Fitness Seller

Allochtonen en criminaliteit?

Man-Mountain zei:
Ow jawel hoor... Mars? Jouw kijk op dit gebeuren? :o
Nee maar het ligt idd voor een deel bij die stomme regering, als ze al die apen direct duidelijk maken dat ze zich aan de regels houden of eruit vliegen zou er veel minder gebeuren :mad: En dan al die meisjes die veel liever met die soort (ja k niet te negatief opvatten) optrekken, dat hou je toch niet voor mogelijk :rolleyes: En ugh, over hun stom geloof (ik vind christendom ook stom) altijd, get a life... Lees mss eens een paar wetenschappelijke onderzoeken, zien of er nog 1tje zich gaat opblazen. Stupid mofo's :rolleyes: Straks krijgen we hier ook nog van die extreme klojo's die zichzelf ergens parkeren met een bomauto :mad:

Heeft soms ook met het geloof te maken. Vaak zijn "niet gelovigen" is hun gelijk aan varkens en mogen dus beroofd worden etc.

sanniejj zei:
Heeft soms ook met het geloof te maken. Vaak zijn "niet gelovigen" is hun gelijk aan varkens en mogen dus beroofd worden etc.
Maar als een nederlander vind dat HUN varkens zijn, en HUN beroven, dan zit hij binnen no-time achter tralies.

Ik ga hier mijn mening niet geven want dan word ik geband maar ik kan je zeggen dat het met de huidige gang van zaken niet lang meer gaat duren eer ik zelf in rambo-sT de straten van mijn stad ga reinigen

muhaha :roflol:

Moen zei:
Ik ga hier mijn mening niet geven want dan word ik geband maar ik kan je zeggen dat het met de huidige gang van zaken niet lang meer gaat duren eer ik zelf in rambo-sT de straten van mijn stad ga reinigen
Met 2 uzi`s en een license to kill? :D

Moen zei:
Lijkt me leuk! Ik heb nog nooit iemand van de gemeentereiniging gezien met een hoofdband om. Agressieve hordes buitenlanders opjagen in een bezemwagentje... kan een leuke fim worden!

allochtonen groeien meestalop in een minder gunstig milieu waardoor ze vlugger in de criminalteit kunnen geraken. Maar om nu te zeggen dat 99% van alle criminaliteit door hen gebeurt vindt ik sterk overdreven hoor. Het probleem zit hem zo: misschien 10% van hen is slecht, maar enkel het gedrag van die 10% blijven wij onthouden... ik heb dat hier al genoeg gemerkt in onze samenleving. er zijn veel allochtonen die wel hun best doen in de maatschappij hoor

Moen zei:
Als je een rechterhand zoekt... :cool: Dan gaan we ff verder dan je stad...

Moen zei:
stoer:) hopelijk woon je dan niet dicht bij mij of ik doe in mijn broek:):)

no offence

Ik doe nooit stoer, stoer doen interesseert mij nu is echt ni :)
No offence taken

In welke stad woon je eigenlijk Moen? (niet dat het zoveel zal uitmaken :rolleyes:)

Dat er veel meer criminaliteit onder allochtone jongeren bestaat, relatief gezien, is een feit en lijkt me ook raar om te ontkennen. Interessanter is echter de vraag hoe dat zo gekomen is, en nog belangrijker: hoe komen we er weer vanaf. Het is in ieder geval een kwestie die over generaties gaat eer ze een btje opgelost is.

dj_phreak zei:
Lijkt me leuk! Ik heb nog nooit iemand van de gemeentereiniging gezien met een hoofdband om. Agressieve hordes buitenlanders opjagen in een bezemwagentje... kan een leuke fim worden!
Whoehahaha, moest ik toch effe hard om lachen.

Wat ik altijd jammer vind aan dit soort discussies is dat een complete bevolkingsgroep een etiket krijgt opgeplakt. Dat is hetzelfde als dat je zegt dat alle Nederlanders gierig zijn en alle Belgen dom.

Het ras of land van herkomst doet er absoluut niet toe, het probleem is de cultuur en het geloof. Er zijn vast en zeker ook goede moslims, maar het overgrote deel van de moslimcultuur in Nederland is achterlijk.
Begrijp me niet verkeerd, zo denk ik ook over die zwarte kousen debielen op de veluwe. Die zijn ook achterlijk.

Als je zonodig op je balkonnetje een schaap moet slachten, homo’s in elkaar wil slaan, vrouwen hun rechten op emancipatie ontneemt en anders gelovigen veracht dan heb ik liever dat je oprot naar het achterlijke geitenland waar je vandaan kwam. En neem gelijk dat conservatieve christentuig van de veluwe mee. Dan heb je in ieder geval nog wat om op te blazen.

Het meest tragische is nog dat er genoeg allochtonen zijn die wel proberen zich aan te passen zonder daarbij hun eigen afkomst en cultuur te verloochenen. En die worden dus het slachtoffer van allochtonen die kotsen op onze westerse normen en waarden.

Laatst bewerkt:
Lauw zei:
Als je zonodig op je balkonnetje een schaap moet slachten, homo’s in elkaar wil slaan, vrouwen hun rechten op emancipatie ontneemt en anders gelovigen veracht dan heb ik liever dat je oprot naar het achterlijke geitenland waar je vandaan kwam. En neem gelijk dat conservatieve christentuig van de veluwe mee. Dan heb je in ieder geval nog wat op te blazen.
:roflol: :roflol: :roflol:

Maar als een nederlander vind dat HUN varkens zijn, en HUN beroven, dan zit hij binnen no-time achter tralies.

Dat komt door justitie. Justitie (rechters en PG's in nederland bestaan voornamelijk uit vroegere linkse demonstranten en dergelijke stromingen) Dat verklaard ook de lage straffen voor vele moordenaars/verkrachters

allochtonen groeien meestalop in een minder gunstig milieu waardoor ze vlugger in de criminalteit kunnen geraken. Maar om nu te zeggen dat 99% van alle criminaliteit door hen gebeurt vindt ik sterk overdreven hoor. Het probleem zit hem zo: misschien 10% van hen is slecht, maar enkel het gedrag van die 10% blijven wij onthouden... ik heb dat hier al genoeg gemerkt in onze samenleving. er zijn veel allochtonen die wel hun best doen in de maatschappij hoor

De cijfers liggen iets anders. Maar ik neem aan dat je nooit echt inzicht heb gehad in de statistieken v/d politie. Altijd lastig om op basis van partijdige media een mening te creeren.

Karma voor Koud... urm Warm... urm dinges, Lauw :roflol: :D :banana:

@Lauw zeg dan alle Belgen zijn zatlappen, frietvreters, boerenlullen ofzo, maar dat domme slaat echt nergens op :D

Verder heb je natuurlijk wel gelijk :)

TylW zei:
@Lauw zeg dan alle Belgen zijn zatlappen, frietvreters, boerenlullen ofzo, maar dat domme slaat echt nergens op :D

Verder heb je natuurlijk wel gelijk :)
Klopt niet wat je zegt bro, of zijn wij uitzonderingen? :D Must be... Ik kan alleen soms eens de lul uithangen, that's it.
PS: De lul uithangen zoals dom doen, niet met men broek tot op men enkels over straat lopen ofzo :rolleyes:

Terug
Naar boven