MuscleMeat

Als belg deelnemen aan het NK Powerliften?

Ik wil na de zomer wel eens aan een wedstrijd meedoen, maar ik heb geen zin in al dat gedoe met die pakken.
Ik weet dat de bdfpf ook raw-competities organiseert. Hoe zit dit bij de andere bonden? Mag je ervan uitgaan dat het altijd geared is, tenzij anders vermeld?
Mag je aan een geared wedstrijd meedoen zonder uitrusting? Dus gewoon short/t-shirt of ben je verplicht om een suit/shirt te dragen?

Ik wil na de zomer wel eens aan een wedstrijd meedoen, maar ik heb geen zin in al dat gedoe met die pakken.
Ik weet dat de bdfpf ook raw-competities organiseert. Hoe zit dit bij de andere bonden? Mag je ervan uitgaan dat het altijd geared is, tenzij anders vermeld?
Mag je aan een geared wedstrijd meedoen zonder uitrusting? Dus gewoon short/t-shirt of ben je verplicht om een suit/shirt te dragen?
GPC heeft (dacht ik) vorig jaar met de bench 2 aparte klassementen opgesteld, met en zonder, weet niet wat het plan is dit jaar
je mag ook gewoon zonder gear meedoen hoor

Ben niet zeker maar denk wel dat je via je club moet gaan.
Volgend jaar ga ik naar marfac gym in herentals, die organiseren alles en de wedstrijden worden daar ook altijd gehouden.

6 juni is er dacht ik bij de gpc een benchwedstrijd waar je zonder gear aan mag meedoen . Maar ik vrees dat iedereen wel equipped gaat zijn . Zou zelf graag meedoen en kan wel een shirt lenen maar heb daar ook weinig zin in .

[Link niet meer beschikbaar]

18/10 , op zich wel een mooie datum om naartoe te werken .

Bwa nee, vorig jaar was het ook verdeeld in equipped en unequipped en toen deed ongeveer 2/3 mee zonder gear denk ik.

komde meedoen?

t kan zijn dak voor de lol wel eens meedoe, heb toch lidkaartje
maar dan wel zonder pak
is heerlijk om zonder gear te trainen :) FREEDOM!!!! :D

komde meedoen?

t kan zijn dak voor de lol wel eens meedoe, heb toch lidkaartje
maar dan wel zonder pak
is heerlijk om zonder gear te trainen :) FREEDOM!!!! :D

Midden in mijn examens? Ik denk het niet :p

Weet ge Kelly, ge MOET ni in gear trainen he.. Ge kunt da ook 2-3 keer voor een wedstrijd is aandoen tijdens training en de rest vant jaar ni ;)

Midden in mijn examens? Ik denk het niet :p

Weet ge Kelly, ge MOET ni in gear trainen he.. Ge kunt da ook 2-3 keer voor een wedstrijd is aandoen tijdens training en de rest vant jaar ni ;)

met 2-3 keer voor de wedstrijd komt ge er ni nickiepickiepotlood :p

Bedankt voor de info!

Ik ben van Herselt en jij?

Rijkevorsel, zal je misschien wel niet kennen maar is niet overdreven ver weg. Ik heb vorige maand nog in herselt staan werken :)

Het zou wel kunnen dat je alleen via je club je daar kan inschrijven.
Zou wel tof zijn enkele dbb gezichten daar tegen te komen :p

Eigenlijk zwijg ik beter want zo gaat men score alleen achteruit gaan. :D

Rijkevorsel, zal je misschien wel niet kennen maar is niet overdreven ver weg. Ik heb vorige maand nog in herselt staan werken :)

Het zou wel kunnen dat je alleen via je club je daar kan inschrijven.
Zou wel tof zijn enkele dbb gezichten daar tegen te komen :p

Eigenlijk zwijg ik beter want zo gaat men score alleen achteruit gaan. :D

Ik heb er al van gehoord.

Ik zal geen concurrentie betekenen voor jou hoor, ik ben een 16 jarige beginner :p
Ik doe:
Deadlift 1*140kg
Squat: 1*100kg
Bench Press: 1*80kg (is al wel een tijdje geleden, ik werk er terug naar toe, daarstraks deed ik 3*5*70kg)
Push Press: 2*65kg maandag gedaan, was al wel 3-4maanden geleden.
BW: 81kg fzo met te veel vet!

En ia men club zal ik me niet kunnen inschrijven, want ik train thuis :)

Ik heb er al van gehoord.

Ik zal geen concurrentie betekenen voor jou hoor, ik ben een 16 jarige beginner :p
Ik doe:
Deadlift 1*140kg
Squat: 1*100kg
Bench Press: 1*80kg (is al wel een tijdje geleden, ik werk er terug naar toe, daarstraks deed ik 3*5*70kg)
Push Press: 2*65kg maandag gedaan, was al wel 3-4maanden geleden.
BW: 81kg fzo met te veel vet!

En ia men club zal ik me niet kunnen inschrijven, want ik train thuis :)

je valt in ieder geval al niet in men categorie.
Maar je bent wel sterk voor 16jarige.
Met deadlift en push press pak je net iets meer dan mij.
Maar op wedstrijdgebied win ik wel omdat ik echt weinig weeg. :)
Ik train ook voornamelijk thuis nu, ik ga me wel inschrijven in die club om wedstrijden te kunnen mee doen.
Eigenlijk is dat echt wel een dure grap zo.

je valt in ieder geval al niet in men categorie.
Maar je bent wel sterk voor 16jarige.
Met deadlift en push press pak je net iets meer dan mij.
Maar op wedstrijdgebied win ik wel omdat ik echt weinig weeg. :)
Ik train ook voornamelijk thuis nu, ik ga me wel inschrijven in die club om wedstrijden te kunnen mee doen.
Eigenlijk is dat echt wel een dure grap zo.

je moet niet perse een jaarabonnement nemen hoor. Gewoon zeggen dat je thuis traint en dat je via hun club wil meedoen. Betaal je iets van een 20 euro fozo voor... Als je echt lidgeld betaalt word je gwn in het zak gezet :D

je moet niet perse een jaarabonnement nemen hoor. Gewoon zeggen dat je thuis traint en dat je via hun club wil meedoen. Betaal je iets van een 20 euro fozo voor... Als je echt lidgeld betaalt word je gwn in het zak gezet :D

Kan ik is proberen, nu ga ik gewoon 1xper week naar de gym omdat ik thuis niets voor te dippen en chinnen heb.
Mar op die manier kan ik dan beter dip/chin toestel kopen en thuis lekker verder doen.

Terug
Naar boven