Fitness Seller

All aboard on the GainTrain

• Topic Starter Topic Starter
kuiten zijn nog altijd stijf. love it because it hurts

Zodadelijk chest. hopelijk haal ik vandaag wel die reps! we shall see.
Ik zal moeten hopen dat er een deftige spotter is in de gym

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

Chest & biceps

Bench press

60x10
80x9
85x8
90x6 :banana:

Db incline press

28x10
30x9
32x8
34x7

Machine fly

47x12
50x10
52x8

Concentration curls no support

8x10
10x10
12x10
14x8

Preacher curl ez bar

30x9
35x8
37x6

Hammer curl

12x8
14x8
16x7

Goeje workout omdat ik eindelijk de reps heb gehaald die ik gepland had. I don't need no spotter! :D
Nu op naar een pr (denkik)
pump zat lekker dus ik ben een tevreden man.

LEGS

Sqwoot

20x20
60x15
80x15
100x15
moeten stoppen :fire:

Legpress

120x25
140x25
160x20
180x15
200x10
210x8

Leg extention single leg
30x15
35x15
40x12
42x10

Seated ham curl ss SLDL (10kg db's)
50x15+10
60x14+10
70x13+10
80x12+10

Standing lunges

20x8
30x8
40x8

Ben vorige keer gestopt met squatten omdat ik dacht dat als ik door zou gaan dat het wel eens prijs zou kunnen zijn. Vandaag moeten stoppen omdat het echt pijn deed. Het rare is ik voel niets op de weg naar beneden en terug naar boven. maar vanaf dat ik pauzeer begint het te zeuren. Weet ook niet welke spier net Het is in het centrale gedeelde van de rug. (stabilisatiespier) niet de erector spinea en ook enkel langs links.

Dan maar besloten om vroeger te beginnen op de legpress die meteen voor een lekkere pump zorgde.
De single leg extentions was wel eens fijn om af te wisselen.

Lekker die leg press :D

Welk pijnlijk gevoel man?

Lekker die leg press :D

Welk pijnlijk gevoel man?

moeilijk om uit te leggen
Als ik bv echt mijn onderrug (echt helemaal vanonder vlak bove de glutes) aanspan is er niets.
Maar als ik wat hoger ga dan heb ik wel pijn. net zoals bv naar rechts hangen (zodat de linkerkant gestretcht word) dat is ook pijnlijk. het voelt een beetje zoals een verrekking. maar ik zou niet weten hoe ik dat gedaan heb :D
dus ik denk dat ik even een weekje geen dl of sq ga doen ofzo. want het verergerd enkel ipv dat het beter word

Als ik zo je omschrijvingen hoor kan het best een wervel zijn die wat verschoven is.
Ik zou het goed in de gaten houden en bij aanhoudende pijn na squatten toch actie ondernemen.
Het rechtzetten van een wervel kan eventueel ook door een gecetificeerde (sport)masseur gedaan worden, maar dat is je eigen keuze.

Als ik zo je omschrijvingen hoor kan het best een wervel zijn die wat verschoven is.
Ik zou het goed in de gaten houden en bij aanhoudende pijn na squatten toch actie ondernemen.
Het rechtzetten van een wervel kan eventueel ook door een gecetificeerde (sport)masseur gedaan worden, maar dat is je eigen keuze.

klinkt wel brutaal :sad: kga het eerst en vooral al eens wat insmeren met ontstekingsremmende gel.
Heb deze zondag een crossfit sessie voor mn hypeonderzoek van mn school dus ik hoop dat ik dan niets ga forceren :angstig:

Klinkt als de klacht die ik heb(had weet t niet goed xd)
Bij mij was het ook met squatten k*t(en begonnen)
Nu 1 keer bij de fysio geweest en die zei dat er idd een wervel verschoven was.

Klinkt als de klacht die ik heb(had weet t niet goed xd)
Bij mij was het ook met squatten k*t(en begonnen)
Nu 1 keer bij de fysio geweest en die zei dat er idd een wervel verschoven was.

??? sick. Klinkt precies mega serieus. Dus dan moet ik weer heel die rompeslomp ondergaan om eerst naar de dokter te gaan dan doorgestuurd te worden,....
maar dan is het waarschijnlijk wel inorde :D

??? sick. Klinkt precies mega serieus. Dus dan moet ik weer heel die rompeslomp ondergaan om eerst naar de dokter te gaan dan doorgestuurd te worden,....
maar dan is het waarschijnlijk wel inorde :D

Bij mij ia er iets meer aan de hand, maar opzich die wervel terug zetten is zo gebeurd.
Kan je niet direct naar de fysio?(hier igg wel)

Wut?
Snap niet wat je bedoeld

Als je rechtstreeks naar de fysio kine of weet ik veel wat gaat dan trek je geen geld terug (volle pot betalen)
terwijl dat als je eerst naar herr dokter gaat dan zegt die van ja ga maar naar de kinesist en laat dat behandelen en dan trek je er geld van terug :D

Als je rechtstreeks naar de fysio kine of weet ik veel wat gaat dan trek je geen geld terug (volle pot betalen)
terwijl dat als je eerst naar herr dokter gaat dan zegt die van ja ga maar naar de kinesist en laat dat behandelen en dan trek je er geld van terug :D

Ahh zo, was in nederland ook.
Volgens mij pas sins een jaar of 5 dat je rechtstreeks kan.

Maar als ik jou was zal ik toch maar even de moeite nemen.
Ik heb bijna 1.5 maand gewacht en achteraf spijt dat ik het zolang uitstelde.

Ahh zo, was in nederland ook.
Volgens mij pas sins een jaar of 5 dat je rechtstreeks kan.

Maar als ik jou was zal ik toch maar even de moeite nemen.
Ik heb bijna 1.5 maand gewacht en achteraf spijt dat ik het zolang uitstelde.

Heb zonet al een afspraakje gemaakt. Kan morgen al langskomen bij de dokter!
Goed eigenlijk dat je er iets van zei. Want anders had ik er nog even met rond gelopen denkende dat het maar een verrekking was en dat het wel weg zou gaan. Als het effectief ook een verschoven wervel is.

I'll keep you guys posted!
Morgen was hoe dan ook een rustdag. In de voormiddag wel lesgeven: dat durr cardio.

Iedereen naar de kinesist, I'm in. Mag ook eens langs de dokter gaan.
Ook even die heup & rug van me laten kijken, had ik opeens ook last van tijdens de squat.

Seeya tomorrow bro!

50ca3e9862e4f.preview-620.jpg

Gisteren naar de dokter geweest en na 40 minuten vertraging :mad: was het mijn beurt
Even uitgelegd wat er aan de hand was. Ze zei doe je t-shirt maar uit en ga daar maar op de tafel zitten.
Na even onderzoeken zei ze nog dat ik mooi gevormde spieren heb (she mirrin:cool:)
Wat was het resultaat. Er is een kleine irritatie/ verrekking.
Remedie? veel bewegen om het soepel te houden maar wel binnen de perken. Dus de Dl van morgen zal er nog even uit moeten. Ik voel wel al dat het begint te beteren dus moet ik wel gaan trainen= doktersadvies :D

Gisteren naar de dokter geweest en na 40 minuten vertraging :mad: was het mijn beurt
Even uitgelegd wat er aan de hand was. Ze zei doe je t-shirt maar uit en ga daar maar op de tafel zitten.
Na even onderzoeken zei ze nog dat ik mooi gevormde spieren heb (she mirrin:cool:)
Wat was het resultaat. Er is een kleine irritatie/ verrekking.
Remedie? veel bewegen om het soepel te houden maar wel binnen de perken. Dus de Dl van morgen zal er nog even uit moeten. Ik voel wel al dat het begint te beteren dus moet ik wel gaan trainen= doktersadvies :D
60s-spiderman-meme-my-body-is-ready.jpg

Super dat je weet wat er aan de hand is!

Hahahaha

Nice dat het niet zo erg is! En dat feel wanneer de dokter zegt dat je mag blijven trainen! Hnnnggg

:roflol:
Ja idd opluchting toch vooral.

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Jep beste oplossing ever. vooral blijven sporten. WIN!

Gelukkig man, had een stuk erger kunnen zijn.

Terug
Naar boven