Ik heb hier al zooooooooooo vaak discussies over gevoerd en heb er gewoon geen zin meer in. Ik ben half egyptisch, maar ik ben een "bounty" volgens mensen die ik ken. En volgens mijzelf ook trouwens
Ik heb zo'n hekel aan marokkanen en raak ook regelmatig in gevecht met ze, laatst weer een vechtpartij gehad met 7 marokkanen. Helaas werden we uit mekaar gehaald door mensen anders had ik ze kapot geslagen (1tje was al kapot .. nu de andere 6 nog .. maar dat komt nog wel).
Dit is ook zo stom:
- "Gewoon niet in de ogen kijken, dan gebeurt er niks""
- Voor zover ik weet is het in de Nederlandse cultuur niet verboden en niet eens een belediging om iemand in de ogen te kijken. Die marokkanen horen dat ook niet als een belediging op te vatten, maar heel normaal te vinden als ze in Nederland wonen. Wil je het niet accepteren, dan donder je maar op. Je bent hier te gast en je draagt niks bij aan de samenleving.
De cijfers duiden het ook aan, allochtonen zijn gewoon in verhouding en misschien ook wel in het directe aantal vaker crimineel dan de autochtone bevolking. Wat heb ik ermee te maken dat ze in een slecht milieu opgroeien. Die mensen zijn hier gekomen om een beter bestaan op te bouwen en vervolgens roven ze het hele zooitje leeg en zetten ze hele drugs/h**ren kartels op.
En dan ook nog klagen als ze worden uitgezet. Als ik ergens te gast ben en ik jat geld van die mensen is het toch logisch dat ze me eruit gooien..!? (ligt aan de hoeveelheid, maar als een allochtoon een koekje steelt uit de winkel is dat natuurlijk geen reden voor uitzetting).
Het feit is en blijft dat de marokkaanse, antiliaanse en turkse bevolking zich voor het grootste deel niet willen aanpassen. Dit kan gewoon niet en daarom moeten ze tot een keuze gedwongen worden: of integreren of oprotten.
Ik moest dit even snel typen dus kan zijn dat er wat foutjes inzitten..