XXL Nutrition

algemene spierconditie verbeteren?

xonix

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
69kg
even kort mijzelf voorstellen:
een 20 jarige student, ik doe vooral aan lopen (wekelijks 30km) en aan zwemmen (wekelijks 15km)

nu help ik al een paar jaar mee bij festivals met licht en geluid (dus de kabels leggen en aansluiten)

dit jaar ben ik echter geasign bij podiumbouw en en algemeen
ik weet uit ervaring van anderen dat dit zeer zwaar afzien is (en ik overdrijf niet)

mijn voeding is denk ik wel in orde, tenzij er een groot verschil is tussen voeding voor conditie training en bodybuilding?

maar ik zou willen de komende 2 maanden goed willen trainen om daar toch wel deftig te kunnen werken

hebben jullie enig advies? ik weet niet welke oefeningen passen om dit resultaat te bekomen

(foto bijgezet omdat ik zie dat dat hier nog gebeurt)

dbb.jpg

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit en veel

• Topic Starter Topic Starter
veel vlees kan ik inkomen maar gefrituurd?

en ik ben wel degelijk serieus, tis mij niet om de looks te doen ofzo é

Misschien ligt et aan mij maar je ziet er nogal vééls te slank uit?(ongezonde manier)

Succes met het eten :P

allereerst een trainingsschema maken en een voedingsschema raad je een fullbody schema aan, (aan je foto te zien kan je het best de hele dag door eten) alles kan je vinden in de stickies:cool:

Een goed trainingsschema maken, en je goed inlezen over voeding. Je moet geen voedingsschema hebben, want deze is heel simpel bij jou: Zorg ervoor dat je om de 2 uur zeker iets eet, zorg ervoor dat je nooit honger hebt, en zorg ervoor dat het wat eiwitten bevat.

okey, ik zal morgen eens een voorraad eten inslaan :p
en dan beginnen lezen en dus een fullbody-schema opstellen
allesinds al bedankt en ik zal wel progress posten als die er is

nog een laatste vraag wel: aangezien ik wekelijks veel zwem en loop, zal dit mij tegenwerken? Ik heb gelezen van overtrainen, spieren overbelast of zoiets, vandaar

Licht eraan hoevaak wekelijks, hoelang, en hoe hard je zwemt :P

met dat gewicht ? alles eten wat je tegenkomt, hoe meer caloriëen hoe beter. man man, je bent net Christian Bale in the Machinist.
+ je voeding kan niet in orde zijn als je zo graatmager bent.

Een goed trainingsschema maken, en je goed inlezen over voeding. Je moet geen voedingsschema hebben, want deze is heel simpel bij jou: Zorg ervoor dat je om de 2 uur zeker iets eet, zorg ervoor dat je nooit honger hebt, en zorg ervoor dat het wat eiwitten bevat.

Helaas werkt het niet zo,...

Je zal moeten uitzoeken hoeveel je nodig hebt aan onderhoud en daar ca 500 cal boven gaan zitten.
Dat MOET je eten per dag, dus MOET! Of je dat in 4 of 6 x doet maakt nog even niet zoveel uit.
Dan lekker krachttraining gaan doen, echter als je die 30 kilometer blijft hardlopen dan zal je denk ik niet zomaar zwaarder en sterker worden.
Je zal een tussenweg moeten zien te vinden met krachttraining en de conditonele trainingen.
Liefst een klein beetje hardlopen gelijk na de krachttraining dan en wel tussendoor blijven eten. Het meeste hardlopen kan je dan doen als je een rustweekend hebt, met minstens 72 uur rust.
Ga je meer hardlopen en op de dagen dat je rust moet houden dan zal je weer dunner worden of blijven.

Ik wens je succes.

ps, gefrituurde kip,ach als het vet heet genoeg is en goede olie is, dan valt het allemaal wel mee.

Als ik vragen mag hoeveel weeg jij ?

Helaas werkt het niet zo,...
.

Wat zeg jij nu?
Dit is een apart geval. Dus goed trainen en stevig eten. Vanaf dat je een goed montuur hebt, kan je overschakelen naar een echt voedingsschema. Maar laat hem eerst even naar de categorie 'normaal' groeien.

kan je is vertellen wat je eet op een dag?
er mag voor te beginnen al gemakkelijk 15 kilo bij.

Je lijkt wel 'n anorexialijer jonge.

Als ik vragen mag hoeveel weeg jij ?
63 kg

voeding: normaal ontbeet ik met gewoon wat cornflakes, smiddags een broodje en savonds warm

vandaag
08u: 2 eieren in de pan met bruin brood
10u: banaan & sinaasappel
13u: anderhalve kip aant spit met aardappelen
16u: een bickey burger (zat int stad, ni veel keuze :( )
17u: 2 grootte wortels
19u: macaroni

edit: ik wil gerust stoppen met lopen als dit zou helpen, ik doe dit gewoon voor een goed uithoudingsvermogen te hebben, als ik alleen zou zwemmen lijkt mij dit nog steeds voldoende

Laatst bewerkt:
amai, een anderhalfe kip opeten. Da kan ik toch ni se
Voor de rest mss de hoeveelheden erbij zetten ongeveer, da geeft beter idee

E
t
e
n

n
u
!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven