XXL Nutrition

algemene spierconditie verbeteren?

Waar is die foto genomen, Kenia?

Wat zeg jij nu?
Dit is een apart geval. Dus goed trainen en stevig eten. Vanaf dat je een goed montuur hebt, kan je overschakelen naar een echt voedingsschema. Maar laat hem eerst even naar de categorie 'normaal' groeien.

Let op wat je schrijft, je schrijft nu iets anders dan in de eerdere post, daar zeg je namelijk om de 2 uur "iets" eten en zorgen dat je geen honger hebt....
Dat kan over de hele dag verdeeld ook 3 boterhammetjes zijn.

En als hij wil groeien moet hij minimaal 500cal boven inderhoud gaan zitten om te beginnen. En het is gewoon MOETEN eten.(ook als jij het er niet mee eens bent)

• Topic Starter Topic Starter
ondertussen al zoveel keer naar de pitta zaak geweest dat hij vanzelf al begint de pitta te maken als ik binnenkom (pita met verse stukken kip, heb niet graag van die grootte blok vlees)

ondertussen nog es gewogen en er is nog niks bijgekomen maar ik blijf eten

ondertussen al zoveel keer naar de pitta zaak geweest dat hij vanzelf al begint de pitta te maken als ik binnenkom (pita met verse stukken kip, heb niet graag van die grootte blok vlees)

ondertussen nog es gewogen en er is nog niks bijgekomen maar ik blijf eten

Je moet niet verwachten dat je van één pita met kip opeens 20kg spier aankomt :D, spiergroei kost vaak jaren aan intensive zware training, goede voeding en voldoende rust.

• Topic Starter Topic Starter
na lang niks te posten: hier ben ik weer!

ik ben al wat kilos bijgekomen, momenteel blijf ik wel zitten op 69kg desondanks dat ik massas veel calorieën eet.

Ik heb ondertussen vooral sit ups en push ups gedaan (bij gebrek aan materiaal)

Gelukkig zal ik in het 2de semester (binnen 3 weken) dit hebben:
[Afbeelding niet meer beschikbaar] met 2 kleine halters (en 1 grote ofc) en een berg gewichten

ook heb ik "Krachttraining: een anatomische benadering" gekocht, het werd me door verschillende mensen aangeraden :)

nu is mijn vraag: hoe stel ik precies een schema op met welke oefeningen en hoeveel keer? er staan er gigantisch veel in dat boek en ik heb er niet echt zo'n zicht op.

ps: ik heb goed afgezien op het festival maar na enkele dagen begon het al goed mee te vallen :)

Om een goed schema te maken lees de stickies is door :)

bambix drinken met volle melk

Begin met squatten en deadliften, die bouwen je benen en rug goed op zodat je wat zwaardere dingen op kan tillen. En met deadlifts train je ook gelijk je grip.

even kort mijzelf voorstellen:
een 20 jarige student, ik doe vooral aan lopen (wekelijks 30km) en aan zwemmen (wekelijks 15km)

nu help ik al een paar jaar mee bij festivals met licht en geluid (dus de kabels leggen en aansluiten)

dit jaar ben ik echter geasign bij podiumbouw en en algemeen
ik weet uit ervaring van anderendat dit zeer zwaar afzien is (en ik overdrijf niet)

mijn voeding is denk ik wel in orde, tenzij er een groot verschil is tussen voeding voor conditie training en bodybuilding?

maar ik zou willen de komende 2 maanden goed willen trainen om daar toch wel deftig te kunnen werken

hebben jullie enig advies? ik weet niet welke oefeningen passen om dit resultaat te bekomen

(foto bijgezet omdat ik zie dat dat hier nog gebeurt)

Uit ervaring van anderen? On topic , Je bent mager je moet veel eten en veel trainen voordat je sterk wordt lees je hier in en ga naar de gym. Je foto deed me erg denken aan christian bale in the machinist. En zodra ik dat denk is het niet goed met je.

Terug
Naar boven