XXL Nutrition

All season bulk (Test - Bold - Deca - Tren - Mast)

Bezoekers in dit topic

Yeah ik heb blijkbaar een redelijk spastische darm oid, heb dit elke keer weer als ik ineens veel meer kcals ga eten. Fiber supplement, bedoel je dan voor meer vezels? Ik ben namelijk speciaal overgestapt van havermout naar vezels omdat het daarmee nog veel feller was :p ik zit gemakkelijk 4 a 5 keer per dag op WC.. Ik heb wel spasmomen dat helpt er tegen icm met panthomed (dit is ook kwasi een must bij high tren voor mij omdat ik anders de hele dag oprispingen heb)
Ik ken dit geval wel heb ook spasmomen moeten nemen tijdje geleden. Helpt enorm! Met hoge hoeveelheid havermout/volkoren rijst of pasta ben ik meteen zwanger. Best vervelend als je buik meteen bloated staat.
 
Die 160 squat was even om te proberen?
Yes! Heb ik wel nog al gesquat maar wou kijken wat men knie deed, kracht was ook iets minder, daarom gestopt na twee reps en daarna één rep. Bij squatten concentreer ik me heel sterk op men form uit schrik direct weer een blessure te krijgen. Als ik dus merk dat form achteruit gaat dan stop ik de set :)

Ik ken dit geval wel heb ook spasmomen moeten nemen tijdje geleden. Helpt enorm! Met hoge hoeveelheid havermout/volkoren rijst of pasta ben ik meteen zwanger. Best vervelend als je buik meteen bloated staat.
Yes spasmomen werkt wonderen! Gebruik ik nu ook, ik heb precies hetzelfde, tegen dat ik op de fitness aankom lijk ik een vetzak maar men buik gewoon extreem bloated :D
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Zoals gezegd vrijdag kort borst en rug samen gedaan, gewoon twee oefeningen per kant, armen heb ik er helemaal uit gelaten. Vanaf vandaag weer knallen!
Gewicht was nog altijd 94,7kg deze ochtend, ik pak nu elke morgen een spasmomen om men opgeblazen gevoel en bloat tegen te gaan, helpt me om men kcals binnen te krijgen / te verteren.

Vrijdag
Dumbell incline bench pressh
40x10
42x10
44x10

Dumbell incline fly
22x10
24x10
26x10

Kracht was precies toch niet 100% ondanks weekje rust, voelde juist precies wat zwakker maar kan ook aan men cheatmeal van vrijdag middag liggen..

Wide grip lateral pulldown
86x10
86x8
86x8

Cable elevated rows
73x8x3

Verder niks spannend, vandaag goed carbs loaden en dan vanavond weer knallen!
 
Gisteren rug training ging heel goed, pomp was goed en zag er vol uit. School is weer bezig en nu heb je veel van die 14-16 jarigen in de gym, allemaal staan staren als je aan komt gelopen :p

Wide grip lat pulldown
86x10
93x9
100x5
59x6 -> heel traag tot bijna falen

Narrow grip lat pulldown
93x8
100x6
100x6
59x8 -> weer heel traag

Cable elevated rows
73x10
79x7
86x6
52x8

Cable straight arm pushdown -> rug was al goed op dus licher als anders gedaan, voelde hem heel goed
59x10
59x10
59x9

Nu waren de triceps aan de beurt
Dip machine
91x10
95,6x10
95,6x10

Triceps pushdown v bar
73x10
77x8
77x5
59x6

Cable rope triceps pushdown
36x10
36x6
27x10

Cable one arm tricep extension
9x12
9x12
14x10
 
Gisteren een knaller van een borst training gehad, alles ging lekker, nergens last van, kracht zat goed :D
Ik heb besloten om een tijdje de bench press eruit te halen wegens gebrek aan goede spotter, kan niet fatsoenlijk zwaar gaan plus ik voel men borst 100x beter met dumbells

Dumbell incline bench press
40x10
44x9
48x5
Beast mode! 48kg halters, mooi geconcentreerd, full rom, squeeze the chest en niet te snel! Bij rep 6 werd men form iets minder dus gestaakt, maar er zat imo nog wel wat in :D

Dumbell incline fly
22x10
26x10
30x10
Weer, volledige rom, chest sqeeuzen bovenaan, onderaan lekker strekken. Mensen trekken ogen als je fly's met 30kg of zwaarder clean doet xD

Bench press machine (chest press?)
66x10
79x10
86x5
Ik weet niet wat het is met dit toestel maar dit rooft precies al men kracht in a matter of reps :scold:

Machine fly
120x7
120x8
120x7

Na de chest press ervoor smeekte men borst quasi om rust, daarom deze niet op max gewicht genomen, iets minder zwaar en maar goed ook. Kreeg er geen 10 reps meer mee gedaan. Wel nog altijd goede concentratie etc

Cable lower chest raise
18x10
18x10
23x10

Na dat borst goed gesloopt werd was nu biceps aan de beurt.
Opgewarmd met 12kg dumbells, alternate dumbell curls

Dumbell alternate hammer curl
20x10
24x10
26x10

Dumbell bicep curl
14x8
14x10
16x6
Ik had imo iets langer rust moeten nemen tussen de hammer en de gewone curl, in ieder geval wou men biceps hier niet meer mee, daarom licht genoeg genomen om toch nog goed die squeeze te krijgen

Dumbell concentration curls
14x10
18x10
20x10
Hier dus wel iets langer pauze genomen, resultaat weer 3 volle sets concentration curls :D

Gewicht deze ochtend was 95,1kg
Heb me voorgenomen om in 2020 iets meer slaap te vatten, ik slaap vele nachten minder dan 5 uur en ik denk dat dit men gains (serieus) in de weg staat ondanks als die AAS die we erin rammen :p
Slaap nu al 2 dagen een uur meer en ga proberen dit op te bouwen richting minstens 6 uur iedere nacht.
 
Damn veel volume.

Vanwaar dat je zo weinig slaapt?
 
Dat weinig slaap heb ik mezelf aangeleerd helaas, is begonnen met in het weekend pas om 2 uur te gaan slapen. Dit omdat als ik rond 12 uur 's avonds thuis kom van sociale verplichtingen ik nog wat "me-time" wil hebben, dwz nog even de zetel op en filmpje of twee op youtube checken. Dat is telkens meer en meer gaan uitlopen tot ik dit zelf in de week ben gaan doen. (die filmpjes begonnen ook met twee van 15 minuten, uiteindelijk zijn het streams op Twitch geworden enzo xD)

Tijdens de week ben ik in de avond namelijk vaak bij vrienden op bezoek (of hun bij mij) en daarna wil ik ook nog wat me time :p dit kort ik nu al nu al in tot max 1 uur. Nouja een uur en een kwartier dan :p maar ik bouw het op!
Voor de rest heb ik bureauwerk dus ben lichamelijk niet moe tijdens de dag, vaak wel mentaal
 
Gisteren weer een knaller van een been training gehad :D

Begonnen met squatten, hierbij de 170kg 2x gesquat :D 3e keer was misschien ook gelukt maar ik kan geen fatsoenlijk spotter vinden bij ons voor dit gewicht dus liever safe, en anders safety bars :D Ik kijk al met enige schrik uit naar de dag dat ik de crawl of shame moet doen haha :D

Barbell squat
100x5
140x5
160x4
170x2 ==> PR! :D
Wel een serieuze pomp in men onderrug x_x

Leg Press
200x10
260x10
350x10
Ging goed, nergens last van. Probeer er goed op te letten dan men knieën zeker geen zijdelingse beweging gaan maken.
Leuk compliment gekregen wel, de jongen die voor mij met de leg press bezig was vroeg of hij de schijven mocht laten hangen: "jij gaat er toch nog bij hangen he?" :D had me zien squatten en voegde nog "Sterke benen!" toe
Dus die leg press fier als een pauw gedaan. :cool: We doen het niet voor anderen maar complimenten zijn toch altijd leuk :D
Laat me btw aan die meme waar je gaat sporten met de hoop om complimenten van de dames te krijgen terwijl je in de gym vaker van andere gym broeders een compliment krijgt :D

De leg press deed me onderrug pomp wel niet goed en ik moest ff helemaal recht gaan liggen op een bankje om men rug wat te ontspannen. Was zo fel dat ik het nog heel de avond (en zelfs nu nog lichtjes!) heb gevoeld.

Standing calf raises
80x10
120x10
150x10

Thigh adductor
66x14
73x14
86x10
Bij deze oefening trillen men benen altijd bij de eerste set, gewicht is totaal niet te zwaar maar toch trillende spiertjes. Mss een lichtere opwarmset toevoegen in toekomst

Lying leg curls
50x10
59x10
64x4
41x8
Bij die 59 dacht ik nog "Fuck yeah, gaat goed", en dan bij 64kg ineens "gvd waar komt die pomp vandaag xD" kreeg men benen amper nog dicht. Dus lichter gegaan maar ook daar was een full ROM quasi onmogelijk geworden :p

Thigh Abductor
73x10
79x10
86x10

Seated calf raises
137,4x10x3

Bodyweight standing calf raises (voet per voet)
20x
16x
14x

Leg extensions
60x10
86x10
113x3 ==> Toestel gemaxed! :flexgrin:
73x8
50x8
na die dropset naar de kleedkamers gemankt :D

Gewicht was gisteren een troste 95,7 en vanmorgen weer 94,7 >_> Kga de kcals nog wat uppen. Momenteel zit ik op
kcalekv
25665575
438610222621677
23,7%60,7%15,7%

Ik ga de eiwitten misschien een beetje ophogen (weeg nu 94, 94x2,5 = 235 dus ik zit normaal wel goed) en nog wat carbs proberen toe te voegen. Eventueel maaltijd toevoegen ergens in de dag. Kan ook nog een extra 250ml cécémel drinken in de ochtend :D Het aantal vetten houdt hier geen rekening met saus die ik met het vet van het vlees maak of met het bakken überhaupt. Kan wel ook cashews toevoegen voor snel wat meer vetten.

Kuur was begonnen als clean bulk maar ik moet blijkbaar zo hoog in kcals gaan zitten dat ik chocomelk en melk heb toegevoegd. Chocomelk in de ochtend (500ml) en melk (250ml) bij men shakes met de rest water.

Opmerkingen hieromtrent?
 
Het is net wat je definitie is van een clean bulk.. bij mij een bulk waarbij je zo min mogelijk vet aanzet en niet persee wat je eet
 
Ja cleanbulk is voor mij een bulk met zo veel mogelijk clean producten, dus geen choco, melk of chocomelk e.d. :p Cheatdag eet ik wel altijd een pot ijs maar dat is op de cheatdag :p
Nu ben ik wel al een beetje vet bijgekomen tijdens deze bulk, maar ik probeer dit te beperken :p

Straks naar de kapper en dan kan ik nog eens bij men oude Hardcore gym gaan trainen :D Kijk er al naar uit men oude gymbroeders terug te zien.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Vrijdag schouders gedaan in men oude hardcore gym, man wat mis ik die plek; daar had je echt een familie gevoel, geen mensen die constant foto's liggen maken etc, kan de basic fit nooit niet tegenop imo.
Gewoon oude halters, oude (maar goede) toestellen, héél véél voor benen oa :D

Nu we waren daar voor schouders, niet benen. Was goed om iedereen nog eens te zien.

Dumbell shoulder press
30x10
35x10
37,5x6

Seated dumbell lateral raises
12,5x10
12,5x10
15x10

Cable crossovers
10x12
20x12
30x12

Machine shoulder press
40x12
50x8
55x4
40x6

Lateral raise machine
110x10
150x10
150x8

Cable rope face pulls
50x10
65x10
70x8

Dumbell shrugs
50x10x3

Veel toestellen voelen hier een stuk zwaarder aan als bij de BF moet ik zeggen. Face pulls bij de BF pack ik heel de stack en hang ik nog bij, dat kon ik hier vergeten :')
 
Het is net wat je definitie is van een clean bulk.. bij mij een bulk waarbij je zo min mogelijk vet aanzet en niet persee wat je eet
Helemaal eens met dit! Als jij het fijn vind je kcals uit chocomelk te halen, prima. Hoeven je natuurlijk niet te vertellen dat er “gezondere” keuzes zijn :p. Wat voor mij ook van groot belang is is dat m’n vertering on point blijft en ik me niet compleet als een hoopje stront ga voelen (denk hierbij aan een schommelende bloedsuikerspiegel).

Als ik je macro’s zie kan ik je wel als tip geven meer gezonde vetten toe te voegen ;) (avocado’s, noten, notenpasta’s & pindakaas, pure chocolade, zalm, makreel, olie’s zoals olijfolie/walnotenolie/avocadoolie/lijnzaadolie) daarna zou ik pas overwegen om magere zuivel producten naar volle zuivel producten te switchen. Eiwitten blijven verhogen zal je minder opleveren.
 
Helemaal eens met dit! Als jij het fijn vind je kcals uit chocomelk te halen, prima. Hoeven je natuurlijk niet te vertellen dat er “gezondere” keuzes zijn :p. Wat voor mij ook van groot belang is is dat m’n vertering on point blijft en ik me niet compleet als een hoopje stront ga voelen (denk hierbij aan een schommelende bloedsuikerspiegel).

Als ik je macro’s zie kan ik je wel als tip geven meer gezonde vetten toe te voegen ;) (avocado’s, noten, notenpasta’s & pindakaas, pure chocolade, zalm, makreel, olie’s zoals olijfolie/walnotenolie/avocadoolie/lijnzaadolie) daarna zou ik pas overwegen om magere zuivel producten naar volle zuivel producten te switchen. Eiwitten blijven verhogen zal je minder opleveren.
Ik heb men voedingsschema nog eens onder de loep genomen en je hebt gewoon gelijk, ik haal dikke +-1000kcal uit eiwitten, +-2700 uit koolhydraten en "maar" 713 uit vet. Ik ga straks proberen wat olijf of lijnzaadolie bij men shake te kippen, zijn toch al snel extra kcals met zelfs weinig olie. en dan in de avond nog een handjevol cashews moet het wel fixen.

Bedankt!

Om dan op mijn rugtraining van gisteren te komen. Was volgens mij de eerste echte "terug aan het werk/naar school" dag gisteren. De gym was ZO vol, we kennen het fenomeen wel rond nieuwjaar :p
Gelukkig kon ik wel al mijn oefeningen doen. Small grip pulldown heb ik geskipped om de pulldown niet te lang bezet te houden, ik heb soms een veel te klein hartje :(

Anyway, rug was goed sterk! Zeker de wide grip pulldown, nieuw PR gezet :cool:

Wide grip lat pulldown
86x10
100x8
107x8 (tot x5 alleen, daarna lichte spot van een barmhartige ijzerbroeder die me zag struggelen, ROM kreeg ik niet meer 100%, max 80% ofzo)

Cable elevated rows (small grip)
73x10
79x10
86x5
59x5

Dumbell one arm row
44x10
44x10
46x10
Godver wat was men rug gesloopt hierna, die laatste paar reps waren ook niet meer zo clean als ik zou willen

Cable straight arm push down
59x10x3
Zwaarder ging niet, rug riep al om genade na de vorige oefening maar kreeg hier de afmaker :p Form was in orde met dit gewicht, zwaarder en ik ging onzuiver men reps doen
Wel zalig als je een lamp achter je hebt en je ziet de vleugels in je schaduw ineens helemaal open gaan :D

Rug zat niet veel meer in, dus overgestapt naar triceps

Triceps pushdown v bar
77x10
86x10
91x6

Cable high pulley overhead triceps extension
36x10x3
Zwaarder en ik ga snel cheaten of krijg men armen niet meer uit elkaar op't einde

Dip machine
95,6x12
95,6x10
95,6x9

Cable one arm reverse tricep extension
9x12
14x12
18x8
 
Gisteren avond begonnen met een handjevol cashews toe te voegen, ga dit nu aanhouden, ga proberen het eerst op 50 gram cashews te houden, dat zijn zo'n 300 kcals (waarvan 25gram vet ongeveer).
Al eens iemand lijnzaadolie bij zen shake gedaan? Is dat nog wel te zuipen dan? Of ga je direct insta-kotsen zodra je die olie opmerkt? Lijkt me namelijk easy om makkelijk extra vetten toe te voegen. Kga ook proberen wat pijnboompitten bij men middageten toe te voegen, kan het slaatje beter maken :D Zitten wel niet zo super veel vetten in.

---

Training gisteren ging niet zo heel erg goed, heb direct men biceps + onderam overbelast bij de eerste oefening laatste set, althans zo voelde het aan. Heb dan geprobeerd flys te doen maar kon men armen niet strekken zonder pijn op een deftig gewicht. Biceps curl hetzelfde dus heb het op 5 oefeningen gehouden. Ondanks super laag volume toch spierpijn in de borst vandaag :o Pezen voelen ook weer 90% goed.
Denk dat men form ff af liet waardoor dit gebeurd is.

Dumbell incline bench press
40x10
44x10
48x5

Dumbell incline fly
22x10
26x10

Cable inner chest press
23x10
27x10
32x10

Cable overhead curls
14x12
18x12
27x10

Biceps curl machine
32x10
32x10

Nu ik er bij stil sta, ik had voor borst beter de chest press kunnen doen, daarbij worden de pezen bij de elleboog minder belast denk ik (gewoon simpele push beweging ipv armen uit elkaar etc)
 
Ik gooi olijfolie of kokosolie door shakes en eten is prima te doen
 
Je kunt ook gewoon lijnzaad (geen olie) door bijvoorbeeld je kwark doen of pindakaas of noten. Wat meer olijfolie gebruiken om te bakken.
Magere kwark vervangen door halfvolle/volle.
 
Bedankt voor de reacties mannen! Als ik niet te laat gedaan heb met werken ga ik vanavond nog naar de winkel, anders dit weekend. Ik ga gewoon beide halen, die olie en gewoon lijnzaad. Heb namelijk geen idee hoe het kwa smaak van die olie zit :p
Als ik het echt niet af krijg kan ik nog altijd lijnzaad bij men middag eten doen.

Pindakaas heb ik al heel vaak geprobeerd, maar dat krijg ik met de beste wil niet af :(

Kwa hoeveelheid olie in de shake, gewoon 10 of 20 ml? Een eetlepel ongeveer?
 
Kleine update kwa voedingsschema.

Ik zeg tegen de vriendin schat kan je lijnzaadolie halen, ok wilt ze wel doen voor me terwijl ik aan't werken ben.
Komt ze thuis met lijnzaad, want er was geen olie meer. Dus ik geprobeerd 25 gram lijnzaad bij men shake te kappen. Bah wat was me dat voor gore boel xD heb ongeveer de helft opgrekgen maar daarna ben ik het gaan weg kiepen, geen harde stukjes in mijn shake voor mij. Ben constant tegen het kokhals reflex aan't vechten :dunno:

Dit weekend naar de AH kijken of we dat daar vinden. Heb wel 50 gram cashews toegevoegd in de avond, goed voor nog 300kcals, dat icm pijnboompitten (25 gram) tijdens men middageten. Pijnboompitten zijn overdreven lekker maar fucking duur :O 9 euro voor 100 gram in de Carrefour, wss omdat het "bio" labeltje opstaat. Volgende batch pijnboompitten word op de notenshop online bestelt :p (1kg voor 30 euro voor wie het wilt weten)

Deze twee aanpassingen (nog zonder de lijnzaadolie) brengen men schema momenteel op en trotse ... *trommel geroffel * 5005 kcals :D
1579246329493.png

Ben al gaan spieken, als ik 1 el lijnzaadolie per shake doe dan zit ik al gouw aan bijna 5200 kcals

Oh wee als ik nu niet bij kom he :scold:

Zit aan men laatste vials dus ga binnenkort de overstap maken naar test, tren en bold ipv test, deca en bold. Moet zeggen dat ik niet veel of amper iets merk van de bold maar wss gaat die nu pas echt beginnen te knallen.
Heb ook al een weekje of twee het idee dat de rek er een beetje uit is met de deca. Ergens zou ik ook de bold eruit willen halen om geld e.d. te besparen maar iets zegt me dat ik dan net voor het echt gaat starten ermee ga stoppen :p

Origneel plan was om 500 test, 400 tren, 500 bold te doen maar wil nu mss de test toch naar 750mg brengen. De gains must go on :D

Gewicht momenteel stagneert al een tijdje rond de 94,5kg, al heb ik wel de indruk dat ik iets droger ben geworden en op hetzelfde gewicht ben blijven hangen. Het buikje dat ik eind vorige week begon te zien is in omvang verminderd. Binnenkort ook nog maar eens een progress pic posten :D

Gisteren na de been training even broekspijpen opgetrokken en voor de spiegel gaan staan (kleedkamer heeft enkel zo'n 40x40cm spiegeltje boven de wasbak, ugh) en hoorde ineens zo'n jongen achter mij "holy shit" zeggen, is altijd wel fijn om te horen :D Beetje nuanceren echter want da's was zo'n middelbaar school mannetje dat pas begonnen is :p

----

Gisteren benen getraind in Sint Truiden, heb het idee dat die vloer daar niet 100% gelijk was want heb beetje last van de buitenkant van men enkels gekregen na het squatten.

Barbell squat
100x5
140x5
160x4
160x2
140x5
Hierna lichtjes last buitenkant enkel, precies of vloer niet helemaal recht was of dat men voeten te kort bij elkaar stonden

Leg press zelfs toestel als anders maar "nieuwer" voelde ook ietsje zwaarder aan
200x10
300x10
340x10

Lying leg curls
45x10
54x10
64x9

Thigh adductor
66x10
73x10
86x8

Abductor toestel was bezet door een meisje die maar bleef appen, had geen goesting haar weg te jagen. Kuiten 1 set gedaan maar voelde men enkels dus gestaakt.
Vandaag bij het trappen lopen voel ik het nog, dat word lekker lui de lift nemen op het werk :D
 
Kleine update kwa voedingsschema.

Ik zeg tegen de vriendin schat kan je lijnzaadolie halen, ok wilt ze wel doen voor me terwijl ik aan't werken ben.
Komt ze thuis met lijnzaad, want er was geen olie meer. Dus ik geprobeerd 25 gram lijnzaad bij men shake te kappen. Bah wat was me dat voor gore boel xD heb ongeveer de helft opgrekgen maar daarna ben ik het gaan weg kiepen, geen harde stukjes in mijn shake voor mij. Ben constant tegen het kokhals reflex aan't vechten :dunno:

Dit weekend naar de AH kijken of we dat daar vinden. Heb wel 50 gram cashews toegevoegd in de avond, goed voor nog 300kcals, dat icm pijnboompitten (25 gram) tijdens men middageten. Pijnboompitten zijn overdreven lekker maar fucking duur :O 9 euro voor 100 gram in de Carrefour, wss omdat het "bio" labeltje opstaat. Volgende batch pijnboompitten word op de notenshop online bestelt :p (1kg voor 30 euro voor wie het wilt weten)

Deze twee aanpassingen (nog zonder de lijnzaadolie) brengen men schema momenteel op en trotse ... *trommel geroffel * 5005 kcals :D
Bekijk bijlage 477607
Ben al gaan spieken, als ik 1 el lijnzaadolie per shake doe dan zit ik al gouw aan bijna 5200 kcals

Oh wee als ik nu niet bij kom he :scold:

Zit aan men laatste vials dus ga binnenkort de overstap maken naar test, tren en bold ipv test, deca en bold. Moet zeggen dat ik niet veel of amper iets merk van de bold maar wss gaat die nu pas echt beginnen te knallen.
Heb ook al een weekje of twee het idee dat de rek er een beetje uit is met de deca. Ergens zou ik ook de bold eruit willen halen om geld e.d. te besparen maar iets zegt me dat ik dan net voor het echt gaat starten ermee ga stoppen :p

Origneel plan was om 500 test, 400 tren, 500 bold te doen maar wil nu mss de test toch naar 750mg brengen. De gains must go on :D

Gewicht momenteel stagneert al een tijdje rond de 94,5kg, al heb ik wel de indruk dat ik iets droger ben geworden en op hetzelfde gewicht ben blijven hangen. Het buikje dat ik eind vorige week begon te zien is in omvang verminderd. Binnenkort ook nog maar eens een progress pic posten :D

Gisteren na de been training even broekspijpen opgetrokken en voor de spiegel gaan staan (kleedkamer heeft enkel zo'n 40x40cm spiegeltje boven de wasbak, ugh) en hoorde ineens zo'n jongen achter mij "holy shit" zeggen, is altijd wel fijn om te horen :D Beetje nuanceren echter want da's was zo'n middelbaar school mannetje dat pas begonnen is :p

----

Gisteren benen getraind in Sint Truiden, heb het idee dat die vloer daar niet 100% gelijk was want heb beetje last van de buitenkant van men enkels gekregen na het squatten.

Barbell squat
100x5
140x5
160x4
160x2
140x5
Hierna lichtjes last buitenkant enkel, precies of vloer niet helemaal recht was of dat men voeten te kort bij elkaar stonden

Leg press zelfs toestel als anders maar "nieuwer" voelde ook ietsje zwaarder aan
200x10
300x10
340x10

Lying leg curls
45x10
54x10
64x9

Thigh adductor
66x10
73x10
86x8

Abductor toestel was bezet door een meisje die maar bleef appen, had geen goesting haar weg te jagen. Kuiten 1 set gedaan maar voelde men enkels dus gestaakt.
Vandaag bij het trappen lopen voel ik het nog, dat word lekker lui de lift nemen op het werk :D
Gek hoe dat bij iedereen verschilt ik zit sinds vorige week maandag op de bold en merkte het al gelijk einde eerste week (meer vasculariteit, pomp en die ongekende ronde look bij de schouders/traps).

Als je die shake met lijnzaadolie of olijfolie zo erg tegenzit dat je gaat kokhalzen, gewoon kappen! Er zijn zoveel makkelijke manieren om aan je kcals te komen. Probeer wat olijfolie door je rijst maaltijden te gooien. Als je een lekkere nootachtige smaak wil is walnootolie of macadamiaolie ook een goeie keuze, hebben ook nog flink wat gezondheidsvoordelen! Avocado’s of avocadoolie in shakes of maaltijden ook een aanrader ;). Kan zo nog met 101 ideeën komen. Makreel of zalm misschien ook een optie ipv de magere varianten zoals kip, rund?
 
Back
Naar boven