XXL Nutrition

Allochtonen sleuren homo van catwalk in Amsterdam

Hij mocht Frankrijk niet in, omdat hij met een groep Joden samen was gevlucht. Bij terugkomst in Polen werd hij opgepakt en afgevoerd. Mijn opa is daarop in het Poolse leger gegaan en heeft gevochten, gestreden en gemoord tegen Hitler, en overwonnen! Hij ligt begraven op het Pools Militair Ereveld in Breda.

Mooi zo, gestreden voor zijn familia, **** die moffen.

"Er zijn geen aanhoudingen verricht." typisch.

Penetratie in de anus is niet dodelijk hoor.
Laatst iets vuils gezien :barf::kots: man die zou doodgegaan zijn door met een paard te doen. Sommige dingen zie je beter niet...
Was bij een vriend en die toonde dat opeens.

Dat even terzijde.

Homo's leven en laten leven. Heb het er een beetje moeilijk mee om het te verstaan; Maar het zijn ook mensen zoals jij en ik.

Laatst iets vuils gezien :barf::kots: man die zou doodgegaan zijn door met een paard te doen. Sommige dingen zie je beter niet...
Was bij een vriend en die toonde dat opeens.

Dat even terzijde.

Homo's leven en laten leven. Heb het er een beetje moeilijk mee om het te verstaan; Maar het zijn ook mensen zoals jij en ik.

Wtf?

Kvind het sukkels :)

Iedere heel overtuigde gelovige zou een grote rode "L" boven zen kop moeten hebben

Iedere keer ik klusmier iets zie posten denk ik aan deze kerel :

YouTube - Man in the Box - Christian Jase Movement

hahaha
leuk hoor, op de man gaan spelen....

wat moet ik dan wel niet denken van je kinderlijke handtekening?
Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten.
:roflol:

vuile christenhond !

Theïsmen zijn zowiezo voor de mentaal zwakkere !
beledigingen als dit hoef ik niet te pikken, graag heb ik dat je je taalgebruik aanpast!
;)

Laatst bewerkt:
Onderzoek van de fruitvliegen zegt helemaal niks over de homogedrag van mensen. De onderzoekers vellen al helemaal geen oordeel uit en onderzoeken het nog het het vork precies in de steel zit, wnat je kan het op verschillende manieren interpreteren. Best dus hun conlusie in acht nemen voordat je zelf een bepaald onderzoek naar je eigen visies interpreteert.

ziet die satan er uit als een aap?
satan kan zich in de meeste mensen het best kenmerken door hun zwaktes te misbruiken................dat heet dan een zonde begaan: voor de 1 is dat vreemdgaan, voor een ander haatdragend en gewelddadig naar anderen toe!

nogmaals: voor mij zijn alle mensen gelijk, alleen accepteer ik van sommigen hun gedrag niet, dat is hetgeen ik afwijs!!
:rolleyes:

Dat filmpje heb ik ook gezien, best extreem:D (en dodelijk in dit geval)

Maar idd leven en laten leven; ik heb niets tegen ze, niets met ze, maar meest belangrijk : ik haat ze niet vanwege hun geaardheid. Waarom ze uberhaupt haten?

leuk hoor, op de man gaan spelen....

wat moet ik dan wel niet denken van je kinderlijke handtekening?
Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten.
:roflol:

beledigingen als dit hoef ik niet te pikken, graag heb ik dat je je taalgebruik aanpast!
;)

Je zou eens moeten weten hoe ongelooflijk idioot een devoot gelovige overkomt bij een atheïst. Maarja dat gaat waarschijnlijk niet, neem je niets kwalijk ik was namelijk ook Christen maar ik ben toen 6 jaar geworden en rede won van het kerkelijk geblaat.

Hij mocht Frankrijk niet in, omdat hij met een groep Joden samen was gevlucht. Bij terugkomst in Polen werd hij opgepakt en afgevoerd. Mijn opa is daarop in het Poolse leger gegaan en heeft gevochten, gestreden en gemoord tegen Hitler, en overwonnen! Zijn as is uitgestrooit op het Pools Militair Ereveld in Breda.
Dan is hij er nog goed af gekomen. Wie de wet breekt in deze tijd komt er nog slechter vanaf in de meeste West Europeese landen. En overwonnen? Typisch een achterlijke opmerking, had niet anders verwacht. Was het niet de Franse literaire professor robert faurisson welke zei in de rechtbank toen hem gevraagd werd over oorlogsmisdaden; "oorlogsmisdaden, ik begrijp die term niet, oorlog is een misdaad op zichzelf"! Hoe kan er een overwinnaar zijn. De geallieerden hebben zelf meer onschuldige doden op hun geweten in de naoorlogse periode dan de nazi's gedurende de hele oorlog. Of vergeten we bijvorbeeld liever de 2 miljoen verdreven en vermoorde Duitsers welke van hun eigen grondgebied werden verdreven door de Russen en de Polen?
Mooi zo, gestreden voor zijn familia, **** die moffen.
En waar denk je dat mijn familie zat? Ook mijn familie zat in het verzet en heeft de kampen mogen ervaren. Maar als ze vandaag de dag zouden zien wat de geallieerden ons aan hebben gedaan zouden ze zich omdraaien in hun graf.
Alsof het leven zo slecht zou geweest zijn voor ons (de blanke Europeaan), moest Hitler gezegevierd hebben.
Absoluut niet, sterker nog de meeste luxe die we vandaag de dag hebben hebben we nog te danken aan de inspanningen van de nazi's. De geallieerden hebben voor triljoenen dollars na de oorlog octrooien geroofd in Duitsland.
Je zou eens moeten weten hoe ongelooflijk idioot een devoot gelovige overkomt bij een atheïst. Maarja dat gaat waarschijnlijk niet, neem je niets kwalijk ik was namelijk ook Christen maar ik ben toen 6 jaar geworden en rede won van het kerkelijk geblaat.
En eerder verwees je naar de oud Noorse Goden!

Tuurlijk zullen de gealieerden minder mooie kantjes hebben getoond in WOII. Is geen reden om een neonazi te worden :p

Een dergelijk proces duurt jammer maar helaas nog jaaaaaren, als het al volmaakt wordt.

Waar mensen in NL gewoon op hopen zijn de volgende krantenkoppen in volgorde.

'Marokkaanse jongeren keuren herhaald geweld leeftijdgenoten sterk af'
'Onduidelijkheid in Marokkaanse gemeenschap, twee groepen tegenover elkaar'
'Problematiek lijkt zich in te kapselen, radraaiers staan alleen en zoeken toenadering'
'Eigen gemeenschappen blijken aloude integratieproblematiek zelf prima op te kunnen lossen'
'75% van de NL'ers zegt het verblijf van 'buitenlanders' prima te vinden'
'Nederlanders en Medelanders lijken elkaar eindelijk te snappen'

*wordt chagerijnig wakker door een rinkelend geluid....k*t marokkaan;)*

Dan is hij er nog goed af gekomen. Wie de wet breekt in deze tijd komt er nog slechter vanaf in de meeste West Europeese landen. En overwonnen? Typisch een achterlijke opmerking, had niet anders verwacht. Was het niet de Franse literaire professor robert faurisson welke zei in de rechtbank toen hem gevraagd werd over oorlogsmisdaden; "oorlogsmisdaden, ik begrijp die term niet, oorlog is een misdaad op zichzelf"! Hoe kan er een overwinnaar zijn. De geallieerden hebben zelf meer onschuldige doden op hun geweten in de naoorlogse periode dan de nazi's gedurende de hele oorlog. Of vergeten we bijvorbeeld liever de 2 miljoen verdreven en vermoorde Duitsers welke van hun eigen grondgebied werden verdreven door de Russen en de Polen?

Dan is hij er nog goed vanaf gekomen? Hij is vermoord door de Duitsers tijdens de Tweedewereldoorlog in opdracht van Adolf Hitler. Er zijn absoluut veel meer oorlogsmisdaden dan alleen de slachtoffers tijdens de holocaust. Tuurlijk is oorlog een slacht en moord partij aan alle betrokken kanten, maar was er dan een andere makkelijkere manier om het te stoppen? Om Adolf Hitler te stoppen?

Mijn Opa is een van de strijdkrachten die het Poolse leger inging om Hitlers praktijken te stoppen, ik ben er trots op dat hij soldaten die voor Hitler moesten vechten heeft vermoord, ik ben er trots op dat hij deze moed heeft kunnen verzamelen. Hij heeft Zuid Nederland bevrijd, en daar ben ik pas echt trots op. En dat noem ik overwinnen.

Terug
Naar boven