Fitness Seller

Gesloten SP's 2019 POST OP LOG

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Ziet er fantastisch uit - van 35 naar 18 is echt een mega groot verschil.
 
Wauw!
 
UB TRAINING
Ik had eigenlijk een extra rustdag moeten hebben, maar ik ben toch gegaan. Ivm herstel moet ik echt even 2 dagen geen ub doen, althans, geen zware compounds.

Morgen ook maar even een volledige dag rust, op wat cardio na :)

BENCH +2.5 KG
20X20
10X37.5
10X37.5
10X37.5 @7

LAT PULLDOWN OVERHANDS
12X45 POST OP PR
12X45
12X45

ARNOLDPRESS
11X2X10 PR
11X2X10
8X2X10

LOW PULLEY CABLE ROW
15X63 POSTNOP PR
15X63
15X63

LATERAL RAISES SEATED DEADSTOP
25X2X4
22X2X5
15X2X6

REAR DELT BANDED PULL
10X
10X
10X

TRICEP ROPE PUSHDOWN
15X30 POST OP PR
15X30
15X30
15X30

+
BICEPS

---

Ik was de kuiten vergeten gisteren, die doe ik vandaag thuis nog maar ff
 
Arnold press met 10kg :eek:
Ik ga al dood met 6 :roflol:
Impressive!!
 
Mooie shape zeg! En dit is jouw startfoto? :eek:
Benieuwd naar hoe je er dan op het einde gaat uitzien! Succes
 
Arnold press met 10kg :eek:
Ik ga al dood met 6 :roflol:
Impressive!!
Haha thanks:p Is trouwens een fijne oefening!

Mooie shape zeg! En dit is jouw startfoto? :eek:
Benieuwd naar hoe je er dan op het einde gaat uitzien! Succes

Thanks!!:)
Nuja, mijn startshape na ca een jaar lang geen calorieën te hebben geteld:p In de winter tikte ik nog de 75 kg aan, maar door alle stress vd operatie zijn de kgs eraf gevlogen. Ik probeer wel om zmm suiker te eten (lukt niet altijd lol):emo:

Mag wmb nog wel 5% af.
 
Maandag heb ik 1700 kcal gegeten. Ik denk voor het eerst in 8 jaar ofzo:roflol: Ging prima. Ik had heel eerlijk gisteren meer honger en dat op 2500 kcal..

Ik heb mijn neat wel wat laag geschat, dus wellicht moet ik dat nog naar boven schroeven.

Maar goed, vanmorgen leek ik echt stukken droger (bijna zo'n wtf is hier gebeurd moment). Sta ik ineens op 68.6 kg! Ik zal wel bakken met vocht hebben geloosd.

Ik ga zo trainen, maar ik twijfel nog even wat ik ga doen. Ik had eigenlijk gepland om de benen te trainen, maar ik heb nog steeds spierpijn in de hams:angstig: Ik denk door de rdl superset. Sowieso voel ik mij niet top fit de laatste dagen. Ik slaap bijzonder veel en ik word nog steeds moe wakker (en verkouden).

Misschien doe ik een lichte ub training straks, niet gaan is geen optie:p
 
Laatst bewerkt:
Wat is "neat"?
Hoe heb je je TDEE eigenlijk berekend? Via een site of formule?
Vind dat wel interessant om bij mezelf ook eens te berekenen/toe te passen :)

Als je je niet helemaal top voelt en het niet kunt laten om te trainen (know the feeling), misschien enkel je favo oefeningen doen en niet te zwaar gaan?
 
Wat is "neat"?
Hoe heb je je TDEE eigenlijk berekend? Via een site of formule?
Vind dat wel interessant om bij mezelf ook eens te berekenen/toe te passen :)

Als je je niet helemaal top voelt en het niet kunt laten om te trainen (know the feeling), misschien enkel je favo oefeningen doen en niet te zwaar gaan?
Non-exercise activity thermogenesis, alles wat je doet behalve slapen en sporten. Daar vallen klusjes in het huishouden en het heen en weer lopen in huis onder bijvoorbeeld, maar ook het wiebelen met je been (dit verklaart deels waarom sommige mensen ruim meer verbruiken). Ik kan slecht stil zitten, alhoewel dit minder wordt zodra ik op dieet ga.

Ik heb hier nu 200 kcal voor genomen als uitgangspunt. Normaal gesproken zou dit rond de 15% liggen, maar ik doe niet zo heel veel buiten sporten en het huishouden om.

Mijn tdee heb ik berekend obv mijn bmr (katch mcardle), tef (10%), neat + tea (sport/fietsen/wandelen).

Maar goed, mijn TDEE is dus elke dag anders obv hoeveel ik sport en eet.

Ik twijfel nog steeds:p Of het word een go with the flow training, of ik moet niet zo zeiken en gewoon mijn ub training doen.
 
Laatst bewerkt:
Bubs
Misschien kan je hier wat mee?
 

Bijlagen

  • TDEE 3.0.xlsx
    97,4 KB · Weergaven: 168
Ik heb besloten WEL de benen de trainen, maar een beetje aangepast.

Hexdl geskipt!
BARBELL FROG BRIDGES
25X50
25X50
25X50

SISSYSQ (ipv legpress) SS CALVE RAISES
13X / 13X35
13X / 13X35
12X / 12X35

LEGEXTENSION SS HIPADDUCTION (IPV HAMCURLS)
13X70.5 / 12X82
13X70.5 / 12X82
13X70.5 / 12X82

BICEP CURLS SEATED STRICT
12X8
9X8
9X8

+
ONE ARM PUSHDOWN/ BB CURL/ROPE PUSHDOWN
(Ander kabelstation dus niet logwaardig)
 
Moet ik dan zien als 13 setjes x 13 reps? :haar:
 
Oja nog een update wbt ons nieuw huisje. We hebben 2 X de ontbindende voorwaarden moeten verlengen.. echt jezus wat een drama allemaal:janken:

In feite akkoord vd bank op 1 punt na. Bleek de muts van een boekhouder niet bij de juiste vereniging aangesloten te zitten waardoor we NIETS aan haar prognose hebben (ze zei van wel nmlk). Uiteraard wel voor betaald.

Nu gaat een accountant ermee aan de slag en dat kost ons weer bakken met geld. Maar goed, hij zit iig bij de juiste beroeps vereniging. Als dat straks in orde is dan kunnen we eindelijk weer adem halen.

Wordt vervolgd dus!
 
ohhhh :roflol: de eerste 13 zijn de reps voor sissysquat en de 2e voor die andere :roflol: God, ik ben toe aan vakantie

Ik denk die is gestoorddddd :roflol:
Haha dat denk ik ook:D
 
Morgen weer een lage kcal dag. Zaterdag heb ik een bbq en ik verwacht ook wel dat er wat alcohol in gaat:p Zaterdag doe ik mijn LB training en ik ga denk ik nog extra skeeleren (zodat ik extra veel kan eten:roflol:)

Ik heb ca 5 jaar geleden mijn kcalverbruik bij gehouden dmv een sporthorloge met een borstband. Werkt super motiverend! Normaal ben ik echt te lui om wat extra's te doen (ik ga ook regelmatig met de auto naar de sportschool). Dit werkt voor mij dus prima! Morgen ga ik dus fietsend naar de sportschool en ik ga een half uur skeeleren. Anders zat ik wel heel erg laag in mijn kcal.

De sportschool was trouwens dicht vandaag, dus besloten om te gaan wandelen. Uiteindelijk hebben we 2 uur in het bos gewandeld:cool:

Screenshot_20190530-200345_Sheets.jpg
 
Treen!

UB BACK/CHEST/DELTS
BENCH
20X20
10X30
10X37.5
10X37.5
13X37.5 @8.5 POST OP VPR

LAT PULLDOWN
10X47
12X47 POST OP PR +2KG
12X47

ARNOLD PRESS SUPERSET
12X2X8
10X2X10
10X2X10
9X2X10

LOW SEATED CABLE ROW
10X47
15X42.5 POST OP PR +2.5 KG
15X42.5

LATERAL RAISES SEATED DEADSTOP TRISET
24X2X4
15X2X6
24X2X4

REARDELT PULL
10X
10X
10X

BENCH PUSHUPS CLOSEGRIP
10X
9X
9X
volgende keer als superset met een rug oefening

Filmpjuh van mn bench


---

Note aan mijzelf, morgen ABS!
 
Laatst bewerkt:
5 dagen kcal gemiddelde
2347 KCAL
229 KH
142 E
89 V

KCALVERBRUIK
2795 gemiddeld

BW -1.1 KG
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven