Sweatdaily
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DankjewelZiet er fantastisch uit - van 35 naar 18 is echt een mega groot verschil.

Haha thanksArnold press met 10kg
Ik ga al dood met 6
Impressive!!
Is trouwens een fijne oefening!Mooie shape zeg! En dit is jouw startfoto?
Benieuwd naar hoe je er dan op het einde gaat uitzien! Succes

In de winter tikte ik nog de 75 kg aan, maar door alle stress vd operatie zijn de kgs eraf gevlogen. Ik probeer wel om zmm suiker te eten (lukt niet altijd lol)
Ging prima. Ik had heel eerlijk gisteren meer honger en dat op 2500 kcal..
Ik denk door de rdl superset. Sowieso voel ik mij niet top fit de laatste dagen. Ik slaap bijzonder veel en ik word nog steeds moe wakker (en verkouden).

Non-exercise activity thermogenesis, alles wat je doet behalve slapen en sporten. Daar vallen klusjes in het huishouden en het heen en weer lopen in huis onder bijvoorbeeld, maar ook het wiebelen met je been (dit verklaart deels waarom sommige mensen ruim meer verbruiken). Ik kan slecht stil zitten, alhoewel dit minder wordt zodra ik op dieet ga.Wat is "neat"?
Hoe heb je je TDEE eigenlijk berekend? Via een site of formule?
Vind dat wel interessant om bij mezelf ook eens te berekenen/toe te passen
Als je je niet helemaal top voelt en het niet kunt laten om te trainen (know the feeling), misschien enkel je favo oefeningen doen en niet te zwaar gaan?
Of het word een go with the flow training, of ik moet niet zo zeiken en gewoon mijn ub training doen.
Is een superset

de eerste 13 zijn de reps voor sissysquat en de 2e voor die andere
God, ik ben toe aan vakantie
Haha dat denk ik ookohhhhde eerste 13 zijn de reps voor sissysquat en de 2e voor die andere
God, ik ben toe aan vakantie
Ik denk die is gestoorddddd![]()

Zaterdag doe ik mijn LB training en ik ga denk ik nog extra skeeleren (zodat ik extra veel kan eten
)