- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks voor de complimenten!Dat motiveert me enorm
Ivm test verhogen en libido ga ik het nog een beetje aankijken, vind het zelf niet zo'n probleem maar denk dat men vriendin zich stilaan vragen begint te stellen haha![]()
Eist ze het niet op dan?Thanks voor de complimenten!Dat motiveert me enorm
Ivm test verhogen en libido ga ik het nog een beetje aankijken, vind het zelf niet zo'n probleem maar denk dat men vriendin zich stilaan vragen begint te stellen haha![]()
Echte maat jij!je kan haar altijd nog naar mij sturen bro dan kan jij je gewoon focussen op je training en log
Meer test toevoegen voor een hoger libido is denk ik niet altijd de oplossing. Toen ik 600mg test only deed had ik gedurende de hele kuur echt heel weinig behoefte aan seks, na een paar weekjes cruisen op 125mg daarentegen was ik weer super geil lol. Wellicht te veel oestrogeen ofzo?
Kan ze ook niet zo snel vreemdgaan mocht hij z’n libido niet op peil krijgenIk loot niet mee... ik ben bang dat ze na mij levenslang in een rolstoel zal zitten en dat wil ik jou ook niet aandoen.
Pics zouden dan in combinatie met de looting volgen, geen zorgen jongens haha
Toen hij over echo begon dacht ik al van ja laat maar als ik hiervoor nog naar het ziekenhuis moet ik weet zo ook wel dat het vanzelf geneest :')
Een vierde en vijfde rep hadden er misschien ook in gezeten maar merkte dat die derde al goed zwaar was en kon geen spotter vinden. Trainde samen met men vriendin en die kan me dan ook niet echt helpen vrees ik xD Wel nog altijd mooi parrallel, ben gestopt voor dat men form eronder zou lijden.

Enkel laatste set was iets zwaarder maar ging nog cava
snap niet wat mensen hier zo eng aan vinden. Heb me 3x licht verschrokken en was 3x bij een jump scare xD

Kan er nu nog van die kleine blokjes van 2,3kg elk bij hangen gelijk ik bij face pulls ook doe
heb hem beloofd het enkel te doen met men wrist wraps om 
Yeah ik heb blijkbaar een redelijk spastische darm oid, heb dit elke keer weer als ik ineens veel meer kcals ga eten. Fiber supplement, bedoel je dan voor meer vezels? Ik ben namelijk speciaal overgestapt van havermout naar vezels omdat het daarmee nog veel feller wasAls je non stop een opgeblazen gevoel hebt zou ik een fiber supplement nemen en daarnaast wellicht wat aanpassingen doorvoeren in je dieet. Is niet goed voor muscle building als je problemen hebt met je spijsvertering.
ik zit gemakkelijk 4 a 5 keer per dag op WC.. Ik heb wel spasmomen dat helpt er tegen icm met panthomed (dit is ook kwasi een must bij high tren voor mij omdat ik anders de hele dag oprispingen heb)
Begin toch men oude hardcore gym te missen 
)
Alle bodybuilding gerelateerde blessures heb ik volgens mij in de laatste twee jaar gehad.

Ook heb ik moeite men kcals zo clean te behalen tijdens vakanties omdat ik de regelmaat van men werk mis