen, zodat deze snel kan worden vrijgemaakt. Deze vezels hebben dan ook een kortere contractietijd en een grotere contractiekracht dan Slow Twitch vezels.

De Fast Twitch vezels zijn nog onder te verdelen in type 2a, 2b en 2c.
Type 2A
Deze vezel is in staat om tot het verrichten van de arbeid van beide spiervezeltypes. Zo kan deze zowel aerobe verbranding verrichten als snelle korte contracties leveren.
Type 2B
Vezels behorend tot het type 2B zijn slecht doorbloed en beschikken over een anaerobe energielevering. Dit houdt in dat er veel ATP en creatinefosfaat al ligt opgeslagen in de vezel die snel vrij kan worden gemaakt. Deze type spiervezel is alleen geschikt voor korte krachtige contracties.

Type 2C

Dit is een spiervezel die nog niet is gedifferentieerd. Deze kan dus door specifieke training een structuurwijziging ondergaan en van Slow Twitch vezel veranderen in Fast Twitch vezel of andersom.

+ hoe snel zet je spiermassa aan, hoe reageer je op AAS, hoe reageer je op bepaalde nutrienten, trainingen, dicipline, rust etc etc etc etc

Terug
Naar boven