AndroidHealthClinic

All season bulk (Test - Bold - Deca - Tren - Mast)

Bezoekers in dit topic

Benen gisteren waren zwaar, ben echt gewoon stik kapot en krijg amper lucht na de tweede squat oefening haha, kut basic fit met geen ramen open. Hoezo verse lucht? :p

Kracht was wel cava, vandaag voel ik men knie pees een beetje maar dat trekt weer bij, volgende week ga ik op volume en max 120kg gaan

Barbell squat
60x10
110x10
130x6

Squat machine matrix (hack squat?)
100x10
120x10
130x8
Hierna echt even 5 minuten moeten gaan zitten, ik houd normaal max 1,5 minuut pauze tussen men sets, maar hier moest ik echt even 5 minuten in het lege staren xD misschien mijn rustpauzes bij squatten optrekken naar 2 minuten.
Fijn aan dit toestel is dat je er in kan hangen en je puur kan focussen op het duwen van het gewicht zonder dat je recht moet blijven, etc etc, ideaal na zwaar barbell squatten :p

leg press (45 graden)
140x10
260x10
340x10
Bij ons in de basic fit loopt zo'n stoere jongen rond, was volgens mij de breedste tot ik aankwam. Sinds ik daar train altijd kijken hoe ik train en dan proberen mijn gewichten te kunnen gebruiken. Zag hem naderhand met dit gewicht en hij moest geholpen worden -_- Ook even 10kg op de squat erbij maar dan half reppen en een spotter nodig voor de laatste 5 reps. Lopen der bij jullie ook van die figuren rond?

Lying leg curls
45x10
54x10
64x7
Pomp was zo hevig dat ik men hams/kont niet meer geraakt kreeg dus gestopt bij 7 reps

Seated calf raise
137,4x10x3

Bodyweight standing calf raise (voet per voet)
20x3 (20 reps, 3 sets)

Straks zijn schouders en traps aan de beurt, kijk er al naar uit :)
 
In m’n vorige gym ook. Kerel had Asperger maar had een blik die op moorden stond :o

kerel kwam zelf voor mij staan, in m’n ogen kijken terwijl ik squatte...‘moetje stompen?!’
 
Vrijdag een beest van een schoudertraining gehad, kracht is nog altijd in stijgende lijn. Dit weekend wat gecheat (zaterdag is men 'cheatdag' en zondagavond heb ik meestal ook nog wel een cheat maaltijd maar eet ik door de dag al wat bewuster, door de week cheat ik niet), hierdoor was het gewicht deze ochtend 91,5kg, denk dat daar wel 0,5kg bij zit van het cheaten :p dat zal er wel eerst terug af gaan aangezien men gewicht voor de rest nog stabiel blijft. Ik kijk deze week nog aan en up men kcals dan weer als het niet meer omhoog gaat.

Gisteren avond weer inject gezet, rechter quad deze keer, volgende keer weer rechter delt, dan linker, dan linker quad, ad infinitum :p ofja tot de blast voorbij is iig :D
Enige dat kut was dit weekend is dat ik zondag ochtend wakker ben geworden met een beetje keelpijn, hele nacht ook met men mond open geslapen waardoor men keel aanvoelde als schuurpapier. Vanmorgen nog wat ongemakkelijk maar na een hete koffie ging het al een stuk beter :p Ik verwacht hier geen nadeel van tijdens men trainingen.

Schouders
Opgewarmd zoals altijd met supersetje met 5kg (voor-, zij- en achterkant)

Dumbell shoulder press
30x10
34x10
40x7

Dumbell lateral raises (staand)
14x10
16x10
18x10

Cable bent over low pulley lateral
18x10
27x10
32x10
14x5 => deze enkel met links erachter. Sinds ik die schouderblessure heb gehad een jaar terug merk ik bij deze oefening sterke uiteenloop van links en rechts. Terwijl rechts nog easy 10x lukt ging het links maar 7-8x en dan niet eens meer heel clean. Ben aan't denken om met links te beginnen in't vervolg en dan met rechts niet zwaarder/meer reps doen dan met links. Heb schrik dat rechts anders een loopje gaat nemen kwa stats tov links.

Barbell upright row (olympic barbell - med/wide grip (schouder breedte))
30x10
40x10
50x10

Cable rope face pulls
95,6x10x10
Cable blok gemaxed, heb gemerkt dat er een pulley zit aan een van die kabels die minder katrollen heeft (ergo zwaarder bij zelfde gewicht, want minder hefbomen) dus kga proberen die te gebruiken in't vervolg. Heb het gevoel dat deze pulley ongeveer dubbel zo zwaar is.

Cable one arm lateral raise
14x10
18x10
23x8
Deze voer ik uit terwijl ik de kabel achter mij door laat gaan ipv langs voor, om het accent meer op rear/side delt te leggen en minder op de front delt

Super set schouders
7x50x1
Front raises, side raises, upright rows, dumbell presses, bent over reverse fly (elk 10 reps)

Schouders zaten op dit moment goed vol, tijd voor traps :D

Dumbell shrugs
50x10x3
Bij shrugs probeer ik altijd bovenin even te squeezen voor een seconde of twee

Barbell shrugs
60x10
100x10
120x10
Bij 120 begint men grip stilaan na te laten, ook mede omdat de barbell juist op die plek vaak geen grip heeft >_> heb geen straps gebruikt maar toen grip ging falen even barbell neergelegd en opnieuw tegoei vast gepakt
 
Heb ik ook, dat links op die oefening zwakker is. Ik begin idd ook gewoon met links nu.
 
Gisteren weer rug en triceps gehad, training was wel OK-ish. Lijkt erop dat ik BOR met overhand grip ga moeten doen als ik zwaarder wil gaan, dat of de veel te smalle EZ-bar gebruiken die hier ligt. Ik kan vanaf 50+kg die rechte barbell niet meer deftig onderhands doen zonder dat men polsen aan zelfmoord denken..

Wide grip lat pull down
73x10
73x8
73x8

Small grip lat pull down
93x10
100x8
107x4

Cable straight arm push down
59x12
68x12
73x9

T-bar row (lichaam parallel, niet van die cheat rows waarbij je meer je traps gebruikt) (small grip)
40x10
50x10
60x10
Moest hiervoor de olympische barbell gebruiken, de ez-bar is zo dun dat je hem niet goed kan vast houden bij zwaar gewicht en een lege korte bar hebben ze hier niet. 60x10 ging nog goed maar moest wel switchen naar bovenhands, hetgeen ik de minder fijne variant vind. Ook beetje lame 2 sets onderhands en ineens bovenhands moeten gaan reppen >_>

Dumbell one arm row
24x10
30x10
36x10
Heel clean, mooi uitstrekken en dan omhoog brengen zonder half je lichaam te draaien

Dumbell seated triceps press
40x10
44x10
48x10
In men oude gym hadden we zo een zittend bankje met korte rugleuning, dit was hier perfect voor. In de basic fit waar ik sport hebben ze dat niet dus als de concentration curl zit dinges vrij is gebruik ik die en gebruik ik het gedeelte waar je je armen over legt als rugleuning zeg maar. In case dat die niet beschikbaar is zet ik zo een gewoon bankje net niet helemaal recht, is wel een stuk zwaarder omdat je zo je core ook nog recht moet houden terwijl er bijna 50kg achter je hoofd hangt :p

Dip Machine
95,6x10x3

Hierna heb ik nog wat one arm tricep pushdowns gedaan maar heb ik niet gelogd, gym was stampvol met schooljeugd en alles was een beetje bezet aan't geraken, ben toen naar huis gegaan.

Edit: Gewicht vanmorgen was 90,7kg, blijf dus precies een beetje hangen, denk dat ik morgen de kcals ga uppen van 3700 naar 4000 ongeveer
 
Vandaag een heerlijke borst training gehad :D Kracht zat er dik in en had eigenlijk helemaal geen zin om te stoppen :p

Barbell bench press
70x10
100x10
120x6 :flexgrin:
Eindelijk nog eens de 120 aangetikt, zonder last van iets. Vraag wel iemand om me te helpen de barbell uit te halen, boven de 100kg vertrouw ik het niet zo. 50kg halters no problem maar 100+kg barbell ho maar :p
Dit was met borst aantikken, geen halve reps

Dumbell inclince bench press
40x9
44x5
46x5
Merkte duidelijk dat ik hiervoor een nieuw PR had gezet :p

Cable flys
27x10
36x9
32x10
Ben in de laatste set terug naar 32kg gegaan, 36kg ging wel maar dan ben ik me meer aan't focussen op dat die kabels mij niet achteruit trekken dan dat ik men borst voel

Dumbell incline fly
14x10x10
Zo enkel het onderste stuk tot halverwege, armen zo gestrekt mogelijk zonder schouders te verneuken en goeie stretch in de borst

Cable lower chest raise
18x10
23x10
23x10
Afsluiter voor borst, lekker pomp :D Kon mss zwaarder maar met die gewicht kan ik me beter focussen op de squeeze

Na die heerlijke borst training was het tijd voor biceps!

Dumbell alternating hammer curl
18x10
20x10
22x10
24x10
Omdat de set met 22kg nog altijd goed ging een setje erachter met 24, laatste twee reps een beetje gecheat

EZ bar curl
20x10
30x10
35x5 => pomp zo fel dat ik begon te cheaten, dus gestopt en terug naar 20kg
20x5

Dumbell concentration curls
14x10
18x10
20x10

Cable overhead curl
14x12
18x10
23x10

Gaat eindelijk de goeie kant zou'k zeggen :lifter:
 
Pic update?
 
U vraagt, wij draaien :D
Eerste was dit weekend 's morgens, de andere twee heb ik toenstraks snel in de gym getrokken. Kwaliteit is wel super wazig want snel snel getrokken zonder echt te kijken
 

Bijlagen

  • 20191204_004215.jpg
  • 20191204_004022.jpg
  • 20191204_004108.jpg
Heb je nog foto’s van toen je er op je best bij stond? Meende dat je nu nog een inhaalbeweging aan het doen was?
 
Heb je nog foto’s van toen je er op je best bij stond? Meende dat je nu nog een inhaalbeweging aan het doen was?
Nee heb ik denk ik geen foto's van, maar ik denk dat ik nu ongeveer weer ben waar ik was, zat toen ook rond de 90kg en toen heb ik die schouderblessure opgelopen, toen die half weg was kwam men knie dan opspelen. Je kan het dus vergelijken met hoe ik er nu bij sta, ben vorig jaar van ongeveer 90 naar 80 terug gevallen door dat ik niet kon sporten etc

Die gast links op de achtergrond laatste twee foto’s :roflol:
Hij is goed he hahaha vind hem wel een chille gozer, traint ook serieus
 
Gisteren was het tijd om benen te slopen, zitten in week 4 dus kracht toename wordt nu overal duidelijk merkbaar
Heb iets minder volume gepakt als anders, daarom wel een stuk zwaarder gegaan. Wou eindelijk terug zwaar squatten maar gedachte aan men knie hield me altijd tegen. Daarom heb ik 5x5 gedaan op de squat. Ben er blij om :) Eindelijk nog eens 150kg gesquat zonder last van iets (men PR is 160 tijdens een blast een lange tijd geleden :p). Beste is nog dat in't begin van de beentraining ik precies wel men knie wat voelde maar na de eerste set viel dat helemaal weg :D kwestie van nog meer op te warmen I guess :dunno: Squats zijn btw altijd tot parallel of juist eronder

Opwarming was op de legpres, 40kg - 20 reps, daarna 20kg en dan per been nog eens 10 reps elk

Barbell squat
100x6
120x5
130x5
140x5
150x5 (spotter gaan vragen just to be sure maar was totaal niet nodig :D)

Naar men gevoel zat er nog wat in maar wou men knie sparen en dan volgende week weer verzwaren, het gaat nu juist terug goed

Leg Press (45 graden)
160x10
280x10
360x8
Ga hier volgende keer proberen te starten met minstens 250kg ofzo

Leg Press machine
79x12
100x10
113x10

Leg Extensions
45x10
73x10
100x10
Elke rep 1 sec boven houden en laatste rep zo lang mogelijk boven houden

Seated Leg Curl
45x10
45x10
59x10
Doe deze normaal altijd liggend maar die was bezet, vind de beweging heel raar zittend

Seated calf raises
137,4x10x3

Bodyweight standing calf raises
20
20
18
Heel traag en gecontroleerd uitvoeren, die laatste twee reps gingen gewoon echt niet meer
Ben aan't denken om voor kuiten eventueel nog standing calf raises maar met gewicht toe te voegen. Ik train kuiten sowieso 2x per week, meestal donderdag bij beentraining en dan nog eens maandag of dinsdag tussen men sets door. Op maandag of dinsdag zijn dat altijd enkel gewoon bodyweight calf raises
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Zo, begin week 5 :D

Vorige vrijdag schouders getraint maar training viel me tegen, had niet echt het gevoel 100% te kunnen gaan, ben dan ook vroeger gestopt.
Dumbell shoulder press
32x10
36x10
40x6

Dumbell seated lateral raises
14x10
14x10
18x8

Cable bent over reverse fly
18x10
27x10

Lateral raise machine
190x10
200x10
200x9
(zijn lbs)

Cable rope face pulls
95.6x10x3

Barbell upright rows (met de olympische barbell)
40x10
50x10
20x15 (lege barbell)

---

Dan weekend gehad en weer geinject op zondag, ik rouleer delt, quad, quad, delt, repeat.

Gisteren dan rug training gehad, ging in ieder geval beter dan de schouder training voor het weekend :p

---

Wide grip lat pulldown
79x10
86x10
93x8

Narrow grip pulldown
93x8
100x4
100x4
73x6

Cable straight arm push down
64x10
73x10
77x7
Gewicht gaat nog goed, maar weerstand wordt stilaan zo hoog dat ik mezelf bijna voorover trek, mss ietsje lichter gaan en wat meer reps pakken

Dumbell one arm row
36x10
40x10
44x10
Zo die ging goed :D Ook in laatste set nog dumbell mooi laten zakken om lat helemaal te strekken en dan gecontroleerd omhoog brengen zonder lichaam te verdraaien :D

Cable elevated rows
66x10
73x10
79x7

Triceps pushdown v bar
73x10
82x10
91x8 => Heel de stack! :D

Cable reverse grip tricep pushdown
41x15
45x15
Nog altijd uitkijken met men pols/duim. Als ik zwaarder ga hangt het te fel aan men duim zeg maar en dat voelt niet goed aan

Cable high pulley overhead tricep extension
36x10x3

---

Begin van weekend was gewicht nog altijd 90,4KG, na het weekend was het plots 93KG maar dit kwam imo door het cheaten. Zaterdag is men cheatdag en zondagavond eet ik vaak nog een pot ijs oid in de bulk
Ik heb het gevoel dat ik wel vet aankom dat ik dan in de week weer eraf train maar massa gaat precies niet zo goed vooruit.
Kcals nu geupped naar 4000 a 4100kcals, als ik deze week nog altijd stagneer dan up ik weer.

Nu klote is dat men rijstpoeder op is geraakt gisteren dus men shakes van vandaag bevatten geen rijst. Stom van me ik had in het weekend al nieuwe moeten bestellen maar het is nu zo.
Als ik weer kcals up dan gaat dat wss met 50g cashew noten in de avond zijn. Heb nu 2 shakes met 160g rijstpoeder, 40g whey en 250ml melk (rest met water aangelengd).
Ik probeer clean te bulken maar gaat maar moeilijk om een of andere reden, kan ook nog cécémel toevoegen in de ochtend dat krijgen we gratis op't werk. Halve liter chocomelk 's morgens is geen probleem.
Beetje dilemma omdat ik eigenlijk clean wou bulken en niet teveel vet wou bijkomen :\

Mss ook gewoon all out gaan en test uppen + kcals uppen.

Vind het beslissen echt moeilijk haha, kracht gaat nog wel vooruit maar niet in de mate dat ik wil/verwacht uit vorige blasts, daarbij lijkt gewicht gewoon lekker te stagneren.
Had 2 maand gecruised na men laatste blast en die was test en mast, deca is al veel langer geleden. Heb het gevoel dat ik tijd aan't verdoen ben wegens de uitblijvende gains. Of ik ben gewoon weer te ongeduldig en deze en volgende week gaat het knallen pas echt beginnen.

Meningen?
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Je bent 4 weken bezig toch?
 
Gisteren borst aan de beurt, wou weer 120kg banken maar het zat niet goed gisteren. Tijdens het laten zakken van de eerste rep ineens een klein steekje in men linker biceps waarna ik de barbell helemaal door heb laten zakken, hierna kreeg ik er nog 2 reps uit maar heb toen moeten staken. Borst had gefaald en had er al genoeg van :( Heb nog 2 sets dumbell presses en 2 sets machine flys erachter gedaan maar meer zat er niet in om een of ander reden. Ik mistte gisteren wel zo'n 160 gram rijst van uit de voormiddag dus kan ook daar aan liggen. Verder ben ik vandaag weer 0,4kg lichter dan gisteren -_- Weekend dikker worden om door de week terug lean te worden. Dalijk gaan mensen nog denken dat je vet echt kan verbranden.

Voor de rest ben ik eigenlijk wel niet echt vochtiger. Update pics komen wanneer ik er goeie kan posten en wanneer ze wat spannender zijn :p

Voor extra easy kcals drink ik nu dus vanaf vandaag een extra cécémel 's morgens :) Zijn een snelle 190 kcals waar ik niks extra voor moet doen. Denk dat probleem bij men huidig voedingsschema is dat ik 3 maaltijd blijf spekken ipv meer te verdelen ook. Eventueel voeg ik 's avonds om 10 uur nog een shake of nootjes toe. Ik heb nu 3 maaltijden waarbij elk 120-140 gram rijst erbij zit (09:30u, 12:00u en 14:30u), dan 's avonds avondeten met 100 a 120 gram rijst of pasta (of 350-400 gram aardappelen), dan een paar uur niks waarbij ik effectief ook honger krijg en dan 's avonds voor het slapen gaan nog 2 wraps :p

Kwa libido kan ik op week 5 zeggen dat het bij deze kuur het allerminste is, erecties krijgen is no problem en ze zijn ook hard maar ik denk gewoon véél minder aan seks als gewoonlijk. Moest dat een probleem worden of erger worden ga ik wel gewoon de test uppen. Dan wordt het 750mg test en 400mg deca + 500mg bold en daarna 750mg test, 400mg tren en 500mg bold. Was aan't denken van 1000mg test bij de tren te nemen (of nu al) maar wil mss eerst eens een kuur met enkel dat icm wat masteron nemen. (Deze blast is nog niet halverwege en ik ben de volgende al aan't plannen :p)

---

Barbell bench press
100x10
110x6
120x2

Dumbell incline bench press
40x10
44x6

Bench press machine
59x10
79x8

Machine flys
10x120
10x120

Dumbell alternate biceps curl
14x10 (opwarming)
20x10
24x10
26x10
Waar borst het snel liet afweten wist biceps wel te shinen gisteren :D 26kg halters is een PR voor mij :lifter:

Dumbell inner seated curl (zo met bankje schuin en armen erlangs hangen)
14x8
14x10
14x10

Dumbell bent over concentration curl
14x10
18x10
20x10

---

Algemeen vraagje: wat vinden jullie van de manier waarop ik log? Ik probeer het wat meer te maken dan simpele cijfertjes en het telkens wat luchtig te vertellen
 
Gisteren borst aan de beurt, wou weer 120kg banken maar het zat niet goed gisteren. Tijdens het laten zakken van de eerste rep ineens een klein steekje in men linker biceps waarna ik de barbell helemaal door heb laten zakken, hierna kreeg ik er nog 2 reps uit maar heb toen moeten staken. Borst had gefaald en had er al genoeg van :( Heb nog 2 sets dumbell presses en 2 sets machine flys erachter gedaan maar meer zat er niet in om een of ander reden. Ik mistte gisteren wel zo'n 160 gram rijst van uit de voormiddag dus kan ook daar aan liggen. Verder ben ik vandaag weer 0,4kg lichter dan gisteren -_- Weekend dikker worden om door de week terug lean te worden. Dalijk gaan mensen nog denken dat je vet echt kan verbranden.

Voor de rest ben ik eigenlijk wel niet echt vochtiger. Update pics komen wanneer ik er goeie kan posten en wanneer ze wat spannender zijn :p

Voor extra easy kcals drink ik nu dus vanaf vandaag een extra cécémel 's morgens :) Zijn een snelle 190 kcals waar ik niks extra voor moet doen. Denk dat probleem bij men huidig voedingsschema is dat ik 3 maaltijd blijf spekken ipv meer te verdelen ook. Eventueel voeg ik 's avonds om 10 uur nog een shake of nootjes toe. Ik heb nu 3 maaltijden waarbij elk 120-140 gram rijst erbij zit (09:30u, 12:00u en 14:30u), dan 's avonds avondeten met 100 a 120 gram rijst of pasta (of 350-400 gram aardappelen), dan een paar uur niks waarbij ik effectief ook honger krijg en dan 's avonds voor het slapen gaan nog 2 wraps :p

Kwa libido kan ik op week 5 zeggen dat het bij deze kuur het allerminste is, erecties krijgen is no problem en ze zijn ook hard maar ik denk gewoon véél minder aan seks als gewoonlijk. Moest dat een probleem worden of erger worden ga ik wel gewoon de test uppen. Dan wordt het 750mg test en 400mg deca + 500mg bold en daarna 750mg test, 400mg tren en 500mg bold. Was aan't denken van 1000mg test bij de tren te nemen (of nu al) maar wil mss eerst eens een kuur met enkel dat icm wat masteron nemen. (Deze blast is nog niet halverwege en ik ben de volgende al aan't plannen :p)

---

Barbell bench press
100x10
110x6
120x2

Dumbell incline bench press
40x10
44x6

Bench press machine
59x10
79x8

Machine flys
10x120
10x120

Dumbell alternate biceps curl
14x10 (opwarming)
20x10
24x10
26x10
Waar borst het snel liet afweten wist biceps wel te shinen gisteren :D 26kg halters is een PR voor mij :lifter:

Dumbell inner seated curl (zo met bankje schuin en armen erlangs hangen)
14x8
14x10
14x10

Dumbell bent over concentration curl
14x10
18x10
20x10

---

Algemeen vraagje: wat vinden jullie van de manier waarop ik log? Ik probeer het wat meer te maken dan simpele cijfertjes en het telkens wat luchtig te vertellen
Je logt goed, reageer alleen niet altijd maar lees het wel
 
Meer test toevoegen voor een hoger libido is denk ik niet altijd de oplossing. Toen ik 600mg test only deed had ik gedurende de hele kuur echt heel weinig behoefte aan seks, na een paar weekjes cruisen op 125mg daarentegen was ik weer super geil lol. Wellicht te veel oestrogeen ofzo?
 
Prima log kerel, leest ook lekker weg. Zou er niets aan veranderen :thumbs:
 
Meer test toevoegen voor een hoger libido is denk ik niet altijd de oplossing. Toen ik 600mg test only deed had ik gedurende de hele kuur echt heel weinig behoefte aan seks, na een paar weekjes cruisen op 125mg daarentegen was ik weer super geil lol. Wellicht te veel oestrogeen ofzo?

ik zit momenteel op 1gr test..... dat is ook niet fijn een te hoge libido
 
Back
Naar boven